Страница 1 от 1

Хлътва ми педала на съединителя като загрее двигателя?

Публикувано на: 29 Юни 2009 15:08
от proscrip
Та каква е тази мистерия, на студено никакви проблеми няма, но ако карам 10-15 км из града и започва все по-долу и по-долу да слиза и накрая, остава долу и никаква скорост никъде не влиза, като я оставя да поизстине - повече от 3-4 часа лятото, пак се оправя и после пак така, разгледах горната и долната помпа, опитах се да обезвъздушавам и други такива, ама става само като поизстине двг-я, съответно ск кутия и почти изключвам горна и долна помпа, тъй като вилката си стои натисната и не връща буталцето на долната помпа, а на ръка буталцето си се движи, а вилката не мърда - следователно проблемът е от към ск кутия, вилка, лагер - притискател - все си мисля, че от горещината се прецакват пружините на притискателя и до такава степен са омекнали, че не връщат вилката, която пък може и да е с клеясъл лагер щото и педала по принцип си се натиска от доста време по-трудно.

Та понеже процедурата по отваряне на ск кутия не е от най-приятните - някой да даде акъл, дали да търся проблема някъде другаде или да запретвам ръкави ?

Re: Хлътва ми педала на съединителя като загрее двигателя?

Публикувано на: 29 Юни 2009 16:15
от martod
proscrip написа:
Та понеже процедурата по отваряне на ск кутия не е от най-приятните - някой да даде акъл, дали да търся проблема някъде другаде или да запретвам ръкави ?
Запретвай ръкави, и си смени помпите на съединителя...
Това за пружините на притискателя го забрави...Те ако са такива меки както го описваш, даже и да включиш на скорост, двигателя ще се форсира, а колата ще си стои на място...

Публикувано на: 29 Юни 2009 18:47
от ceko26
Не знам какво си правил в училище, но почти 8 реда изречение трудно се чете и не е точно описанието.

Публикувано на: 29 Юни 2009 21:55
от proscrip
Ау, извинявам се!

Как можах да си позволя да навляза така дълбоко в жанра на явно недолюбваните от Вас натуралисти... Не мислех, че във форума влизат стажанти към института по български език и литература, но все пак - заповядайте ще Ви подпиша книжката за стажа.

Публикувано на: 29 Юни 2009 22:01
от Uncle Dido
Почти съм сигурен, че е изпълнителния цилиндър. Някои му казват помпа на скоростната кутия.

Публикувано на: 29 Юни 2009 22:37
от Kiki
Fido Dido написа:изпълнителния цилиндър.
Може и буталото му да е. biggrin.gif

Публикувано на: 30 Юни 2009 01:09
от martod
Kiki написа:
Fido Dido написа:изпълнителния цилиндър.
Може и буталото му да е. biggrin.gif
А най точното определение е - долен ляв педал... laugh.gif

Публикувано на: 01 Юли 2009 11:37
от ceko26
Имало е ефект от забележката.Все пак можеш да пишеш.
Сага виж на загряла кола дали като се натисне педала - лостчето се мърда. Трябва да сте двама.
Горната помп не се опира в скоростната кутия и не се топли, въпреки че според мен температурата не е проблема.
Смени гумичките и шлайфай цилиндърчетата ако има нужда.

Публикувано на: 07 Юли 2009 11:18
от proscrip
проблемът не бил един, демек - горната помпа на педала на съединителя, ами и запекло лагерчето на маховика и се размазал аксиалния лагер и му е мъка да се разхожда по оста, а колкото колега до шлайфането на цилиндъра - това за пръв път го чувам, верно че спирачната течност е хигроскопична, но появи ли се язва ръжда - отвътре - не мисля, че с водната шкурка ще се оправят нещата, ама знам ли. Добре че при мен цилиндърчетата са алуминиеви.