Как работи климатика (как се вкл. перката и компр)- Карина Е
Публикувано на: 02 Юли 2009 09:23
Здравейте, преди време някъде из форума споделих че имам миризма на гнило от климатика, вчера си купих спрей - някакъв "MOTIP" Холандски, не са лоши отзивите за него, свалих филтрите на купето и вентилатора и напълних де що може с пяната...в кутията под изпарителя имаше листа, мухи, слой пръст...как не беше поникнало нещо не знам....причината да ги има тез инеща там е липсата на филтър за груби частици - на вФхода на Фсмукателя на външен въздух (скалъпих някакъв там) и това че колата е карана с една, а не с двете части на поленовия филтър - т.е. все едно - без филтър...след като подейства пяната - втечни се и изкапа през маркучето за конденза (жълто зелена гадорийка...но основния виновник за миризмите си остана листата и пръстчицата : biggrin.gif - няма как да се бръкне и да се почисти хубаво....гинеколожка работа е
)закачих вентилатора и пуснах климатика - да работи около 30 минути - за да се промие радиатора допълнително от собствения си конденз...очаквах силно капане - но то си беше направо теч....явно беше много влажно...нали много валя. Направи ми впечатление, че перката на климатика постоянно се включва и изключва - т.е. постоянно кара оборотите на двигателя да се вдигат и падат - цикъла е към 2-3 минути, не бях обърнал внимание на това, пък и не съм пухтял на място с пуснат климатик.
Та ... след всичко изписано достигам до същината на въпроса, при вас така ли се държат климатиците, защото се сещам че на повечето коли с климатик тая перка май си се въртеше постоянно при работещ климатик...или пък - зависи от режима - аз го бях пуснал на най-ниската възможна темепература и най-ниската степен на вентилатора - така (по думите на хора от други форуми) конденза бил най силен - и е нормално - много студ и малко изпарение все пак.

Та ... след всичко изписано достигам до същината на въпроса, при вас така ли се държат климатиците, защото се сещам че на повечето коли с климатик тая перка май си се въртеше постоянно при работещ климатик...или пък - зависи от режима - аз го бях пуснал на най-ниската възможна темепература и най-ниската степен на вентилатора - така (по думите на хора от други форуми) конденза бил най силен - и е нормално - много студ и малко изпарение все пак.