Страница 1 от 1
Кога е фейслифта на първия Ярис и какво е новото?
Публикувано на: 17 Авг 2009 16:34
от sokola
Интересува ме информация за фейслифта на първия ярис, какво е новото?
Има ли промяна в конете на мотор 1.0 и 1.3?
И има ли нещо вярно че 1.3 харчи по малко от 1.0?
Такива въпросчета ме интересуват. Максимално много информация ще ми е от полза.
Има ли смисъл да се купува фейса или направо първата генерация преди фейса? В смисъл повечето пари за фейса оправдани ли са?
Публикувано на: 18 Авг 2009 10:44
от sokola
Никой ли нищо не знае по въпроса?
Публикувано на: 18 Авг 2009 12:04
от proscrip
само мога да те предупредя, че 1.0 е куц кон отсекъде и не гори толкоз малко, колкото го дават.
Публикувано на: 20 Авг 2009 14:57
от sokola
Чак пък да е толкова куц не мисля. А и основно ще се кара от жената в града.
Публикувано на: 20 Авг 2009 15:11
от sacho7803
фейслифта на ярис е направен края на миналата година а на пазара е от началото на тая.външна разлика почти не се забелязва.разлика има в броните и решетката на радиатора и май нещо вътре в салона.разликата е в моторите.1.3 от 86к.с. вече е 100к.с.вече е със 6-степенна скоросна кутия и казват че трябва да гори по-малко от предшественика си.аз имам такъв от около 15-тина дни.доволен съм засега но съм му навъртял едва 460км biggrin.gif в града по борд комп. разхода се движи в диапазон 5.9-6.5.но го карам леко.сега ще го засека и извънграда като отивам към морето.а между другото знам че след 5000--10 000км разхода пада с около литър.
Публикувано на: 20 Авг 2009 15:27
от sokola
Колега,
Това което си написал е хубаво, но се отнася за 2-та генерация на Ярис. Мен ме интересува първата генерация от 1999-2003г. От 2003 има лифт на първия Ярис. За него става въпрос.
Намерих инфо и ги споделям за всички заинтересовани.
Относно фейса, той започва от март 2003г. като промените са козметични, външни брони, вътре средната конзола. Както и леки промени в моторите, мощността на версията TS от 106к.с е намалена на 105к.с, 1.0 мотора от 68к.с. е намалена на 65к.с, 1.3 мотор от 86к.с става 87к.с.
Публикувано на: 22 Авг 2009 20:32
от LEXUS
Това,което си написал,са пълни глупости. ТСпорта си е 1.5 105 коня и след фейслифта,и преди него, 1.3 преди фейса е без ВВТИ и е 86 коня,след фейса е с ВВТИ и е 87 коня и мисля разлика във върт.момент и определено разлика в разхода на гориво,който е паднал. 1.0 си е 68 коня дори до днес,разликата е,че преди беше 4 цилиндров,сега е 3 цилиндров. Уникален куц кон,ако му вклячиш и климатика, направо може да слезеш да се разходиш. След фейслифта се добавя и дизел 1.4 Д4Д 75 к.с.. Разликата след фейслифта в дизайна са променени фарове,брони,по-качествени материали за таблото и интериора.

Публикувано на: 24 Авг 2009 17:30
от sokola
Нали се сещяш, че не съм си го измислил.
Тази информация е написана във Автопазар бр. 45/06.11.2004г.
п.с. Бях сгрешил конете на 1.3 мотора с този на дизела, която поправих.
Публикувано на: 24 Авг 2009 19:28
от LEXUS
Да,де,нали питаш във форума,затова ти казвам-това,което си намерил като информация не е вярно. В автопазар често допускат грешки. Само за 1.3 мотора е правилно.
