Страница 1 от 1
Да шлайфам ли главата?
Публикувано на: 05 Сеп 2009 20:17
от kuzerdale
Колеги бях пускал преди 4-5месеца тема за моя проблем,имах външен теч на гарнитурата на главата-без да загрява,без да ми смесва течностите,без да ми губи осезаемо антифриз, мислех да не я барам но през тези месеци теча на антифриз леко се увеличи и реших да не и се чудя много и да я чакам да видя кво ша стане, а да я правя.Въпроса ми е дали да шлайфат в сервиза главата(според тях - да) като никога не е загрявала,не е смесвала течност и може да се каже,че реагирам преди въобще да има проблем!В Тойота-Пз ще челосат клапани,леглата им,...но за главата ми е малко... ,пък и не съм някакъв голям спец за това питам вас!
Re: Да шлайфам ли главата?
Публикувано на: 05 Сеп 2009 21:12
от diver
kuzerdale написа:Колеги бях пускал преди 4-5месеца тема за моя проблем,имах външен теч на гарнитурата на главата-без да загрява,без да ми смесва течностите,без да ми губи осезаемо антифриз, мислех да не я барам но през тези месеци теча на антифриз леко се увеличи и реших да не и се чудя много и да я чакам да видя кво ша стане, а да я правя.Въпроса ми е дали да шлайфат в сервиза главата(според тях - да) като никога не е загрявала,не е смесвала течност и може да се каже,че реагирам преди въобще да има проблем!В Тойота-Пз ще челосат клапани,леглата им,...но за главата ми е малко... ,пък и не съм някакъв голям спец за това питам вас!
На така зададен въпрос леко ме съмнява да получиш смислен отговор. Мериш, гледаш кривина, шлайшаф... Ако е права, хубава нова гарнитура и газ....
Публикувано на: 05 Сеп 2009 23:16
от kuzerdale
Ами не знам как да го задам по друг начин,просто се опитах да питам дали тва е стандартна процедура при подмяна на гарнитура,(нещо като "застраховка,така усещам тезата им от сервиза")или се подхожда субективно!
Публикувано на: 06 Сеп 2009 00:13
от Nedkow
Този шлайф се изразява на максимум 0.1мм, ако главата е наред просто ще се зачисти . Това е най добре, защото така или иначе тя има някъкви наранявания от времето и отдаване от предишното стягане
Не е проблем да я сложиш след замерване и така

Публикувано на: 06 Сеп 2009 00:57
от Me4oKyX
Шлайфа е 25лв, така че определено по-добре е шлайфни, щом така или иначе ще я сваляш.... Няма какво толкова да му мислиш, но ще е добре да имаш гарантирано добър сервиз и майстори, дето ще го правят това нещо

А от шлайфа, дето вика бат Недков, само подобрение може да имаш

Публикувано на: 06 Сеп 2009 01:30
от Bass_Man
Да ако шлайфиста не се почнал от рано и вместо 0,1мм не вземе 0,1см , както се случи на един познат .
Принципно за тези процедури си има начини и уреди за мерене и с тях се преценява . Но понеже БГ майсторите мразят да мерят и да си купуват инструменти карат по схемата 4:4:2 .
Публикувано на: 06 Сеп 2009 04:25
от Japanese_fever
Bass_Man написа:Да ако шлайфиста не се почнал от рано и вместо 0,1мм не вземе 0,1см , както се случи на един познат .
Принципно за тези процедури си има начини и уреди за мерене и с тях се преценява . Но понеже БГ майсторите мразят да мерят и да си купуват инструменти карат по схемата 4:4:2 .
Choveka kaza, 4e 6te mu q pravqt v Toyota (Pazardjik) ne vqrvam otoriziran serviz da rabotqt po sistemata 4:4:2 i da po4vat ot rano, ako vuob6te po4vat.

Публикувано на: 06 Сеп 2009 08:12
от kuzerdale
Japanese_fever написа:Bass_Man написа:Да ако шлайфиста не се почнал от рано и вместо 0,1мм не вземе 0,1см , както се случи на един познат .
Принципно за тези процедури си има начини и уреди за мерене и с тях се преценява . Но понеже БГ майсторите мразят да мерят и да си купуват инструменти карат по схемата 4:4:2 .
Choveka kaza, 4e 6te mu q pravqt v Toyota (Pazardjik) ne vqrvam otoriziran serviz da rabotqt po sistemata 4:4:2 i da po4vat ot rano, ako vuob6te po4vat.

Там е работата,че шлайфането,челосването не го правят те -ангажират други хора.
Публикувано на: 07 Сеп 2009 00:29
от martod
kuzerdale написа:
Там е работата,че шлайфането,челосването не го правят те -ангажират други хора.
В такъв случай, като ти свалят главата, хващаш я под мишница и в Пловдив, в кв. кичюк Париж търсиш сервиза на Чарли, Ото 100 се казва сервиза...
Там ако трябва и с 0.01 мм. ще ти я свалят...
Публикувано на: 07 Сеп 2009 17:49
от sskk87
Според мен,ако не е крива главата няма смисъл да я
шлайфаш,само я зачисти.В противен случай рискуваш при следващ
ремонт(дано да нямаш този късмет),да не е останало място за второ
шлайфане

Публикувано на: 10 Сеп 2009 05:48
от Bass_Man
martod написа:В такъв случай, като ти свалят главата, хващаш я под мишница и в Пловдив, в кв. кичюк Париж търсиш сервиза на Чарли, Ото 100 се казва сервиза...
Там ако трябва и с 0.01 мм. ще ти я свалят...
Колега те верно , че майните са доста в час ама чак пък на 0,01 да бачкат главите вече

.
sskk87 написа:Според мен,ако не е крива главата няма смисъл да я
шлайфаш,само я зачисти.В противен случай рискуваш при следващ
ремонт(дано да нямаш този късмет),да не е останало място за второ
шлайфане

Стига ве колега от 0.2мм чак пък да свърши главата .
Публикувано на: 10 Сеп 2009 16:19
от martod
Bass_Man написа:martod написа:В такъв случай, като ти свалят главата, хващаш я под мишница и в Пловдив, в кв. кичюк Париж търсиш сервиза на Чарли, Ото 100 се казва сервиза...
Там ако трябва и с 0.01 мм. ще ти я свалят...
Колега те верно , че майните са доста в час ама чак пък на 0,01 да бачкат главите вече

.
Това е метафора бре...
То на 0.01 мм. няма нужда от шлайфане, гарнитурата я обира...
Просто казвам на колегата, че в този сервиз шлайфат пИрфектно...