Страница 1 от 2

Помощ за проблем с drive shaft,axle....

Публикувано на: 26 Юли 2009 19:27
от Дон Хуан
Привет на феновете :thumbsup:
Отново се обръщам към хората в форума който са в час с техническата страна на колите които караме wink.gif
Става дума за Тойота Селика st202 GT 1994 година с двигател 3SGE (автоматик) с десен волан....

Днес по време на движение в максималните обороти на колата на 3-та предавка се чу ужасен шум от типа "ККРРРРРРР" веднага отпуснах педала на газта шума изчезна...
Беше доста силен и колата направо се раздруса за около 2-3 секунди!
Веднага си помислих, че е от скоростната кутия, но като се прибрах във вкъщи и проверих окачването на колата видях, че вероятно не е от това!
Снимки:от предната лява част на колата!
Изображение
Изображение

Предполагам, че оста на окачването се е извадила от този ако не се лъжа така наречен Drive axle който в скоростната кутия sad.gif ...Моля да бъда извинен ако се изказвам напълно грешно, но си нямам никаква идея как се наричат тези части по окачването wacko.gif
Та в този ред на мисли мисля, че като е превъртяла оста е скъсала и маншона който беше нов.
Моля за съвети! Кой части трябва да се сменят и ако може да погледнете линка с каталога на колата и да ми кажете кой номера са за да ги издиря в най скоро време...

http://www.toyodiy.com/parts/g_J_1994_T ... PVF_2.html

Благодаря ВИ предварително!

CHEERS :thumbsup:

Забравих да кажа, че колата си е в движение и само ако се кара на максимални обороти тогава издава този звук и вероятно превърта!

Re: Помощ за проблем с drive shaft,axle....

Публикувано на: 26 Юли 2009 22:36
от martod
Дон Хуан написа:


Забравих да кажа, че колата си е в движение и само ако се кара на максимални обороти тогава издава този звук и вероятно превърта!
Колата си е в движение, защото си 4Х4...
Ако беше само с предно, оставаш на пътя...
Това ти е карето на полуоската, но снимките са лоши, и не се вижда дали е външното или вътрешното, но предполагам че е външното...

Re: Помощ за проблем с drive shaft,axle....

Публикувано на: 26 Юли 2009 22:52
от Дон Хуан
martod написа:
Дон Хуан написа:


Забравих да кажа, че колата си е в движение и само ако се кара на максимални обороти тогава издава този звук и вероятно превърта!
Колата си е в движение, защото си 4Х4...
Ако беше само с предно, оставаш на пътя...
Това ти е карето на полуоската, но снимките са лоши, и не се вижда дали е външното или вътрешното, но предполагам че е външното...
Колата е с предно!
До скоростите е - вътрешното от ляво...

Публикувано на: 26 Юли 2009 22:53
от БОРИСЛАВ
и аз не разбирам нищо но небих я карал така освен за да я закарам до сервиза или гаража на монтйора unsure.gif
а тези който разбират могат да ти обяснят колко поразий можеш да си направиш ако я караш така sad.gif

!!!

Публикувано на: 26 Юли 2009 22:58
от Дон Хуан
БОРИСЛАВ написа:и аз не разбирам нищо но небих я карал така освен за да я закарам до сервиза или гаража на монтйора unsure.gif
а тези който разбират могат да ти обяснят колко поразий можеш да си направиш ако я караш така sad.gif
Ще сменявам май цялата полуоска от ляво - на там вървят нещата - карах я колата на сервиз но тука повечето сервизи са гола вода и казват че уж си е ок - пълен смях.....като се счупи нещо и тогава го сменят....

Re: Помощ за проблем с drive shaft,axle....

Публикувано на: 26 Юли 2009 23:12
от martod
Дон Хуан написа:
Колата е с предно!
До скоростите е - вътрешното от ляво...
На линка който си дал, е 4Х4.. Щом си само с предно, значи са паднали само 1-2 съчми от карето...
Не я карай така, защото ще те остави на пътя...
Свалете полуоската, и ако са и добре шлиците, търси си само вътрешно каре и маншон..

