Страница 1 от 1
Ангренажна верига Авенсис 1 зацепване ?
Публикувано на: 21 Май 2009 14:31
от Zero`Cool
Колеги ако някой е зацепвал такова чудо би ли ми обяснил защо след като зацепя веригата по белези и като завъртя един оборот и белезите на веригата не идват повече ?и трябва ли да направя нещо със VVT-I то ?
свалих си мануал ама архива е кодиран благодаря ви предварително ...
Публикувано на: 21 Май 2009 14:42
от tosho_13
колега пробвай два оборота да завъртиш, с един оборота няма как да стане.
Публикувано на: 21 Май 2009 15:03
от Zero`Cool
завъртях много повече обороти не идват само белезите на колелата идват но не и на веригата
Публикувано на: 21 Май 2009 15:41
от Uncle Dido
Важното е белезите на валовете да идват. На веригата - дори и след 20 об. пак няма да дойдат.
Публикувано на: 21 Май 2009 16:50
от bambo
До колкото аз знам - много по-важно е, преди свалянето да си застопорил VVTi "шайбата" както пише по дебелите книги. Ако не си го направил - забрави да го зацепиш тоз авенсис някога пак... Освен с нова, VVTi "шайба".
Публикувано на: 21 Май 2009 21:28
от nikolov22
така е като ви свидят парите за маистор
Публикувано на: 21 Май 2009 22:43
от Zero`Cool
и колега nikolov22 би ли ми обяснил защо да си давам парите за "майстор" след като точно от такъв колата ми е на това положение 1500км след основен ремонт ... нашия решил че ще спести от силикон ... и сложил обикновен санитарен ... и естествено цедката на маслената помпа имаше гости и основните лагери си бяха отишли ... м/у другото колата е зацепена така веригата така и не дойде повече .. но белезите на валовете си идваха винаги така че реших да я оставя така и стана колата върви добре ... само има едно леко глъхнене като се подаде рязко газ ... което ще се уточнява
Публикувано на: 21 Май 2009 22:52
от Uncle Dido
Не е от зацепването. Когато последно зацепвах една Алфа туин спарк, първоначалните белези на ангренажа също не съвпаднаха с белезите при пробните 5-6 оборота. При условие, че Алфата се зацепва с пети на двата вала - вариатора й няма белег. И понеже италианеца е решил да сложи два баланс вала на прекрасния мотор, то и те са с двойно назъбен ангренаж, който се зацепва пак така. И пак при завъртане не идват на белези.
Така че - споко.
А за "майсторите" си прав.
Публикувано на: 22 Май 2009 21:08
от nikolov22
това за маисторите са си мои лични наблюдениея пестиш едни пари правиш нещо и после става златно и това ако става нещо от него
Публикувано на: 23 Май 2009 09:36
от slowtraveler
nikolov22 написа:това за маисторите са си мои лични наблюдениея пестиш едни пари правиш нещо и после става златно и това ако става нещо от него
Зависи от твоята личната квалификация и от квалификацията на майстора
По добре е сам да си свършиш работата, особено когато се налага да казваш на 'майстора' в официален сервиз как се прави дадено нещо.
Например, налагало ми се е да обяснявам на майстора, че дадена глава се затяга по друг ред/усилие/ ъгли, а не както той си я кара по спомени от жигулката. За него нямало значение. Просто след седмица трябвало да отида пак да я притегне. А това какво пишело по дебелите книги - той бил с огромен опит и нямало нужда да проверява в тях....
За зацепването - ако си спазил точно инструкцията не би трябвало да имаш проблем....
http://www.ccmc.com.au/autotech/corolla0107.pdf
Публикувано на: 23 Май 2009 11:09
от nikolov22
имам спомен от авенсис с приправян от нещо си алтернатор и от там нови компютри и всички бушони пък и ти си ходил на квартален маистор не на лицензиран
Публикувано на: 23 Май 2009 19:03
от slowtraveler
Е - явно си бил там 'задочно' щом си толкова сигурен, че сервиза не е бил лицензиран - беше сервиз(и още е ) на официалния представител.
А и никъде не съм споменал, че става въпрос за Тойота...
Може сега в сервиза, в който ходих да са се пооправили (искрено се надявам да са се подобрили нещата), а и случката бе преди около 10 години...
А това с преправянето мнооого го мразя...
След преправяне не знаеш къде да пипнеш, защото схеми, конструкция вече не съответстват на описаните в документацията...
П.С. ОФФ: nikolov22, май се разминаваме всяка работна сутрин пред щаба на флота biggrin.gif
Публикувано на: 23 Май 2009 23:31
от nikolov22
да ходя да карам жената на работа ти що не свиркаш
Публикувано на: 24 Май 2009 08:46
от slowtraveler
Ами щото явно рано сутрин реакциите са забавени - сварвам само да махна (нова мазда дето сутрин изглежда черна, с постоянно пуснати ксенони) biggrin.gif