Страница 1 от 1
Проблем с Toyota Celica
Публикувано на: 17 Юни 2009 17:30
от toyotaaa
Имам проблем или нещо подобно с моята селика. 1994г. е, с вдигащите фарове. Наскоро карах извънградско - никакви забележки. Спираме на една бензиностанция, след 10мин се връщам, караме малко и на един прав път почна да играе стрелката за акумулатора, след което почнаха да светят няколко лампи на таблото. За акумулатора, маслото и още нещо... Викам си край... Само че колата никакви признаци за проблем. Това беше преди няколко дни - от тогава все никакви дефекти в каране и държание на колата.
Само че откакто стана това с акумулатора почна стрелката за водата да показва, че колата не е загряла. Тогава почна да пада супер много температурата и дори по едно време много карах на инерция - колата тотално изстина (така показваше стрелката). И до ден днешен колата при каране в града не загрява на 90о. Стига макс до 70 примерно, така ги виждам аз.
Някакви предложения какво може да е станало?
Публикувано на: 17 Юни 2009 18:48
от grunge_is_dead
Колега, да не би да си я изгасил нещо или да ти е изгубила контакт. Колко време светиха лампите? Може и от самото табло да е. При мен на едно старо Ауди 100 му светнаха лампите и след това датчика за темп. почна да показва грешно. Някои пътечки се бяха окъсили. Може и да не е от уреда. Провери ли си термостатът? При мен на Селиката (като твоята) ми падаше стрелката като карам по инерция, но смених термостат и сега стрелката е като закована.
Публикувано на: 18 Юни 2009 10:37
от toyotaaa
Ами и аз си мисля, че може просто да се е развалил датчика за температурата, защото колата не дава проблеми видимо...
А иначе не съм я гасил и т.н. Просто паля, тръгвам и след известно време стана това.
Лампите само присветваха няколко пъти за съвсем малко и след това изгаснаха все едно нищо не е било.
Стрелката не ми пада по инерция, преди това съм карал и е нямало проблеми. Пък и по инерция не може да пада на 2.0 мотор. Карал съм японка с 1.6 и абсурд така да падне само от инерцията, какво остава за по-голяма кола с 2.0.
Не съм проверил термостата, честно казано не разбирам от частите.
Какво да проверя и как? И как да разбера дали е датчик или термостат за смяна?
RE
Публикувано на: 18 Юни 2009 12:35
от Ninja
Провери си масите навсякъде.Включително и главната маса на двигателя.Ако е загубил маса за кратко време може да ти гръмнат част от датчиците, при мен на Celica 2.0 turbo точно от такъв проблем ми гръмна температурен датчик.Дано излезе нещо такова - най-малкият кахър.Успех.
Публикувано на: 18 Юни 2009 13:06
от toyotaaa
Както споменах не разбирам много от тези неща. Ако може малко инструкции какво точно да направя...

Публикувано на: 18 Юни 2009 19:41
от Vokil
От дяната страна на двигателя където е стойката на тампона има един дебел около 6мм. черен кабел с черна букса виж дали е здрав и дали буксата е наред

Публикувано на: 21 Юни 2009 01:20
от Georgimitrovich
...
Публикувано на: 22 Юни 2009 11:04
от toyotaaa
Vokil написа:От дяната страна на двигателя където е стойката на тампона има един дебел около 6мм. черен кабел с черна букса виж дали е здрав и дали буксата е наред

проверих, здраво си е всичко.
@Georgimitrovich - мерси много за снимките. ще проверя дали е здрав датчика, а масите не знам какво да им проверявам... :(
Публикувано на: 23 Юни 2009 16:51
от toyotaaa
така, направих снимки, че нямах време да оглеждам много... ето ги трите датчика, на втория нещо омаслено ми се вижда... коментар?
http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE ... icture_001
http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE ... icture_003