Страница 6 от 7

Публикувано на: 28 Май 2010 09:12
от b_d
didak написа:Обосновах мнението си, но ми се струва - ноебходимо е да го кажа и по друг начин:
Изразих мнението си за конкретният пост на diver. Това е моята гледна точка въз онова на моите разбирания, мироглед, култура или както искате го наречете.
Не задължавам никой да мисли като мен, така както се надявам никой да не ми налага неговото си мнение като АБСОЛЮТНО право.
Това не е израз на някакво лично отношение - към diver или към когото и да било.
Напротив - достатъчно отдавна съм във форума, за да си изградя мнение към diver, и то и преди и сега е на доверие и уважение към мненията му, както и към самия него. Дори мога да кажа, че ме кефи начина по който пише постовете си и защитава позицията си.
И още нещо /последно/ - принципната ми гледната ми точка за самия форум, а не за повода да напиша това:
Лорда е делегирал парва на определени хора /модератори/ да действат по определен начин. Преценил е, че те ще изпълнят философията му по най-правилния начин и аз приемам техните действия точно така.
Ако има нещо, с което съм несъгласен, чувствам се свободен да го изразя, и нека който му е работа да прецени - влизали това мнение в правилата или не.
worthy.gif worthy.gif

Публикувано на: 28 Май 2010 12:16
от muf
Georgimitrovich написа:
sacho7803 написа:...
Едната е карбураторче, едната е моно инж. и едната е газов инж
И един въпрос. Какво точно лъже ГИ-то че нещо не ми е ясно?

Поздрави :thumbsup:

карбуратор и моноинжекция - да
Но пълна инжекция, особенно от последните модели.... не става.
Вечно разбутани настройки - 30% от времето харчи много повече от оптималното.
Проблеми с работата на бензин
износване на клапани, бърза и скъпа смяна на генерация.
Сметката излиза с 10-20 % печалба за газта, но тя не покрива нервите и обезценката при продажба следствие на продупчената глава

Публикувано на: 28 Май 2010 13:15
от Georgimitrovich
Не съм съгласен, но да не изпадаме в дълги обяснения. Нека който му харесва да си кара на бензин, на който не да кара на газ.

Публикувано на: 28 Май 2010 13:24
от diver
muf написа:
Georgimitrovich написа:
sacho7803 написа:...
Едната е карбураторче, едната е моно инж. и едната е газов инж
И един въпрос. Какво точно лъже ГИ-то че нещо не ми е ясно?

Поздрави :thumbsup:

карбуратор и моноинжекция - да
Но пълна инжекция, особенно от последните модели.... не става.
Вечно разбутани настройки - 30% от времето харчи много повече от оптималното.
Проблеми с работата на бензин
износване на клапани, бърза и скъпа смяна на генерация.
Сметката излиза с 10-20 % печалба за газта, но тя не покрива нервите и обезценката при продажба следствие на продупчената глава
Тераното ми беше пълна инжекция с газов инжецион и 50 000км не е имало никакви проблеми. Разхода на газ редко минава 10% тоя на бензин. Като вървене също разлика няма. 10 месеца в годината пали директно на газ. Каква продупчена глава, какви обезценки, каква смяна на генерацията и какви разбутани настройки, като газовия инжекцион чете картата на бензиновите инжектори и емулира същото а не обратното?!

Публикувано на: 28 Май 2010 13:49
от Georgimitrovich
А ве ти що ми копира мнението laugh.gif Докато до пусна се загедах нещо и гледам ти си писал точно тва което и аз. Моето го изтрих за да не се доблираме. Само да добавя че газовите инжектори зимат сигнала от бензиновите такива, а смесите се мерят от една и съща сонда. Кви настроики кво чудо. При мен даже на газ колата върви по-меко и е много по приятна за каране.

Публикувано на: 28 Май 2010 14:05
от diver
Georgimitrovich написа:А ве ти що ми копира мнението laugh.gif Докато до пусна се загедах нещо и гледам ти си писал точно тва което и аз. Моето го изтрих за да не се доблираме. Само да добавя че газовите инжектори зимат сигнала от бензиновите такива, а смесите се мерят от една и съща сонда. Кви настроики кво чудо. При мен даже на газ колата върви по-меко и е много по приятна за каране.
ТЕЛЕ-патия брат biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 28 Май 2010 23:15
от sacho7803
някой спомена за екология.....да.това е единственото нещо което оправдавам.щото тоя въздух го дишаме ние и децата ни а газта отделя минимални количества вредни газове :thumbsup: дори си мисля че "умната ни държава"при определяне на данъка не тряяя да гледа кой е до 100к.с. и кой 105 а да обърне внимание на години на колата----и най вече---катализатор.щото 100%от чипосаните печки хвърлят катализатора-аргасват права тръба--отделно благодарение на чипчето горивото де изгаря де не--и буха сажди като автобус-чавдар а плаща данък 10лв. mad.gif мнооооого години ще минат докато влезем в час "екология".първо трябва да се почне от пунктовете за ГТП.абе..в тая държава оправия няма.колега слагай ГИ поне от еко гледна точка.за другото...няма да споря.както някой каза--има доволни има и недоволни :thumbsup:

