Страница 1 от 1
Спортен филтър на Карина_Е + интеркулер!
Публикувано на: 10 Юни 2009 09:56
от miLen4o
Здравейте колеги.Вече не мога да спя от мисълта да сложа на Каринката(2.0ТД) спортен филтър К&Н(МечоКух ми помогна за тази работа ,за което му благодаря) и най-вече да и прегодя интеркулер от някой друг автомобил ,по възможност пак Тойота.Тъй като все още несъм изчел достатъчно по форуми,интернет и други ,Ви моля за съвети.За филтъра е ясно ,че няма да има проблем , но ме интересува за интеркулера какво ще кажете.Всяко мнение е добре дошло!

biggrin.gif
Публикувано на: 10 Юни 2009 19:21
от Uncle Dido
Гледай да сложиш макс. малък кулер и възможно най-късите турбопътища, щото ти е малка турбината, а тоя въздух трябва да го задвижи нещо. Мисълта ми е, да не стане много лагава. Другия вариант е да си сложиш и по-голяма турбина, ама става вече скъпо.
Публикувано на: 10 Юни 2009 22:07
от nikolov22
имам един от версо д4д 2.0 за 100лв е твои нов е здрав е но е леко крив долу в единия краи нищо фрапиращо
Публикувано на: 10 Юни 2009 22:14
от diver
Ако вземе та си вземеш една 2.0 бензин дали няма да върви повече?
Публикувано на: 10 Юни 2009 22:16
от Me4oKyX
diver - и да върви повече, ще гори повече, а да не говорим, че сам знаеш колко опасна може да е нова кола, която тепърва почваш да правиш...... Я има някой скрит дефект, я загнила някъде.... Как да смениш кола, която знаеш всичко почти за нея, като ще е дадеш за без пари и ще трябва дори да доплатиш за новата... Че и газова уредба, че и там проблеми.... По-лесно ще е да си сложи наистина такова кулърче май

Публикувано на: 10 Юни 2009 22:26
от diver
Me4oKyX написа:diver - и да върви повече, ще гори повече, а да не говорим, че сам знаеш колко опасна може да е нова кола, която тепърва почваш да правиш...... Я има някой скрит дефект, я загнила някъде.... Как да смениш кола, която знаеш всичко почти за нея, като ще е дадеш за без пари и ще трябва дори да доплатиш за новата... Че и газова уредба, че и там проблеми.... По-лесно ще е да си сложи наистина такова кулърче май

Да си я кара тъй по тази логика. Има закони на физиката сметам знаеш. Демек вървенето повече е за сметка на харченето...Само собствениците на дизели може би смятат че хем може да върви, хем да е и икономомична...само дето практиката показва че нито вървят нито са толкоз икономичнио колкото им се иска на някой...
Публикувано на: 11 Юни 2009 12:51
от miLen4o
Ако съм искал бензин ,да съм си взел бензин,но продто прецених ,че няма да мога да и смогвам на бензин а да и сложа газов инжекцион е скъпичко ,а и все пак поддържам 2 горивни системи , затова за сега ме задоволява дизелчето , но просто ми се иска да пробвам как ще е с кулер и филтъра.Фидо Дидо , от какво може да ми препоръчаш кулер и горе долу каде да се сложи?

Публикувано на: 11 Юни 2009 21:49
от Uncle Dido
Не знам от какво да ти препоръчам - става въпрос да е максимално малък. Избягвай китайските боклуци, по-добре си намери втора употреба от някое TDI, защото имат по-добър топлообмен на по-малка площ. За мястото - да обдухва добре и по-близо до смукателния колектор. Тръбата от турбото до кулера да е с по-малък диаметър.
Но все пак си мисля, че упражнението ще е леко безмислено, защото това турбо е малко и пълни бавно кулера.
Но пробвай все пак, че ми е интересно.
П.П. можеш да импровизираш с въздухозаборници към кулера, ама ще трябва да режеш кората отдолу...Или я махни изцяло, колкото за пробата.

Публикувано на: 11 Юни 2009 22:37
от miLen4o
Еми аз си мислех за кулер от Венто , че е доста малък.А иначе за турбото ,защо да е малко доста голямо ми изглежда ,а на вентото ми изглежда по малко.Пък и просто съм го намислил като идея за сега!

Публикувано на: 11 Юни 2009 23:01
от sashoskiora
miLen4o написа:Еми аз си мислех за кулер от Венто , че е доста малък.А иначе за турбото ,защо да е малко доста голямо ми изглежда ,а на вентото ми изглежда по малко.Пък и просто съм го намислил като идея за сега!

