Track Supra
Публикувано на: 20 Юли 2009 07:24
Покраи кризата единствената МК3 супра която знам във северна америка да е наистина много сериозен Track автомобил успях да я купя на голема далавера.
Колата e подготвяна за да се кара във National Auto Sport Association (NASA) ,обаче заради ниското си тегло са изкали да му слагат некви кошмарни наказателни тежести. Като резултат се е наложило да кара във региналния SCCA Time Attacks шампионат на Midwestern Council ,2 години шампион във класа си което не е кои знае какво защото сериозната му конкуренцията е била само 4-5 коли ,но от 30-40 Time Attacks има завършени на 5-6 със времена във топ5 ,което е много сериозно.
Наливано е много жестоко във таз яма.
Интересните неща:
1.Kупе – SCCA D&W cage ,със добавка от заде за да мине и хомогенизация на NASA. Предишния совственик имат малък сервиз дето се занимават главно със правене на клетки. Предполагам са се учили на таз щото каза че е преправяна неколко пъти ,но изглежда последната и версия е доста добра:)

Предната и броня е Greddy ,Greddy IC... калниците са рязани и раздувани за да може да събира 285 сликовете.

Дойде със 275 сликове на SA-70 9.5 джанси със маса от 8.5 кила:)

Общо взето купетo е олекотено до безбожие. Супровите седалки са смени със някви много фашън карбонови но ацки удобни Кобри ,карбонов преден капак ... резултата си мислех че е 1500 Кила (от 1650) ,но се оказа че това било със шофиор и половин резервуар. Демек окълцали са поне 250 кила от сток теглото ,при условие че клетката си тежи бая.


2.Предните спирачки са най-доброто което някога е продавано за тез купета ,легендата казва че калиперите са като на Ферари F50 ,Brembo дисковете още по средата на пъривя сезон са имали сериозен ръб от мега агресивните накладки и са сменени със DBA 5000. Има и некъв мнаиашки Cusco Diff.

3.Има чик-чирик камерна система ,2 доволно добри и супер малки камерки + кутия която прави split-screen onboard. Ето тука е от колата докато кара на локалната ни писта.

Лошото е ,че като всеки кош дето е правен от некои друг общо взето всичко требе да се разглоби и провери как е магерено. На практика от таз кола ша взема само купе и предни спирачки ,всичко друго ша извадя от моята ,двигател ,трансмисия ,заден мост. Абе филма нивга не свършва ,май само епизодите стават по-брутални ;)
Колата e подготвяна за да се кара във National Auto Sport Association (NASA) ,обаче заради ниското си тегло са изкали да му слагат некви кошмарни наказателни тежести. Като резултат се е наложило да кара във региналния SCCA Time Attacks шампионат на Midwestern Council ,2 години шампион във класа си което не е кои знае какво защото сериозната му конкуренцията е била само 4-5 коли ,но от 30-40 Time Attacks има завършени на 5-6 със времена във топ5 ,което е много сериозно.
Наливано е много жестоко във таз яма.
Интересните неща:
1.Kупе – SCCA D&W cage ,със добавка от заде за да мине и хомогенизация на NASA. Предишния совственик имат малък сервиз дето се занимават главно със правене на клетки. Предполагам са се учили на таз щото каза че е преправяна неколко пъти ,но изглежда последната и версия е доста добра:)

Предната и броня е Greddy ,Greddy IC... калниците са рязани и раздувани за да може да събира 285 сликовете.

Дойде със 275 сликове на SA-70 9.5 джанси със маса от 8.5 кила:)

Общо взето купетo е олекотено до безбожие. Супровите седалки са смени със някви много фашън карбонови но ацки удобни Кобри ,карбонов преден капак ... резултата си мислех че е 1500 Кила (от 1650) ,но се оказа че това било със шофиор и половин резервуар. Демек окълцали са поне 250 кила от сток теглото ,при условие че клетката си тежи бая.


2.Предните спирачки са най-доброто което някога е продавано за тез купета ,легендата казва че калиперите са като на Ферари F50 ,Brembo дисковете още по средата на пъривя сезон са имали сериозен ръб от мега агресивните накладки и са сменени със DBA 5000. Има и некъв мнаиашки Cusco Diff.

3.Има чик-чирик камерна система ,2 доволно добри и супер малки камерки + кутия която прави split-screen onboard. Ето тука е от колата докато кара на локалната ни писта.

Лошото е ,че като всеки кош дето е правен от некои друг общо взето всичко требе да се разглоби и провери как е магерено. На практика от таз кола ша взема само купе и предни спирачки ,всичко друго ша извадя от моята ,двигател ,трансмисия ,заден мост. Абе филма нивга не свършва ,май само епизодите стават по-брутални ;)