Страница 1 от 1
E 11 -при задържане на съединител спират да влизат скорости
Публикувано на: 20 Юни 2009 14:54
от pishonko
Здравейте, проблема ми е следният: като задържа малко повече натиснат съединителя и все едно въобще не е натиснат-не влизат скоростите и не мога да изключа от скорост.Най вече като я вкарвам в гаража става -маневрирам на полусъединител.Нямам теч на течност.При дръпната ръчна и опит да тръгна на трета си гасне двигателя.Педала си се движи нормално-не остава долу или да се връща бавно.Някакви идеи ??
Публикувано на: 20 Юни 2009 16:03
от Uncle Dido
Според мен имаш проблем или с помпата или с цилидрърчето. Това, че не ти губи течност, не е гарация, че работят нормално. Не е лошо и да смениш течноста, при евентуален ремонт или смяна на горните две.
Успех.
Публикувано на: 22 Юни 2009 15:18
от pishonko
А има ли начин да се разбере кое от двете е без да се свалят или май няма как да стане и трябва да се свалят и двете?
Публикувано на: 05 Юли 2009 12:47
от pishonko
Оказа се гумичката на главния цилиндър (горна помпа) и се разминах само с 12 лева за комплект гумички. Мерси за отговора Fido Dido !
Публикувано на: 05 Юли 2009 20:59
от jim_beam
при мен не е чак така силно,че да не се включват скоростите,но влизат по-трудно и се усеща усилие.
може ли по някакъв начин да се провери тази помпа,видимо може ли да се познае?

Публикувано на: 05 Юли 2009 23:53
от agent dust
рециклира се и горна, и долна помпа - не е скъпо.
Публикувано на: 06 Юли 2009 03:34
от Bass_Man
maggkrabar написа:рециклира се и горна, и долна помпа - не е скъпо.
А дали ще се намери някой да ти рециклира кратунката изветряла ?
Публикувано на: 06 Юли 2009 11:38
от pishonko
jim_beam, мен ако питаш начина е да се свалят,да се разглобят и тогава виждаш дали нещо трябва да се смени,защото има различни варианти: можеш да си купиш само гумички или цял ремонтен комлект(с пружина и бутало). Обаче ако не можеш сам или някой приятел да ти я свали по-добре си карай докато не стане по-зле защото по сервизите никой няма толкова да се заиграе и не е сигурно от какво е и ще те таксуват за всяко сваляне поотделно-може дори да те накарат да ги смениш а предполагам че може и да не е въобще от помпите. Успех.
Публикувано на: 06 Юли 2009 15:41
от jim_beam
мерси за отговорите.тя колицата е в гаранция,ама нали се сещате колко майстори верно разбират нещата.а ме дразни това трудно включване от 1 до 3.май най-вероятно трябва да се регулира педала на съединителя,имам и една схема как става ама смея ли да ида при кой да е.

Публикувано на: 06 Юли 2009 21:59
от Uncle Dido
При подобен проблем можеш да обърнеш внимание на следните неща:
Ако е цилиндърчето на съединителя, то ще прокапва течност оттам, особено при натискане на съединителя. Ако е помпата, при натискане и задържане на съединителя, вилката на скоростите бавно започва да се връща в изходна позиция - ще рече, че гумичките са заминали.
Ама според мен ще се разминеш с регулиране на педала...
Публикувано на: 06 Юли 2009 22:10
от jim_beam
@ Fido Dido

Публикувано на: 06 Юли 2009 22:32
от Uncle Dido
Забравих да спомена - обезвъздушена ли е системата?
Публикувано на: 06 Юли 2009 22:36
от jim_beam
Fido Dido написа:Забравих да спомена - обезвъздушена ли е системата?

как става това?

Публикувано на: 06 Юли 2009 22:59
от Uncle Dido
На цилиндърчето имаш пробка. Процедурата е същата, като обезвъздушаване на спирачките. Един помпи на педала, задържа, докато другия развива пробката. Течноста се събира в съд, за да не попада върху гумени съединения. После пробката се завива и педала се отпуска. Процедурата може да се извърши няколко пъти. В казанчето се долива нова течност, като се внимава да не пада под минимума.