Публикувано на: 29 Май 2010 18:01
от muf
diver написа: Тераното ми беше пълна инжекция с газов инжецион и 50 000км не е имало никакви проблеми. Разхода на газ редко минава 10% тоя на бензин. Като вървене също разлика няма. 10 месеца в годината пали директно на газ. Каква продупчена глава, какви обезценки, каква смяна на генерацията и какви разбутани настройки, като газовия инжекцион чете картата на бензиновите инжектори и емулира същото а не обратното?!
за обезценката не си прав, кола карна на газ винаги се гледа с друго око при продажба.
За разхода няма да споря, аз имам над 200 000 км с газови коли и никога не съм виждал да харчат с 10% само повече.
Ако харчи 10 бензин градско, на газ отиват над 12 (Пасат 1.8).
Ако харчи 11 бензин градско, на газ отиват над 14 (А6).

А генерацията се сменя по-често, даже някои от фирмите за ауспуси не дават гаранция, ако колата е на газ.
В моя случай - Крафт - пробиха дупка в новото гърне (за оттичане на конденза) и казаха че щом е на газ гаранцията ми става 6 месеца вместо година

Публикувано на: 29 Май 2010 18:59
от Bass_Man
С добре настроен ГИ не би трябвало да прескача 10% разлика в разхода . С изпарител между 10% и 30% разлика според зависи .

Публикувано на: 29 Май 2010 23:23
от diver
muf написа:
diver написа: Тераното ми беше пълна инжекция с газов инжецион и 50 000км не е имало никакви проблеми. Разхода на газ редко минава 10% тоя на бензин. Като вървене също разлика няма. 10 месеца в годината пали директно на газ. Каква продупчена глава, какви обезценки, каква смяна на генерацията и какви разбутани настройки, като газовия инжекцион чете картата на бензиновите инжектори и емулира същото а не обратното?!
за обезценката не си прав, кола карна на газ винаги се гледа с друго око при продажба.
За разхода няма да споря, аз имам над 200 000 км с газови коли и никога не съм виждал да харчат с 10% само повече.
Ако харчи 10 бензин градско, на газ отиват над 12 (Пасат 1.8).
Ако харчи 11 бензин градско, на газ отиват над 14 (А6).

А генерацията се сменя по-често, даже някои от фирмите за ауспуси не дават гаранция, ако колата е на газ.
В моя случай - Крафт - пробиха дупка в новото гърне (за оттичане на конденза) и казаха че щом е на газ гаранцията ми става 6 месеца вместо година
Хич не ми се спори. Да не говорим, че течната фаза, даже лапа по-малко а върви повече....

Публикувано на: 01 Юни 2010 00:13
от zi_zi_top
muf написа:В моя случай - Крафт - пробиха дупка в новото гърне (за оттичане на конденза) и казаха че щом е на газ гаранцията ми става 6 месеца вместо година
Da ne bi ot benzina i dizela da ne se obrazuva pri izgaryaneto H20 i CO2!?!
Tezi ot Kraft prosto sa neloyalni tapatzi mad.gif !

Публикувано на: 24 Дек 2011 10:07
от paratech2
колеги, карам рав-4 вече 5-та година мотор 3FSE и само на газ!!! изминал съм 113000 мили в този пробег съм сменил един изпарител и едно управление-копче газ-бензин. мотора ми вече е на 234000мили не се чува как работи на ниски ибороти.постоянно съм по планините с равът-парапланерист съм!по корава кола до сега не съм имал. модела ми е 94та година японец-десен волан.освен масла накладки ремъци шарнири накраиници и един път феродо на съединител като ползвах уригиналния си диск нищо друго за този пробег не съм направил като ремонт по нея.сега от скука и надвил ми се масравлък искам да я сменя с 2002ра vvt-i но четеики изказванията Ви ме обзема страх от предстоящи проблеми има едно изказване във форум тоиота - япония че тоиота нямала да допусне никога вече това да произведе автомобил от типа рав4-1wersij3SFE поради факта че те не влизат в сервиз и няма работа за механиците отделно двигателът си е базов модел използваики се в куп други тоиоти и не може да минат частите му при продажба като за джип! та съм пред дилема дали да не си купя пак от тази серия или да се впускам в приключения и разходи с vvt-i апропо,там газ става и то безупречно като се монтират масларниси в смукателната система тип капково напояване или 200 грама масло за 20000км.и няма прогар на клапаните. втори вариянт преди да се монтира газ се демонтира главата слагат се клапани ментета които са с по различна структора на стоманата от уригиналните-които са направени нарочно да се стопят при по висока температура - събираш и забравяш за масларника е това е!

