Страница 1 от 1

окачване

Публикувано на: 09 Авг 2009 21:06
от lord_pz
Колеги,с риск да ме мъмрите заради магарията,която направих,ще си задам въпроса.Та намерих си лети джанти,които се закрепват с болтове,а не с гайки(както е на моята кола).Това го разбрах в последствие след свършен факт.Понеже старите ми гайки идваха малко по-обемни и не можех да пъхна ключа,си купих по-малки(със същия диаметър) и джантите станаха.Балансирах ги преди да ги сложа и след това минах на стенд(малко ми теглеше на ляво още преди тях).след стенда пак тегли на ляво,само че по-силно.Задното окачване много ми тропа и въпроса ми е може ли,ако е разбито от него да ми бяга в ляво?Не споменах,че още не съм им сложил втулките(ц.отвор ми е 54, а те са 57),обаче при 170 не ми тресе волана.Може ли да е от тях? unsure.gif А,освен това при ускорение нещо в ляво прави туп,туп,туп и в 2 сервиза вече не знаят какво е :help: Сменял съм тампон на двигателя(този отпред) и ляв носач.И понеже ми излязоха непредвидени разходи,може ли да се дочупи нещо ако я покарам още 400км?Моля кажете си мнението. :help:
ПП:колата е celica st-i 1991 1,6 105коня,ако има значение.

Публикувано на: 09 Авг 2009 21:15
от Bass_Man
Не разбрах точно къде ти е магарията но задължително трябва да сложиш втулки .
И как така са ти правили реглаж , като ти е развалено окачването ? Ти така никога не можеш да разбереш от какво дърпа .
За тропането трябва да се чуе това , че така нищо не се разбира .

Публикувано на: 09 Авг 2009 21:22
от lord_pz
Погледнаха предното(казаха че е ок) и на него правиха реглаж.За задното при бърз поглед-биелетки за смяна.Мисля че не беше много правилно да слагам джантите с гайки(мисля от форд).докато ги затягах леко се врязаха в алумина.Та от всичко изписано къде предполагаш може да е проблема?

Публикувано на: 09 Авг 2009 21:29
от Bass_Man
lord_pz написа:Погледнаха предното(казаха че е ок) и на него правиха реглаж.За задното при бърз поглед-биелетки за смяна.Мисля че не беше много правилно да слагам джантите с гайки(мисля от форд).докато ги затягах леко се врязаха в алумина.Та от всичко изписано къде предполагаш може да е проблема?
За да ти тегли силно на някъде явно има проблем . Ама къде е точно така през форума трудно някой може да ти каже .
А джантите най-много да си ги скапал .

Публикувано на: 09 Авг 2009 21:37
от lord_pz
ок,обаче може ли да ми отговориш на въпросите принципно,за да си обогатя авто културата. :thumbsup:

Публикувано на: 09 Авг 2009 21:45
от Bass_Man
lord_pz написа:ок,обаче може ли да ми отговориш на въпросите принципно,за да си обогатя авто културата. :thumbsup:
Ами аз не виждам конкретни въпроси просто догатки и предположения . Няма да пишем реферати все пак tongue.gif .
Но преди да правиш каквото и да било си сложи втулките .

Публикувано на: 09 Авг 2009 21:51
от lord_pz
ок,пак ще ги повторя:
1.може ли да бяга заради задното окачване?
2.заради втулките?
smile.gif

Публикувано на: 09 Авг 2009 22:00
от martod
lord_pz написа:ок,пак ще ги повторя:
1.може ли да бяга заради задното окачване?
2.заради втулките?
smile.gif
Не може да бяга, нито от задни биелетки (както си писал) нито от втулките( от тях тресе волана) ...
Виж си пак предницата...Мери разстоянието от център на задно колело, до център на предно (при изправен волан) и виж дали има някаква разлика...

Публикувано на: 09 Авг 2009 22:04
от Bass_Man
lord_pz написа:ок,пак ще ги повторя:
1.може ли да бяга заради задното окачване?
2.заради втулките?
smile.gif
1.Заради задното окачване може заради биалетките не .
2.Не.

Публикувано на: 09 Авг 2009 22:05
от lord_pz
Утре ще измеря :thumbsup:

Публикувано на: 10 Авг 2009 22:38
от nikolov22
аз залагам на криво купе след лошо птп

Публикувано на: 12 Авг 2009 21:21
от foxx
при 170 не ми тресе волана????????? преди това има ли такав ефект? и това туп туп туп-ако го чуваш само от едната страна ,аз сащо сам го постигал и беше гума която изкривих при рязко спиране(получи се нещо като петно на нея с големина около педя което асвалта изяде ) това го останових като си вдигнах колата и вартях гумата и с раката по нея и изведнай я ма тук равно било.....ти тез джанти с читави таркала ли са???

иначе и аз не сам си прехварлил фланците от старите джанти и не тресе или да дарпа без тях. Иди на качествен стенд,или някаде кадето разбират и да те премерят,друго което мога да предложа е вдигни се на един подемник в сервиз и земи една ролетка 5м,и си премери не само от осите на джантите ми и малко по диагонално-(задно дясно-предно ляво колело) можеш да мериш от всеки две точки и да тарсиш разлики,да не се окаже че караш кола която при блокирали колела на спирачки оставя 4 линии по пътя в права посока ?

Публикувано на: 12 Авг 2009 23:07
от lord_pz
мерси за отговора,обаче няма къде да я вдигна или меря тези дни sad.gif .Обаче тва със спирачната следа ще го направя.А и още нещо-със старите гуми пак се чуваше туп,туп,а звука наподобява удряне на метал в метал,но като че ли е по-тъп.Това е за сега,като има развитие ще пиша. :thumbsup: