Страница 1 от 1

Няколко въпросчета за Старлет ЕР80 2Е-Е мотор

Публикувано на: 17 Авг 2009 17:45
от PESHO OT MARS
От около седмица се сдобих с въпросната кола, година на производство някаде към края на 91 лето миналия век. Колицата ме изненада приятно на вървене, всеки път забравям дявол да го вземе колко важно нещо е теглото на автомобила за неговото ускорение. Та да се върнем на питанията:

1. Доста е омаслена откъм капака на клапаните, стария собственик твърди че хвърля от семерингите на разпределителния вал, аз се си мисля че е може и да е от гарнитурата на капака на клапаните. Някой сменял ли е наскоро тези семеринги или гарнитура да сподели цена и сложност на ремонта (специално за семерингите другото е ясно)?
2. Колата е с газова уредба, това което прави лошо впечатление е затруднен старт на бензин. По точно описан колата върти и започваш да чуваш как след 2-3 секунди някакси започват да "стартират" цилиндрите един по един, има го на студено на топъл мотор ако е току що загасен няма проблем пали добре (на газ пали от половин оборот нистина много добре). Това което съм нарочил за проблем са дюзи (евентуално по запекли или "мързеливи") но пък от друга страна нямам проблем с достигането на максимални обороти на мотора (по невнимание преди 2 дена на 2 ра скорост ударих прекъсвач на около 110 км/ч :whistle: ) другото което ми идва на акъла е че нещо не е както трябва налягането на горивото в рейката било то заради помпа или регулиращия клапан/удържащия налягането. Не съм съвсем детайлно запознат с подробностите по този мотор но на първо четене ми се струва сходен с 4А-FE който имах на Карината.
3. Оборотите на бензин са малко ниски, да се опитвам ли да търся причина за това или да си ги откорегирам с винта?
4. Някой да има идея за оборотомер за тази кола наприм aftrmarket някакво дърво и къде може да се свърже, защото съм с това делко с интегрираната бобина в него (има го основно на 4E-FE и 5E-FE)?

Друго засега не се сещам.

Публикувано на: 31 Авг 2009 17:15
от nurs
kolega az imam sa6tiq motor samo4e na cotolla EE90.za masloto po kapaka na klapanite si smeni garniturata moita be6e kam 20 lv.za trudnoto palene na benzin za studen motor moqta go ima6e sy6toto i go opravis s edno saprotivlenie 2.5 k oma varzano posledovatelno na termo dat4ika toq s zelenata buksa i poblema e nikakav pone lqtoto,a za zimata sam si slojil o6te edno koeto go vlkiu4vam s edno kop4e ili go 6untiram s sa6toto ako temperaturata e nad 0 C.moqta nqma gaz 6toto mi pravi razhod izvan gradsko 5.5 sas 100 km/h v grada kam 7.(za regulator na 110 km/h moq na 95 km/h :whistle: .aaaa az niskite oboroti na zagrql motor i trepereneto na volana moq se opravi s reglaj na klapanite :thumbsup:

Публикувано на: 31 Авг 2009 17:29
от nurs
i az imam edno vapros4e smile.gif pri malki neravnisti se 4uva edno po4ukvane v volana mellow.gif kazaha mi 4e sa nakrainici na krmilnite 6tangi!! ima li nqkoi podoben problem?kolata e corolla EE90 2E-E.blagodarq predvaritelno smile.gif

Публикувано на: 31 Авг 2009 17:57
от diver
nurs написа:i az imam edno vapros4e smile.gif pri malki neravnisti se 4uva edno po4ukvane v volana mellow.gif kazaha mi 4e sa nakrainici na krmilnite 6tangi!! ima li nqkoi podoben problem?kolata e corolla EE90 2E-E.blagodarq predvaritelno smile.gif
Чувал съм че накрайник на кормилна щанга, доста успешно може те пребие. Не се ебавай ми търси максимално бързо решение ако е верно...

Публикувано на: 01 Сеп 2009 13:05
от nurs
tam e rabotata 4e nz dali e vqrno mellow.gif gumenite man6on4eta mi se struvat zdravi :whistle: sa6to mi kazaha 4e moje da e luft na kormilnata reika ili na kardanata vrazka na osta na kormiloto sad.gif nqkoi znaeli kak se proverqvat dali sa luftovirali??????????