Страница 1 от 1
Avensis '04
Публикувано на: 27 Юни 2009 14:47
от Tashev
Здравейте,
Тъй като ми предстои покупка на кола, реших да се обърна към вас, 'щото едно мнение в повече нико не е в по-малко.
Това на което съм се спрял е Toyota Avensis 2.0 VVT-i . На 25.183 km, 147 кончета, от 05/2004-та.
Като екстри - ABS, ЕSP, Клима, Ел пакет, CD Player, Парктоник, Navi, алуминиеви джанти...
Дават ми я с 4 летни и още толкова зимни гуми.
Ясно е, че е хубава кола и т.н. интересува ме какво да огледам и на каво да обърна внимание - ще имам 5 дневен срок да я пробвам и да реша дали ми харесва. Благодаря предварително.
Публикувано на: 27 Юни 2009 15:29
от Me4oKyX
Общо взето аз не се сещам за проблем по 2.0 двигателя. Гледай да ти хареса, да не гори масло, да но тропа окачването. Но проблема с горене на масло май го няма при 2.0, така че май няма нищо специфично. Просто стандартните работи

За да има навигация, трябва да има и ксенон - гледай дали свети еднакво. laugh.gif ...професионално изкривяване....

Публикувано на: 27 Юни 2009 18:03
от Bass_Man
Щом ще имаш 5 дневен срок , като я вземеш сипваш догоре и тръгваш по-магистарлата . Пробваш всички уреди в колата дали работят , също така преди да тръгнеш поглеждаш нивата на всички течности . Като се качиш на магистралата не си пускаш музика до край ами си караш и се ослушваш за разни странни шумове и за поведението на колата . Също гледаш температура и там каквото още има , като уреди. Вдигни за малко по-дълго и по-висока скорост да видиш как се държи колата и дали няма проблеми с охлаждането . Навърти и 1000км. и виж маслото на какво ниво е . Ще имаш възможност да пробваш и спирачките през този период . По-добър тест от този надали има .
Публикувано на: 27 Юни 2009 19:23
от Uncle Dido
Светльо, има вариант да я качим на крик и да я огледаме по-подробно.
Публикувано на: 27 Юни 2009 21:05
от Tashev
Ами проблема е, че колата се намира в Англия, до 2-3 дни ще е в Хамбург (където реално ще се ползва), и понеже е за мама (което звучи малко смешно, ама на мене хич не ми е), се чудя какво да и кажа да гледа понеже тя нищо не разбира от коли, ама съвсем нищичко... Аз също не съм спец, и реших че това е най - подходящото място да попитам. Та затова не мовжм да я качим на крик, Дидо

Историята е, че собственика е англичанин който е живял в Хамбург и понеге сега се прибира, я продава защото е с ляв волан и няма да му е удобна. Това за 1000та километра ще го предам, но ме притеснява че е 5 годишна кола, а само на 25 000 км... Благодря Ви.
Публикувано на: 27 Юни 2009 21:34
от Kiki
Me4oKyX написа: трябва да има и ксенон - гледай дали свети еднакво...професионално изкривяване.
Какво означава това? Възможно ли е да не светят еднакво крушките на ксенона?

Публикувано на: 27 Юни 2009 22:29
от Bass_Man
Tashev написа:.........................Това за 1000та километра ще го предам, но ме притеснява че е 5 годишна кола, а само на 25 000 км... Благодря Ви.
Щом си навънка още по-хубаво ! И най-вероятно окачването ще е ОК . Но за да видиш двигателя съединителя и спирачките провери всичко преди да тръгнеш и също , измий моторния отсек и където можеш . После се качваш на магистралата и яко газ . Като внимаваш да не прегрееш дисковете . Ако забележиш разни загрявания и шумове махаш веднага . После , като спреш гледаш течности ( масло , спирачна , хидравлична , антифриз ( само на студено и на равно се гледат ! ) и каквото има там - тая за чистачки може да я пропуснеш ! ) и дали не е текло нещо от някъде . По - хубав тест от този здраве му кажи . Пък и там 1000км се правят на шега . Вземете я и 4 дена я карайте нон-стоп ( разбира се само когато имате работа

