Страница 1 от 6
Air Intake въпроси ;)
Публикувано на: 01 Юли 2009 21:08
от sepia3
Здравейте колеги, с гордост го казвам защото най-накрая си взех японка ;) Още съм новатор с японските автомобили и искам малко разяснения относно поставянето на спортен филтър на моето бижу biggrin.gif Много съм доволен от нея и бих се радвал някой да ми помогне с нея. Искам само да ми разясните за какво е тази букса на кутията на въздушния филтър и как да процедирам с нея смисал да я игнорирам няй-лесното за мен и предполагам неправилно или да направя нещо друго biggrin.gif Благодарности предварително!

Публикувано на: 01 Юли 2009 21:50
от kristian
Датчик за температурата на входящия въздух.Променя горивната смес,така че най-добрия вариант да го игнорираш е да го заместиш с резистор,като имитираш примено 20град.,или да го завреш на друго място след новия (с незнаен ефект) филтър.Ще сложиш филтър с по-добра пропускливост и ще "гребеш" яко топлъл въздух от моторния отсек.С цел няколко спорни коня

Публикувано на: 01 Юли 2009 22:18
от sepia3
Ехе, благодаря не очаквах толкова бърз отговор! Ще разпробия алуминиевата тръба и ще го поставя на нея, и ще го отделя от двигателя с метална преграда с изолация за да не поглъща топъл въздух. Отново благодарности колега!! 10х

Публикувано на: 01 Юли 2009 23:05
от newmiro
sepia3 написа:да я игнорирам няй-лесното за мен и предполагам неправилно
kristian написа:най-добрия вариант да го игнорираш е да го заместиш с резистор,като имитираш примено 20град.,или да го завреш на друго място след новия (с незнаен ефект) филтър.Ще сложиш филтър с по-добра пропускливост и ще "гребеш" яко топлъл въздух от моторния отсек.С цел няколко спорни коня

...

Публикувано на: 02 Юли 2009 04:13
от ugabuga
kolega ne si struva taia modifikacia, daje moje da zagubish malko kone ot cialata rabota. Ne si razvaliai hubavata kola.
Публикувано на: 02 Юли 2009 14:56
от sepia3
Не аз ще пробвам да си начеша крастата и ако не стане ще я направя по старо му. Правя го това защото гумената тръба (оригиналната) е напукана. biggrin.gif
Публикувано на: 02 Юли 2009 15:13
от xtreme
Не махай датчика, може да си навлечеш проблеми, по-скоро го закрепи някъде отстрани.Дори да мери с малка разлика , колата пак ще си работи добре.
Публикувано на: 03 Юли 2009 01:41
от Bass_Man
kristian написа:Датчик за температурата на входящия въздух.Променя горивната смес,така че най-добрия вариант да го игнорираш е да го заместиш с резистор,като имитираш примено 20град.,.................
Кристиане айде да не говориме глупости ?!?!?
Не го слушай и не го игнорирай , че може да си строшиш мотора доста качествено ! Най - добре го сложи от външната страна на конусния в кутията , която ще му правиш . Но ако кутията е метална го изолирай и от нея !
Публикувано на: 03 Юли 2009 09:06
от sepia3
Направих го вчера, но само замених оригиналния със спортен без да сменям гумената тръба. Закрепих датчика до него да не се нагрява прекалено ги оставих в пластмасовата кутия и зад филтъра сложих преградка. Сега видях че общо взето правилно съм го направил само за пробата. Утре ще си поиграя да сложа алуминиева тръба да стане както трябва да бъде. biggrin.gif
Публикувано на: 03 Юли 2009 12:58
от Bass_Man
Пусни една снимка .
Публикувано на: 04 Юли 2009 18:07
от kristian
И как по-точно ще си строши мотора?Чист термистор си е тоя датчик и нищо друго.И изобщо не го карам да го игнорира,но понеже имаше такова желание-му предложих вариант.И Пикника вървя с резистор бая време и така и не се строши мотора,нито пък изобщо нещо се промени с него или без него.
Публикувано на: 07 Юли 2009 16:56
от COSTA
колега тук си има готови решения за това
http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx
http://bgcarshop.com/index.php?cPath=21
цените обаче в БГ са доста по солени, търси в e-bay там са по евтини, ефекта е очевиден. Имах Авенсис 1.6 и сложих външен филтър даже и сними съм слагал навремето тук - доволен останах
и сега съм с филтър на K&N, но вътрешен
Публикувано на: 08 Юли 2009 08:39
от alex72bg
Моето мнение е, че вътрешният спортен филтър е по доброто решение за нашите условия - мръсотията е голяма и конуса бързо се набива с прах
Публикувано на: 08 Юли 2009 16:20
от sepia3
Благодарско за се линковете

Аз монтирах за пробата един филтър, JR но сух, добре че имах останал омаслител за спортни филтри. Много хора си слагат тея евтините и казват че нямало ефект, но не са запознати или не искат да дават пари за омаслители и така наистина няма ефект.
Та от моя има ефект де,не е огромен но каточели малко по пъргаво си вдига оборотите - мое мнение. Конусен е но не съм го довършил още, има за доискосуряване biggrin.gif
Публикувано на: 08 Юли 2009 17:24
от COSTA
не може да няма ефект, не ги знам тези филтри какъвто ти си сложил, ползвал съм само K&N и тези на GREENFILTER, намерих и стари снимки от старата кола
