Страница 1 от 1
СТАРТЕРА отказа-Карина Е 1.6
Публикувано на: 25 Яну 2006 19:03
от max-2
Колеги, ако някои е имал подобен проблем-моля да пише някои ред. От два месеца запо4на да отказва по някога-особено сутрин, при първото палене-4атка силно, но не завърта, и така няколко пъти. Понякога завърта, но спира сам, без да съм пуснал клу4а(много рядко).Преди седмица ходих в ТМ Ауто, казаха, 4е ще го оправят, трябвало да се сменят пластини и плунжер,но все още не са полу4или 4астите, а колата спря да върти ве4е. Дали ще мога да я ремонтирам сам, с 4асти от БОШ (там имат) или да 4акам не знам колко време още?

Публикувано на: 26 Яну 2006 09:04
от LEXUS
ne slagai chasty na bosch,golemi bokluci sa,ne se laji po imeto,izchakai da ti dostavyat ot tm-auto--sroka e ot 15 do 30 dni!
Публикувано на: 07 Фев 2006 16:10
от Гост
Ако още не си си решил проблема, ето ти и друг вариант: "Одрин" 75 (ако не бъркам нещо) - сервиз за стартери. Можеш да стигнеш примерно така - движиш се по "Ал. Стамболийски" в посока от "Ботев" към "Опълченска", подминаваш "Опълченска" и на следващия светофар свиваш в дясно - на 20м, до някакъв китайски ресторант. Аз имах проблеми с бендикса и по телефона ми казаха, че смяната ще ми струва около 80 лв. Накрая обаче излезе, че като са го разглобили се оказало, че причината е била в износени втулки и ремонтът ми излезе само около 30 лв. Не знам дали са толкова печени, колкото на мен ми ги изрекламираха, но спокойно можеха да ми направят по - скъпия ремонт и с работа и това-онава, да ми вземат 100 лева, а не го направиха. Браво на тях!

Публикувано на: 08 Фев 2006 21:52
от max-2
Проблемът е решен временно, тъй като миналата седмица намерих магазин, в които ми обещаха 4е имат 4асти за вси4ки модели DENSO. 4астите са "CARGO", estestveno нямаше плунжер и смених само пластините (преправени от друг модел), за да освободя гаража, който ползвах за ремонта, и за да бъде колата в движение. Стартера работи нормално, но не се знае докога. Междувременно 4астите от Тойота пристигнаха и при първа възможност ще запи6а 4ас за да стане колата както трябва.
Плунжер и пластини (ТМ Ауто)-62лв. + 30лв. труд
Плунжер и пластини (КАРГО)-12лв. laugh.gif
Публикувано на: 08 Фев 2006 21:59
от ALTEZZA
30лв. труд при условие че стартера е изваден или това включва и ваденето му?
Публикувано на: 08 Фев 2006 22:06
от max-2
И сваляне и ремонт.
Публикувано на: 09 Фев 2006 08:33
от ALTEZZA
олеее, аз не искам да съм механик в БГ.

Публикувано на: 03 Мар 2006 23:28
от nniko
Приятелю и аз имах този проблем и да ти кажа не е на добре, скоро започнаха и други проблеми, дадох над 3000 лв. и все решенията бяха временни, не се минаваше и месец и нов пробнлем. та да ти кажа при първа възможност и бий шута на тази бракма. по добре си купи жигули, по евтина е подръжката.
Публикувано на: 03 Мар 2006 23:56
от bh-karina
честито, за съжаление нямаш късмет. Скоро ще запчнат да тропат лагерите на разпределителния вал и това е по малкия проблем, съвсем скоро след това идва ред и а лагерите на коляновия вал, което си е доста скъпо удоволствие. Всеки един елемент има определен ресурс моточасове. От моята практика до сега съм забелязъл при няколко случая точно тази последователност на ремонтите. Това е особенно валидно за моделите 92-93 год. със мотор 1.6 литра. Надявам се твоята кола да е от по новите модификаций.
Публикувано на: 04 Мар 2006 21:49
от pol
nniko написа:Приятелю и аз имах този проблем и да ти кажа не е на добре, скоро започнаха и други проблеми, дадох над 3000 лв. и все решенията бяха временни, не се минаваше и месец и нов пробнлем. та да ти кажа при първа възможност и бий шута на тази бракма. по добре си купи жигули, по евтина е подръжката.
Спира на светофара жигулка до Майбах, жигульора сваля прозореца и пита:
-Ей, пич, върви ли тая кола, бе? Оня, стреснат: върви бе, много добре си върви, що???...
- Бе, гледам, не ги карат много...