Темата е много глупава,както и коментарите,на този двигател нищо неможеш да му правиш.Това е един от най здравите дизелови двигатели.Концентрирай средствата си в качествена поддръжка на автомобила си,хубави гуми,аудиосистема ако щеш но в техническо отношение не трябва да се пипа нищо.Това с филтъра е напълно безмислено и вредно за автомобила ти.
Публикувано на: 11 Юни 2009 23:11
от miLen4o
sashoskiora написа:miLen4o написа:Еми аз си мислех за кулер от Венто , че е доста малък.А иначе за турбото ,защо да е малко доста голямо ми изглежда ,а на вентото ми изглежда по малко.Пък и просто съм го намислил като идея за сега!

Темата е много глупава,както и коментарите,на този двигател нищо неможеш да му правиш.Това е един от най здравите дизелови двигатели.Концентрирай средствата си в качествена поддръжка на автомобила си,хубави гуми,аудиосистема ако щеш но в техническо отношение не трябва да се пипа нищо.Това с филтъра е напълно безмислено и вредно за автомобила ти.
Бре, Колега ти май нещо се изнерви....колкото и да е безмислено аз мисля да опитам.......на 20 години съм и за това се обръщам към хора който разбират от тези неща, пък и съм съгласен за хубавите гуми ,ама тая аудиосистема най-много сигорно ще ми помогне,сигурен съм..........

Публикувано на: 11 Юни 2009 23:14
от sashoskiora
miLen4o написа:sashoskiora написа:miLen4o написа:Еми аз си мислех за кулер от Венто , че е доста малък.А иначе за турбото ,защо да е малко доста голямо ми изглежда ,а на вентото ми изглежда по малко.Пък и просто съм го намислил като идея за сега!

Темата е много глупава,както и коментарите,на този двигател нищо неможеш да му правиш.Това е един от най здравите дизелови двигатели.Концентрирай средствата си в качествена поддръжка на автомобила си,хубави гуми,аудиосистема ако щеш но в техническо отношение не трябва да се пипа нищо.Това с филтъра е напълно безмислено и вредно за автомобила ти.
Бре, Колега ти май нещо се изнерви....колкото и да е безмислено аз мисля да опитам.......на 20 години съм и за това се обръщам към хора който разбират от тези неща, пък и съм съгласен за хубавите гуми ,ама тая аудиосистема най-много сигорно ще ми помогне,сигорен съм..........

Аз затова ти пиша защото си на 20 години
Публикувано на: 11 Юни 2009 23:18
от miLen4o
Еми добре няма лошо , пък и както съм писал в началото на темата в първия си пост приемам всякакви коментари,но ако имам малко излишни парички бих си сложил филтър на К&Н ,за сега не съм чул някой да се оплаче от него!

Публикувано на: 11 Юни 2009 23:27
от sashoskiora
miLen4o написа:Еми добре няма лошо , пък и както съм писал в началото на темата в първия си пост приемам всякакви коментари,но ако имам малко излишни парички бих си сложил филтър на К&Н ,за сега не съм чул някой да се оплаче от него!

Такъв филтър няма да ти е от полза,незнам кой те посъветва за избора на автомобил,но това е един от малкото найстина здрави и надеждни автомобили,подходящ за друг тип хора.Ти си младо момче и ти подхожда младежки по спортен автомобил.Както много хора пишат Карината е толкова здрава,че чак скучна.
Какъвто и да е двигателен тунинг за дизел с роторна помпа и двигател концепция преди 2000година е немислим,а на новите дизели не им е необходим/допуска се промяна в електрониката/така наречения чип тунинг/ за двигатели комън-рейл.
Публикувано на: 11 Юни 2009 23:38
от miLen4o
Мхм колега благодаря ,както казах всякакво мнение ми е от полза.За сега карам такава Карина по простата причина ,че миналата година размазах една такава същата която я карахме с бащата(той от време на време) и аз реших да вземем същата.За сега си карам нея и нямам много голяма възможност за друга тъй като съм студент ,но иначе с удоволствие ще подкарам някой Селика

biggrin.gif biggrin.gif ,но от една страна и ти си прав , но все пак тръпката която изпитвам постоянно да ровя нещо по колата е неуписуема и за това пуснах темата и благодаря на всички колеги за отговорите както и за твоя.Аз знам и от други хора и майстори ,че на този дизел неможе да му се направи нищо ,но и аз съм малко(много) "ТЪП И УПОРИТ" ,все пак съм българин!.....хахаххахаха

biggrin.gif