) . И ако има нещо няма начин да не избие .
BTW виж кога е сменяно маслото за последно да не стане грешка докато летиш по магистралите biggrin.gif .
Аз след основен карах 4000км кротко градско без ядове . Един път отидох до Банско на гюрунтия и се разтропа мотора . Та ако има нещо да се скапва би трябвало да се обади , като я понагъзиш .
Публикувано на: 28 Юни 2009 04:01
от Me4oKyX
Възможно е. Дори при нови също е възможно, а като остарее малко крушката, може и като сила и като цвят да се различават доста

Малко търговци сменят крушки, заради различен цвят на двете крушки, дори нови

Да не кажа почти никой....
Публикувано на: 29 Юни 2009 18:24
от shtephan
Мотора е с директно впръскване,качете го на стенд от прибавките в бензина имаха проблеми.
Може де е карал само кучето на разходка с нея.

.Виж спирачните дискове и ще разбереш - на 25к вече има видим ръб,ако няма е проблем.
Публикувано на: 29 Юни 2009 23:22
от LEXUS
2.0 VVT-i е тотално безпроблемен двигател,на всичкото отгоре е бърз. Сега,горе чета сума ти съвети за проверка/което не е лошо/,като че ли ще купува колегата кола на 15 години,в крайна сметка ако колата е на 25000 км. тя дори още не е разработена,а ние ще проверяваме дали не загрява на магистрала и т.н.... Отделно,че Тойота да загрява е изключение,породено от калпав ремонт или калпави части сменени,докато при някои немски и френски и т.н. коли от по-старо поколение по стръмни баири по магистрали доста се озорваха и загряват дори при пълна изправност,това при една Тойота е абсурдно да се случи.Но, ако е на 25000км., мисля,че такива проверки са излишни.
Публикувано на: 30 Юни 2009 09:48
от shtephan
Дюзи,дюзи и пак печени дюзи имах предвид,а това че от всички продадени авенсиси само 2-3% са със 2.0 и 2.4 бензинови едва ли е повод за твоето заключение.За капак мога да спомена,че при грубо боравене с газта има и проблеми с балансиращата зъбна двойка на коляновия вал.Обаче чак след 120 000 laugh.gif .Купувай колега,ако се отказваш кажи цената имам приятел с такава с удоволствие ще си вземе още една ако е на 25к.

Публикувано на: 30 Юни 2009 11:01
от dimd00d
Tashev написа:Ами проблема е, че колата се намира в Англия, до 2-3 дни ще е в Хамбург (където реално ще се ползва), и понеже е за мама (което звучи малко смешно, ама на мене хич не ми е), се чудя какво да и кажа да гледа понеже тя нищо не разбира от коли, ама съвсем нищичко... Аз също не съм спец, и реших че това е най - подходящото място да попитам. Та затова не мовжм да я качим на крик, Дидо

Историята е, че собственика е англичанин който е живял в Хамбург и понеге сега се прибира, я продава защото е с ляв волан и няма да му е удобна. Това за 1000та километра ще го предам, но ме притеснява че е 5 годишна кола, а само на 25 000 км... Благодря Ви.
Чай малко - този човек познаваш ли го? Щото това брутално прилича на доста модерна схема за измама - особенно ако парите ще са в ескроу и ако ти хареса колата ги освобождаваш или нещо такова.
Публикувано на: 30 Юни 2009 12:26
от Vesko
LEXUS написа: Отделно,че Тойота да загрява е изключение,породено от калпав ремонт или калпави части сменени,
Пак си чел много реклами. А и там май само нямаше начин да не запали biggrin.gif Иначе от личен опит Авенсис 1.6 99г. с включен климатик, >40 градуса навън и скорост над 180км. си загряваше с лекота.
Публикувано на: 01 Юли 2009 21:39
от Tashev
dimd00d, единствен се сети и се оказа прав... За съжаление просто сме попаднали на кофти хора. Искаха да им преведем половината пари по WesternUnion преди да я пратят. А цената беше 5200 евро, наистина съмнително.
Публикувано на: 01 Юли 2009 21:53
от Uncle Dido
Писах - трих, писах - трих....
Светльо, добре, че има бдителни хора във форума.
dimd00d -
