Страница 1 от 1

мнение

Публикувано на: 19 Юни 2009 12:39
от myrchak
biggrin.gif Привет! нов съм -и минавам от мв на TOYOTA HIACE та като как е TOYOTA HIACE 2.4d

Публикувано на: 20 Юни 2009 12:47
от proscrip
Ами колега бива, ама добре си пресметни, че аз вздех една такава 2006 и стои, за 3 г ще станат - 30 000 км няма - само давам за гаранционното обслужване по едни 400-500 лв на година - щото е или 15 000 км или 1 г и каско и данъци и гражданска.
Да не стане и твойта кат мойта, иначе буса си е перфектен, ужасно стабилен е на пътя, мотора добре дърпа, зимата с хубави зимни гуми и празен да е на път е стабилен, ако е и пълен е като джип . Харчи прилично - 7 извън града - до 100 и незнам колко в града не ми се е случвало да го карам повече от 20 -30 км градско, имаше дефектни тампони на задните амортисьори ама на 10 к км ги смениха, дуракоустойчив е, кара се като лека кола, паркира се лесно, аз съм с късата база де - аз на времето се двоумях между Вито, Транспортер и Тойотата - и не съжалявам - вози по-твърдо от двете, но е много по-стабилен от тях. Имам едно Легаси и една Октавия 1.9 ТДИ - Тойотата дърпа и от двете повече след 80-90км/ч има си въртящ момент от 260 Нм още на 1600 об. Не се е оплаквал от нафтата - ама съм го карал само с една - уж най-проверената.

Ама това е за 2.5 Д4-Д мотора, пък ти си се насочил към по-стария 2.4 Д. Аз като го вземах моя исках изрично да е със старата муцуна, че новите много европейско-корейски са ги направили с тез новите фарове, тоз ми е по-симпатичен.

Успех с колата и едва ли ще съжаляваш-много държелива е, аз поне я избрах щото имам един приятел с подобна на 500 000 км е сменял задни амортисьори

Публикувано на: 20 Юни 2009 13:07
от myrchak
proscrip написа:Ами колега бива, ама добре си пресметни, че аз вздех една такава 2006 и стои, за 3 г ще станат - 30 000 км няма - само давам за гаранционното обслужване по едни 400-500 лв на година - щото е или 15 000 км или 1 г и каско и данъци и гражданска.
Да не стане и твойта кат мойта, иначе буса си е перфектен, ужасно стабилен е на пътя, мотора добре дърпа, зимата с хубави зимни гуми и празен да е на път е стабилен, ако е и пълен е като джип . Харчи прилично - 7 извън града - до 100 и незнам колко в града не ми се е случвало да го карам повече от 20 -30 км градско, имаше дефектни тампони на задните амортисьори ама на 10 к км ги смениха, дуракоустойчив е, кара се като лека кола, паркира се лесно, аз съм с късата база де - аз на времето се двоумях между Вито, Транспортер и Тойотата - и не съжалявам - вози по-твърдо от двете, но е много по-стабилен от тях. Имам едно Легаси и една Октавия 1.9 ТДИ - Тойотата дърпа и от двете повече след 80-90км/ч има си въртящ момент от 260 Нм още на 1600 об. Не се е оплаквал от нафтата - ама съм го карал само с една - уж най-проверената.

Ама това е за 2.5 Д4-Д мотора, пък ти си се насочил към по-стария 2.4 Д. Аз като го вземах моя исках изрично да е със старата муцуна, че новите много европейско-корейски са ги направили с тез новите фарове, тоз ми е по-симпатичен.

Успех с колата и едва ли ще съжаляваш-много държелива е, аз поне я избрах щото имам един приятел с подобна на 500 000 км е сменял задни амортисьори
:thumbsup: Мерси за подробната информация ! гледам твоята дето си я обявил -много е хубава ама нямам тези пари -жив и здрав!