4A-GE, AE86, AE92, data acquisition, окачване..тема без край
Публикувано на: 27 Юни 2009 22:49
И беше тя предвидена за донор, а то какво стана... май първо ще си поживее - '88 Toyota Corolla AE92 GTi (4A-GE)
Мисля че приключихме със заваряването. Остава да се изчисти ръждата, където я има и да се грундира + боядиса. Кит не мисля да слагам laugh.gif, нито пък да се старая с боядисването. Някой ден ако ми хрумне, мога да я дам да я пребоядисат цялата.
Спирачките все още не са сглобени, трябва да сменя и ремъци, масла, и семеринги на разпределителните валове. Този път за разлика от АЕ86цата почти всички вече е в наличност. Има няколко скъсани болта и тампона на задната стабилизираща щанга, но и тях ще поръчам.
За сега мисля да си направя шини за седалката и да ги закрепя, където се закрепя оригиналната седалка. Идва съвсем малко назад седалката и при натискане на съединителя кракът ми се изпъва почти целият, така че ще трябва да модифицирам педала. За ръцете и останалите два педала нямам проблеми. Това обаче означава че най-вероятно някой с моят ръст или по-голям ще може да я кара.
За коланите мисля да използвам също фабричните дупки, доколкото мога. Ще трябва да пробия една допълнителна на задната седалка, тъй като там за средният колан е само 1, а на мен ми трябват 2. За 2та колана между краката сигурно ще е необходимо да пробия 2 дупки в пода и да сложа планки, както е по приложение J. Но за това вече имам опит с Хондата.... там бях пробил около 6 laugh.gif
Ще трябва да измисля и къде да монтирам дисплея и записващото устройство на Data Acquisition системата. Трябва и да вържа сензорите за волана, педала на газта и спирачката. Може би ще ползвам TPS за газтта... ще трябва да видя как да вземам оборотите.
Data Acquisition играчка.
Седалкa и 6 точкови колани
AE86 - началото
AE86 - Фаза 1 (оглозгване на купето)
AE86 - Фаза 2 (рязане и заваряване)
За сега АЕ86цата е замразена. Прекалено много работа остава... а на мен ми се кара. Ще видим до къде ще стигним с АЕ92то.
Мисля че приключихме със заваряването. Остава да се изчисти ръждата, където я има и да се грундира + боядиса. Кит не мисля да слагам laugh.gif, нито пък да се старая с боядисването. Някой ден ако ми хрумне, мога да я дам да я пребоядисат цялата.
Спирачките все още не са сглобени, трябва да сменя и ремъци, масла, и семеринги на разпределителните валове. Този път за разлика от АЕ86цата почти всички вече е в наличност. Има няколко скъсани болта и тампона на задната стабилизираща щанга, но и тях ще поръчам.
За сега мисля да си направя шини за седалката и да ги закрепя, където се закрепя оригиналната седалка. Идва съвсем малко назад седалката и при натискане на съединителя кракът ми се изпъва почти целият, така че ще трябва да модифицирам педала. За ръцете и останалите два педала нямам проблеми. Това обаче означава че най-вероятно някой с моят ръст или по-голям ще може да я кара.
За коланите мисля да използвам също фабричните дупки, доколкото мога. Ще трябва да пробия една допълнителна на задната седалка, тъй като там за средният колан е само 1, а на мен ми трябват 2. За 2та колана между краката сигурно ще е необходимо да пробия 2 дупки в пода и да сложа планки, както е по приложение J. Но за това вече имам опит с Хондата.... там бях пробил около 6 laugh.gif
Ще трябва да измисля и къде да монтирам дисплея и записващото устройство на Data Acquisition системата. Трябва и да вържа сензорите за волана, педала на газта и спирачката. Може би ще ползвам TPS за газтта... ще трябва да видя как да вземам оборотите.
Data Acquisition играчка.
Седалкa и 6 точкови колани
AE86 - началото
AE86 - Фаза 1 (оглозгване на купето)
AE86 - Фаза 2 (рязане и заваряване)
За сега АЕ86цата е замразена. Прекалено много работа остава... а на мен ми се кара. Ще видим до къде ще стигним с АЕ92то.