Страница 1 от 1
MR2 Mk2 разлики между двигатели 156 и 175 к.с.
Публикувано на: 12 Юни 2009 03:54
от gomesar
Здравейте!
Порових доста, но не успях да разбера, каква е разликата между тези два двигателя от второто поколение на MR2.
Усезаемо по-мощен ли е единия?
При по-ниски обороти ли достига максималния въртящ момент другия, т.е. по-пъргав ли е за каране?..
Колко по-бърз е до 100км/ч по-мощният?
Другият въпрос е, кой тук разбира и има най-много опит с такава кола за да помогне при огледа и избора. Кой знае най-добре слабите й места и къде да се гледа. Предлагам възнаграждение..
Наздраве!
...
Публикувано на: 12 Юни 2009 11:25
от rudolf
аз не разбира много,,,но от това което чета...
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_3S-GE_engine
просто колата 156 коня е преди 1994та...а другата е след това..,мисля че двигателите за различни генераций и не са монтирани по едно и също време...
потърси инфо как да ги различаваш ,
Публикувано на: 12 Юни 2009 17:03
от gomesar
Добре но, аз така и не намерих полезна информация за това, кой е по-добрия двигател, големи ли са разликите в мощността, въртящия момент, разхода, надежността..
Публикувано на: 12 Юни 2009 23:01
от xtreme
Да има разлика в 2-та мотора, но е много малка, на практика голямата разлика е входящия колектор. Заради колектора 1-ва и 2-ра генерация имат малко по голям въртящ момент в ниските обороти, и достигат максимална мощност при 6600 докато при 3-та максималната мощност е при 7000. Предполагам и акустичната система на входящия колектор при 3-та допринася за високите обороти, просто въздуха се мери по-прецизно.А и още нещо

3-та генерация са акцизни, затова ги няма много тука.За слабите места на колата и по-подробно обяснение на разликата в колекторите и съответно T-VIS и ACIS пиши едно ЛС, че нещо ме домързява в момента.
Публикувано на: 12 Юни 2009 23:04
от bambo
gomesar написа:Добре но, аз така и не намерих полезна информация за това, кой е по-добрия двигател, големи ли са разликите в мощността, въртящия момент, разхода, надежността..
Двигателите всъщност са различни поколения на един и същи двигател - 3S-GE. Този двигател е съвместно разработен с YAMAHA - главата му всъщност и затова има и надпис YAMAHA на капана на ремъка. По същество разликата в мощността е минимална, всички останали параметри са ако не еднакви то толкова сходни че не си заслужава да се коментират. Технически, двата варианта на двигателя са доста еднакви - колянов вал, биели, блок и т.н. различни са буталата но пак са взаимозаменяеми и основната разлика е в главата. 156 коня или gen.2 както го наричат е със система TVIS докато gen.3 - 173 коня е без. Има и четвърта генерация наречена BEAMS която клони към 200 коня но е само за япония и е много голяма рядкост.
Накратко - по-добър двигател няма, защото те на практика са един и същи двигател !
Имам gen.2 156 коня във моята Carina E който към момента е на 620 000км без особени ремонти, при редовно обслужване с качествени консумативи.
На МР2 незнам каква е разликата във вървенето (ако изобщо може да се усети) защото моя МР2 е със турбо варианта на 3S - 3S-GTE а там вече играта е съвсем друга.
За слабите места на МР2 и какво да се гледа при покупката - имаше тема и то съвсем на скоро. потрърси внимателно във форума и ще я намериш

Публикувано на: 06 Юли 2009 14:53
от alex72bg
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/toy ... /#mr_2__w2_
до колкото може да им се вярва почти няма разлика в показателите между двата модела. По бърз е с 0.4сек и е с същия въртящ момент - разлика само в макс мощност за сметка нма по високите обороти. В началото бях с 175к.с., но на мен лично не ми допадаше карането във високите обороти.
Публикувано на: 06 Юли 2009 16:28
от xtreme
Абе то ми допада, ама разхода отива към 10-11 извън града като я карам така

Турбото при всички положения е по-добрия избор, но и цената му е добра.
Публикувано на: 07 Юли 2009 01:39
от Bass_Man
Аве пичове какво ви става ?
Преди имаше тема какъв як буст ( ритване ) се усещал на атмосферния мотор след 4000 оборота ( където всъщност вече момента пада ) . А пък вие не можете да усетите разлика в мощността от над 10% даже ви се вижда безмислено

?!?!?! И в следващия момент започвате да слагате филтри и чипове , които много съмнително подобряват нещо си . И едва ли не колата литва ?!?!
Тия теми започват да стават все по-безмислени .
Публикувано на: 07 Юли 2009 10:26
от xtreme
Абе "ритване" без турбо, трудно ще усетиш, освен ако T-VIS-а нещо не се замота и не отвори по-късно вторите колектори, но това е тойота все пак

такива неща обикновено не се случват, ако вакуумите са ти ок. Колкото до мощността, все пак е атмосверка няма как да литне. Като се замислиш един нормален филтър е към 40лв, KN е около 100, финансово по-изгодно е да си купиш KN или друг еквивалент. А това ,че повече върви го оставям за форума на VW ;)
Публикувано на: 09 Юли 2009 00:38
от Bass_Man
xtreme написа:Абе "ритване" без турбо, трудно ще усетиш, освен ако T-VIS-а нещо не се замота и не отвори по-късно вторите колектори, но това е тойота все пак

такива неща обикновено не се случват, ако вакуумите са ти ок. Колкото до мощността, все пак е атмосверка няма как да литне. Като се замислиш един нормален филтър е към 40лв, KN е около 100, финансово по-изгодно е да си купиш KN или друг еквивалент. А това ,че повече върви го оставям за форума на VW ;)
Ама на мен ли ми ги обясняваш тези неща ?
Може да прочетеш и другата тема да ти стане по-ясно за тези мотори !
biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif