Страница 1 от 2

Може ли двигател от Селика в Пасео?

Публикувано на: 16 Юли 2009 20:25
от lordada
Колеги,искам да знам могали в Пасеото да вкарам двигател от Селика 2.0 GT 98.Пасеото и то 98г. но излизат следните въпроси само двигател с кутия и полуоски ли ще ми трябва или задно с главините за да влезнат полуоските. Инсталацията сущо предполагам трябва да се вземе от селиката.

Публикувано на: 28 Юли 2009 22:14
от Vokil
Много сложна ще стане шенкелите от селиката ако успееш да ги сложиш с главините ще забележеш че често сменяш после тампони на носашите, ако не се скъса някой носач или шарнир междувременно.Да не говорим че предницата ще се разкрачи като и висне тоя големия мотор.Което ме подсеща че може въобще да не се събере в твоя кош тоя двигател.Абе голям филм ще е особено ако нямаш и друга кола с която да си покриваш ежедневните нужди от транспорт щото тая работа ще се проточи.

Публикувано на: 29 Юли 2009 00:17
от lordada
Принципно за увисването може да се получи но ме съмнява с кораво окачване няма да се разбере,а Мотороа не е чак толкова голям,разликата е в разположението на динамото хидравличаната помпа и някои други неща.Ако тези дни събера пари,направо утивам и го купувам.Щом в Лада са натъпкали 5.6 битурбо,що пък и аз и компания да не сложим в Пасеото с 500 кубика по голям мотор!
Колата трябва да стане има ли пари всичко е възможно.
А защо да се късат тампоните от натоварване или от какво?

Публикувано на: 29 Юли 2009 00:18
от Bass_Man
А каква е целта на занятието ако не е тайна ?

Публикувано на: 29 Юли 2009 06:58
от lordada
Няма никаква тайна целта е да махна стария муден двигател и да сложа един по мощен.

Re: Може ли двигател от Селика в Пасео?

Публикувано на: 29 Юли 2009 07:33
от Japanese_fever
Tova 4udo - digatel ot Celica na PAseo ne sum 4uval o6te da epraveno.
Moje bi tezi deto sa go pravili se broqt na prusti i to na ednata ruka.

S edna duma - zabravi.

Cenata na tova,koeto go mislish e sigurno edno BMW 325 laugh.gif

Публикувано на: 29 Юли 2009 12:08
от PESHO OT MARS
Някак си единствената по безболезнена промяна на мотор ми се струва от 5Е-FE да се мине на 4А-FE от по-първите версии с 115 коня (по-късните са с 107 коня) мисля че ще влезе едно към едно, на това купе 25 коня повече ще се усетят но пък не знам дали от финансова гледна точка е смислено. Другото което ми идва на акъла е 4А-GZE но май е трудно да се открие такъв и мисля че изглежда като захващане по различно.

Публикувано на: 29 Юли 2009 18:58
от lordada
Ето за такъв двигател става въпрос http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details
А естествено ще има подсилване на купето.

Публикувано на: 29 Юли 2009 21:26
от diver
lordada написа:Ето за такъв двигател става въпрос http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details
А естествено ще има подсилване на купето.
По-лесно си купи селика или направо истинска бегачка....

Публикувано на: 30 Юли 2009 06:36
от lordada
Защо аз искам да е по интересно така.В малка кола голям мотор...една Голфо-наказвачка.

Публикувано на: 30 Юли 2009 07:58
от Japanese_fever
lordada написа:Защо аз искам да е по интересно така.В малка кола голям мотор...една Голфо-наказвачка.
Ideqta ti e dobra, no e na praktika neizpulnima.

Zabravi.

Tvoq dvigatel e ili 4E ili 5E(ama mai e 4E).
Ako slojish dvigatel ot seriq A(4A) ili ot seriq S(3S-GE) kato na Celica-ta,
trqbva da go ka4ish napravo s negovata si skorostna kutiq.
T.e. NE ti trqbva samo dvigatelq, no i skorostite kum nego.
Togava stava edna mutna i kurvava.

Ne sum spec, no prerovi neta. Vij, ako nqkoi e pravil takava ludnica i samo go pitaj kolko mu e struva, ako ima takuv lud deto go e pravil, de.
Togava si preceni sam za sebe si! smile.gif

Публикувано на: 30 Юли 2009 10:09
от Bass_Man
Другия вариант е да хванеш леко да го турбинираш оригиналното моторче ама и там няма да е много евтино .

Re: Може ли двигател от Селика в Пасео?

Публикувано на: 30 Юли 2009 17:33
от Japanese_fever
Da, poslushai BAss_man-a.

Tvoq dvigatel, ako sega e 4E-FE ot Toyota imat orginalen samo 4e sus turbo kompresor, t.e. 4E-FTE. Ogromna razlika vuv vurtqshtiq moment i konete, zaradi turboto. Razbira se dvigatelite izglejdat su6tite samo vunshno.
Imam e 4ovek ot foruma pravil tazi konversiq i izvadi okolo 200 k.s. na koletata, ako ne se luja.

I nai-hubavoto, 4e pri takava konversiq ne se nalaga da si smenqsh i skorostnata kutiq.

Vij kolko struvat novi 4E-FTE, ima koi da ti go dostavi ot Japan.
V Evropa nadali shte namerish takuv motor i to nov.
Sus star nqma smisul da riskuvash.

Публикувано на: 30 Юли 2009 18:31
от lordada
Ако взимам двигателя от Селиката се взима с кутията полуоските и главините,дори и окачването може да се вземе,но с това,че трудно ще стане ме претиснявате. А относно турбото идва по скъпо от колкото да си прехвърля двигателя.

Публикувано на: 30 Юли 2009 22:38
от diver
Japanese_fever написа: Tvoq dvigatel e ili 4E ili 5E(ama mai e 4E).
залагам на 1.5 90коня 5е....