Re: Помощ за проблем с drive shaft,axle....

Публикувано на: 26 Юли 2009 23:37
от Дон Хуан
martod написа:
Дон Хуан написа:
Колата е с предно!
До скоростите е - вътрешното от ляво...
На линка който си дал, е 4Х4.. Щом си само с предно, значи са паднали само 1-2 съчми от карето...
Не я карай така, защото ще те остави на пътя...
Свалете полуоската, и ако са и добре шлиците, търси си само вътрешно каре и маншон..
Благодаря
Предполагам, че шлиците са заминали, защото докато я докарах до вкъщи и по сервизите звука който беше в началото 1-2 удара сега е като картечница което ме навежда на мисълта, че шлиците са заминали, но ще ги проверя - но по добре ще е да взема нова полуоска - комплект нова от Щатите за да съм сигурен - само дано US моделите на 6та генерация да са със същото окачване като мойта японка....идея имате ли дали е така?

Публикувано на: 27 Юли 2009 12:19
от xtreme
По принцип има някакви възможности за рецикклиране на каретата. Може и това да провериш. Доколкото знам са сравнително надеждни.

Публикувано на: 27 Юли 2009 13:26
от djofi_m
на шлиците няма кво да им стане, martod ти го е обяснил точно, типичен пример за заминало вътрешно каре. и докато караш към сервиза много полека , че ако се скъса на цяло да се развърти полуоската става мазало.

10й

Публикувано на: 27 Юли 2009 13:41
от Дон Хуан
djofi_m написа:на шлиците няма кво да им стане, martod ти го е обяснил точно, типичен пример за заминало вътрешно каре. и докато караш към сервиза много полека , че ако се скъса на цяло да се развърти полуоската става мазало.
Благодаря за съветите
В сряда влизам в бокса
:thumbsup:

Публикувано на: 27 Юли 2009 23:04
от Zero`Cool
рециклирането на каретата е малко нож с две остриета. 1. незнаеш как ще го направят и кой ще се учи на него ...
2. цената за рециклиране е приблизително същата като цената за ново поне за моята кола беше така ... искаха ми за рециклиране 70лв а ново ми струваше 85 ....

Публикувано на: 27 Юли 2009 23:17
от Kiki
Новото си е ново, но не китайско, или турско! wink.gif

Публикувано на: 27 Юли 2009 23:18
от Bass_Man
То преправяниците и ползваните неща винаги са нож с две остриета . Ама аз имах случай при който полуоската струваше около 1000лв. с незнайно време за доставка . И да видиш как се зарадвах , като намерих при арабите за 200лв. !

!!

Публикувано на: 28 Юли 2009 08:29
от Дон Хуан
Bass_Man написа:То преправяниците и ползваните неща винаги са нож с две остриета . Ама аз имах случай при който полуоската струваше около 1000лв. с незнайно време за доставка . И да видиш как се зарадвах , като намерих при арабите за 200лв. !
Тук в Кипър няма турски части - има официялен магазин на Тойота - където цялата полуоска струва 800 евро или второ употреба полуоски - 80 евро - така че ще ходиме да избираме втора ръка...има много такива...в E-BAY има полуоски по $170 с доставката от щатите,но никои не може да ми потвърди кои са идентични с мойта японка защото предлаганите модели са за US селики....

CHEERS

p.s.
тук никой не рециклира нищо.....просто няма такива заведения....

Re: !!

Публикувано на: 28 Юли 2009 12:55
от martod
Дон Хуан написа:
Тук в Кипър няма турски части - има официялен магазин на Тойота - където цялата полуоска струва 800 евро или второ употреба полуоски - 80 евро - така че ще ходиме да избираме втора ръка...има много такива...в E-BAY има полуоски по $170 с доставката от щатите,но никои не може да ми потвърди кои са идентични с мойта японка защото предлаганите модели са за US селики....
Във щатите Селиките не са като твоята...
Там са или 1.8 или 2.2 мотори...
И на двата варианта, парт-номера на полуоските е различен от твоят...
Така че най добре, си търси втора употреба...