Страница 1 от 1
Питане за Megasquirt PWM и нискоомни дюзи :)
Публикувано на: 12 Сеп 2009 11:41
от Vokil
Преди няколко дни след като се чудех какво да измисля реших да си махна резисторите от дюзите и да ползвам PWM-а на мегаскуирта направих всичко както е описано в инструкцийте от официалния сайт.Резултата е че 2-3 форсирания е както преди и после колата забива мята се като заклано пиле и ламбда сондата показва бедана богата и каквато си иска смес преди да махна резисторите нямах такива проблеми. И ми се иска някой който е ползвал черни супрови инжектори 440 кубика да сподели как си е решил проблема.
Публикувано на: 12 Сеп 2009 16:59
от nikolov22
иска ти се
скоро и аз се надявам се хвърля в подобен филм
Публикувано на: 12 Сеп 2009 18:26
от b_d
Да беше написал с коя версия на мегата си (платка и процесор), имаш ли Flyback платка, какви параметри си сложил, каква версия на firmware ползваш? Все дреболии, без които е трудно да се даде смислен отговор.
Публикувано на: 13 Сеп 2009 13:36
от Vokil
Мегата ми е с процесор 1 с платка версия 2,5 (от Диск) Нямам флайбек платка.Фирмуера ми е Extra 024s9. Задал съм 0.9мс и 75% вероятно трябва да удължа още времето но малко се притеснявам да не изпушат дюзите после пак много време ще чакам за други

))
Публикувано на: 14 Сеп 2009 00:03
от b_d
Стойностите са ти верни по принцип и би трябвало да работи. Аз обаче не бих карал без flyback или PWM платка, защото това е рецепта за изпичане на процесора. С PWM платка ще можеш да ползваш Hi-Res кода. С други думи или си върни резисторите, или го направи както трябва. Успех!
Публикувано на: 26 Сеп 2009 18:23
от Vokil
Според прочетеното в мегамануала няма проблем да се ползват да 4 нискоомни дюзи без допълнителната платка и аз си поиграх малко с настроиките.Резултата е колата заработи нормално и сякаш е малко по-еластична а настройките са:
injector opening time 1.0ms
PWM current limit 65%
PWM time treshold 1.1ms
Дано това помогне на някой друг искащ да ползва черни супрови инжектори 440сс. с мегаскуирт

Публикувано на: 27 Сеп 2009 21:52
от b_d
На 65% имаш голям шанс да изпържиш процесора. Купи са платката - не струва милиони. Реално, ако спреш на пътя ще дадеш повече пари за дърпане.
Публикувано на: 28 Сеп 2009 00:26
от Vokil
Четейки това се успокоявам
To exceed the recommended number of injectors (see below) either requires resistors in series with each injector or a modified flyback setup.
The following is a guide as to whether you need to use resistors or the flyback board:
Injector DC Resistance
Number of Injectors
(total)
MegaSquirt®
Hardware
PWM Mode
High (12 - 16 ohm)
up to 12
V2.2
no PWM current limit
Low (> 2.4 ohm)
up to 4
V2.2
use PWM current limit
Low (> 2.4 ohm)
more than 4
V2.2
Use injector resistors
or
flyback board
Low (< 2.4 and > 1.2 ohm)
more than 3
V2.2
Use injector resistors
or
flyback board
Low (< 1.2 ohm)
up to 2
V2.2
use PWM current limit
Low (< 1.2 ohm)
more than 2
V2.2
Use injector resistors
or
flyback board
One sure way to know if you can't use the standard V2.2 flyback circuit is to have a flyback failure. The circuit will most often fail after some time spend at high speeds and loads, rather than immediately when you start the engine for the first time. Generally, when the flyback circuit fails, the MegaSquirt® works okay on the stim, but not on the car.
The PWM% you will be able to use depends on the flyback circuit you have. Version 2.2 hardware generally requires about 55% to 75% PWM. Often the engine will run with lower values, but will not have enough voltage to re-start. Note that using embedded code version 2.986 or higher will disable PWM during cranking, allowing somewhat lower PWM% values. The FlyBack Board allows you to lower the PWM% dramatically, generally to 30% or less. It also helps close the injectors faster
Засега ще покарам така имам две резервни дюзи ако някоя изпуши

Освен това 65% е с 10% под допустимите без платка 75

а 1.1мс е под допустимите 1.2мс.Като цяло ще поживеем ще видим.Ако се издъни процесора оригиналния компютър си стои на мястото и е въпрос на 10 минути да го закача и да си откача турбото

Дано не се стига дотам.Имам един нов въпрос междувременно. Има ли сносни керамични съединители да се продават тук в България? Че след последните настроики с повече от 2 човека оригиналния взе да не удържа мощността. Съединителя ми е 21шлици 210мм.
Публикувано на: 28 Сеп 2009 08:28
от b_d
За съединител не знам - никога не съм купувал от БГ. Иначе мога да кажа, че керамичните на ACT са много издръжливи. Предполагам, че можеш да си докараш от Англия. Ако сложиш органичен на ACT с Extreme притискател и не надуваш над 1бар вероятно няма да имаш проблеми. С керамиката се свиква, но не мога да кажа, че е приятно потеглянето.
Една забележка относно горните разсъждения:
http://www.diyautotune.com/catalog/mega ... -p-44.html
А ето колко струва платката. И в бг могат да ти я направят за смешни пари. Дори можеш да налепиш на макетна платка - елементите не струват повече от 20лв.
Публикувано на: 28 Сеп 2009 22:40
от diver
bad_dog написа:...С керамиката се свиква, но не мога да кажа, че е приятно потеглянето.
.
Керамика с демфер си е почти кат стандартен съединител....
Публикувано на: 29 Сеп 2009 01:23
от Vokil
Благодаря за помощта ще се пробвам да поръчам от ибей макар да е малко трудно намирането на читав съединител за двигател като моя

Публикувано на: 29 Сеп 2009 08:45
от b_d
Съединител за 4АГЕ (200мм, а не 212) не става ли?
Публикувано на: 29 Сеп 2009 21:00
от Vokil
Поръчах един от ибей така че засега въпроса е решен ще напиша после отзиви за това което съм купил

)