Страница 1 от 1

Проблем с Toyota Carina 2.0 TDI 1997 г.

Публикувано на: 31 Авг 2009 19:06
от jopeto2003
Колеги искам да попитам дали някой от вас е имал следният проблем:
Вече 5-6 пъти колата ми смесва антифриз и масло..Карах колата на майстор, шлайфаха ми главата,сложиха ми оригинална гарнитура поръчана от Тойота.След като я сглобиха минах около 450 км с вече новата глава и гарнитура и отново ми смеси масло и антифриз и колата прегря.. Това упражнение се повтори 3 пъти.. Купихме чисто нова глава сложихме я, отново монтирахме оригинална гарнитура(чисто нова) и потеглихме на път.След около 500 км се случи същото нещо-смесване на масло и антифриз .
Въпросът ми е : може ли някой да ми даде полезна информация какво да правя с тази кола? Да кажете някой сервиз или някой добър майстор да ми даде съвет?!

Благодаря Ви предварително!!!!!

Публикувано на: 31 Авг 2009 19:13
от diver
спукан блок вероятно....освен ако не си попаднал на свръх некадърни майстори и менте гарнитури и трите пъти....

Публикувано на: 31 Авг 2009 19:18
от jopeto2003
diver написа:спукан блок вероятно....освен ако не си попаднал на свръх некадърни майстори и менте гарнитури и трите пъти....
Най-лошото е че "уж" блокът е здрав; а иначе шлайфането на главите е около 5 пъти вече! Въобще незнам дали някой може да ми помогне и как!? :(

Публикувано на: 31 Авг 2009 19:21
от diver
jopeto2003 написа:
diver написа:спукан блок вероятно....освен ако не си попаднал на свръх некадърни майстори и менте гарнитури и трите пъти....
Най-лошото е че "уж" блокът е здрав; а иначе шлайфането на главите е около 5 пъти вече! Въобще незнам дали някой може да ми помогне и как!? :(
Какво си шлайфал на новата глава? Нова или нова купена на старо? Ако има пукнатина някъде между маслена и водна магистрала, и на ренген трудно ще се види...

Публикувано на: 31 Авг 2009 19:38
от jopeto2003
diver написа:
jopeto2003 написа:
diver написа:спукан блок вероятно....освен ако не си попаднал на свръх некадърни майстори и менте гарнитури и трите пъти....
Най-лошото е че "уж" блокът е здрав; а иначе шлайфането на главите е около 5 пъти вече! Въобще незнам дали някой може да ми помогне и как!? :(
Какво си шлайфал на новата глава? Нова или нова купена на старо? Ако има пукнатина някъде между маслена и водна магистрала, и на ренген трудно ще се види...
Ами тъй като прегря като смеси маслото и антифриза и ми казаха че трябва да се шлайфа наново. Преди това обаче вуйчо ми я откара в някакъв сервиз в София за снимка(ако съм разбрал правилно "цветна снимка"), а след това и на някаква друга снимка... оттам майсторите казаха че е здрава главата.И оттам нататък само ядове... Насочете ме към някой добър майстор да ми я направи колицата че вече ми омръзна само да ме лъжат,че колата ми е добре а всъщност е още по зле! Моля ви!

Публикувано на: 31 Авг 2009 21:20
от MEGAHARD
da nqma gre6ka w zatqganeto?

sori za kirilizata

Re: Проблем с Toyota Carina 2.0 TDI 1997 г.

Публикувано на: 31 Авг 2009 22:12
от martod
jopeto2003 написа:Колеги искам да попитам дали някой от вас е имал следният проблем:
Вече 5-6 пъти колата ми смесва антифриз и масло..Карах колата на майстор, шлайфаха ми главата,сложиха ми оригинална гарнитура поръчана от Тойота.След като я сглобиха минах около 450 км с вече новата глава и гарнитура и отново ми смеси масло и антифриз и колата прегря.. Това упражнение се повтори 3 пъти.. Купихме чисто нова глава сложихме я, отново монтирахме оригинална гарнитура(чисто нова) и потеглихме на път.След около 500 км се случи същото нещо-смесване на масло и антифриз .
Въпросът ми е : може ли някой да ми даде полезна информация какво да правя с тази кола? Да кажете някой сервиз или някой добър майстор да ми даде съвет?!

Благодаря Ви предварително!!!!!
Недей да отваряш повече мотора...
Свали си турбината и я закарай на водна проба... Имал съм такива случаи и съм почти на 100% сигурен че проблема ти е там...

Re: Проблем с Toyota Carina 2.0 TDI 1997 г.

Публикувано на: 31 Авг 2009 23:41
от jopeto2003
martod написа:
jopeto2003 написа:Колеги искам да попитам дали някой от вас е имал следният проблем:
Вече 5-6 пъти колата ми смесва антифриз и масло..Карах колата на майстор, шлайфаха ми главата,сложиха ми оригинална гарнитура поръчана от Тойота.След като я сглобиха минах около 450 км с вече новата глава и гарнитура и отново ми смеси масло и антифриз и колата прегря.. Това упражнение се повтори 3 пъти.. Купихме чисто нова глава сложихме я, отново монтирахме оригинална гарнитура(чисто нова) и потеглихме на път.След около 500 км се случи същото нещо-смесване на масло и антифриз .
Въпросът ми е : може ли някой да ми даде полезна информация какво да правя с тази кола? Да кажете някой сервиз или някой добър майстор да ми даде съвет?!

Благодаря Ви предварително!!!!!
Недей да отваряш повече мотора...
Свали си турбината и я закарай на водна проба... Имал съм такива случаи и съм почти на 100% сигурен че проблема ти е там...
Благодаря ти ще пробвам със сигурност!

Публикувано на: 01 Сеп 2009 00:43
от Bass_Man
А дали шлайфахте блока след прегряването , а пък и въобще ?
Колко време след ремонтите ти смесва течностите ?

Публикувано на: 01 Сеп 2009 17:30
от jopeto2003
Bass_Man написа:А дали шлайфахте блока след прегряването , а пък и въобще ?
Колко време след ремонтите ти смесва течностите ?
Ами около 450 км след ремонта смеси течностите.А иначе "майстора" твърди че блока е шлайфан!

Re: Проблем с Toyota Carina 2.0 TDI 1997 г.

Публикувано на: 01 Сеп 2009 18:38
от djofi_m
martod написа:Недей да отваряш повече мотора...
Свали си турбината и я закарай на водна проба... Имал съм такива случаи и съм почти на 100% сигурен че проблема ти е там...
е за това никога нямаше да се сетя честно.

Re: Проблем с Toyota Carina 2.0 TDI 1997 г.

Публикувано на: 01 Сеп 2009 18:48
от jopeto2003
djofi_m написа:
martod написа:Недей да отваряш повече мотора...
Свали си турбината и я закарай на водна проба... Имал съм такива случаи и съм почти на 100% сигурен че проблема ти е там...
е за това никога нямаше да се сетя честно.
Помежду другото и аз!Тази седмица ще я откарам някъде да и направят проба!