Публикувано на: 24 Дек 2011 17:23
от alalexll
paratech2 написа:колеги, карам рав-4 вече 5-та година мотор 3FSE и само на газ!!! изминал съм 113000 мили в този пробег съм сменил един изпарител и едно управление-копче газ-бензин. мотора ми вече е на 234000мили не се чува как работи на ниски ибороти.постоянно съм по планините с равът-парапланерист съм!по корава кола до сега не съм имал. модела ми е 94та година японец-десен волан.освен масла накладки ремъци шарнири накраиници и един път феродо на съединител като ползвах уригиналния си диск нищо друго за този пробег не съм направил като ремонт по нея.сега от скука и надвил ми се масравлък искам да я сменя с 2002ра vvt-i но четеики изказванията Ви ме обзема страх от предстоящи проблеми има едно изказване във форум тоиота - япония че тоиота нямала да допусне никога вече това да произведе автомобил от типа рав4-1wersij3SFE поради факта че те не влизат в сервиз и няма работа за механиците отделно двигателът си е базов модел използваики се в куп други тоиоти и не може да минат частите му при продажба като за джип! та съм пред дилема дали да не си купя пак от тази серия или да се впускам в приключения и разходи с vvt-i апропо,там газ става и то безупречно като се монтират масларниси в смукателната система тип капково напояване или 200 грама масло за 20000км.и няма прогар на клапаните. втори вариянт преди да се монтира газ се демонтира главата слагат се клапани ментета които са с по различна структора на стоманата от уригиналните-които са направени нарочно да се стопят при по висока температура - събираш и забравяш за масларника е това е!
Колега от къде купуваш части и ГИ къде си го слагал ,отскоро карам такова равче и се замислям да сложа газ ,просто още не съм събрал достатъчно инфо каква марка да е и къде ще ми го поставят без в бъдеще да имам проблеми.Преди години карах една ладичка на газ и ми скъсваше нервите от ядове ,та за това чета форумите и сондирам какво пишат хората за или против газовите уредби за тези равчета с двигател3sfe.Моето е на 390 000км

Публикувано на: 25 Дек 2011 18:49
от paratech2
здравеите отново, мотора 3sfe не се плаши от километри, тъкмо обратното е колкото са му повече толкоз става по икономичен и нищо не му тежи механичното му съпротивление се свежда до минимум,но разбира се трябва да сменяш при такъв пробег гуменяците вече - семеринзи гумички и всио сначале!!! слагаи смело гас!!! това е истината при мен разхода е14 градско при краино тежки условия инък лятото е 12 да не забравяме че сме постоянно зацепени. газта е обикновенна не за газов инжекцион монтаж в сервиз АРГУС на бул Баба Параскева.там са се специализирали спецялно за наще старите равчета и навсякаде работят със запоики няма омотване и изолирбанд а има споика и термошлаух. гаранцията им е 1 година но аз карам вече много години и нямам проблем НИКАКЪВ!!!апропо,като четох в какви приключения са се впуснали тези с новите VVT-I относно монтаж газ,и се отказах да си сменям кукличката,а и газовия инекцион изисква консумативна поддръжка,на определен пробег се сменяли магнет вентилите а и дюзите било желателно, е мерси!!! аз така съм се разглезил с моита равка нищо не пипам представям си само заради снобарщина да се вкарам в приключения е мерси ще си карам старата равка а ако ми се наложи да я сменя пак същия модел ще си купя и то от 94-та от първите и да е J там качеството е наи върхово.

Публикувано на: 25 Дек 2011 19:12
от paratech2
а що се касае до частите от каде купувам в БГ оргинал е относително понятие ако искаш да ти е читава колата и искаш нови части ургинални-гърция там има що годе гаранция въпреки че и там се изколцатиха.но, ако си ги поръчаш от ибеи и са таивански, е повярваи ми те ще са по добри и от наи уригиналните ментета закупени от БГ! за старите равчета мога да кажа какво точно трябва да направиш като си го купиш и кои неща трябва да смениш и ти гарантирам 5 години яко друскане из планините без проблеми и само яздене! 3 дни в седмицата минимум изкачвам планински върхове с товар 4 човека 3 крила и на връщане жена ми я сваля ние сме по въздуха разбира се и повярваи ми там от кадето минава хруизерите вкючват 4по4 затъват калищак яко, а аз минавам стъпваики лекичко.много съм доволен!нека да е паркетник, ама ко маи за новите се води този слух.