Страница 1 от 1

Избор на Корола

Публикувано на: 13 Май 2009 14:41
от russev
Здравейте!
Насочил съм се към закупуване на кола втора употреба. След разлеждане на доста автомобили в интерне съм се спрял на корола 5 врати. Офертата която съм си харесал е за двигател 1.6 vvti 110 коня. Потърсих информация за този двигател, но неоткрих нищо полезно. Не разбирам много от коли и двигатели, затова реших да попитам за мнението ви за този двигател. Колата е доста карана за 3 години(2006 е колата) са и навъртяни 160к км. Също така искам да попитам дали е скъпа подръжката на такава кола. В момента карам Рено 19 и цените за подръжка ми се виждат нормални. Но королата е доста по нова и предполагам цените на частите и консумативите ще са по високи. Въпроса е колко по високи да очаквам. Добур пример би бил колко приблизително струва смяната на маслото с филтъра, въздушния и горивния филтър. На по старите коли знам, че задължително се сменя и ангренажен ремък. Тук дори не знам дали има такова нещо.
Продавача предлага да я заведем на сервиз, за да ми кажат какво е състоянието. От тук идва въпроса на кой сервиз да я заведа, за да разбера дали найстина е в добро състояние както я предлагат.
И послено нещо, което ме интересува е колко допълнително пари трябва да си приготвя за регистрация застраховки данъци и въобще всичко, което ще трябва да платя преди да почна спокойно да я карам.
Като гледам стана дълъг пост. Благодарен съм, ако сте го прочели.
Благодаря предварително и за всеки отговор.

Публикувано на: 14 Май 2009 00:50
от martep2000
маслен филтър-8 лв
въздушен-около 20лв
горивен- 35лв

Публикувано на: 14 Май 2009 11:25
от mitkoa
Такова обслужване ( филтри, ремъци, помпи, свещи и т.н според марката и модела )правят на новия внос, с реални 90 000 км и предполагаеми около 500 000 км.За 2006 Корола, ако е закупена от БГ и , или токущо е излезла от гаранция, или още е в гаранция, е различно.Не е препоръка, но аз в такъв случай бих се доверил на сервизната книжка и бих продължил обслужването предвидено от производителя по график и не бих правил профилактично такова още при покупката.Другите цени колегата преди мен ти ги е дал.
Да продължа с очакваните разходи, приблизителни:
За регистрация в КАТ - около 100-на лв.
Гражданска - 150 лв.
Каско - към 1000 лв.
Нотариус - 20-30 лв
Оценка от застрахователя - 10 лв
За придобиване и последващ данък по ЗМДТ, според общината в която я регистрираш, ползвай този калкулатор - http://pariteni.bg/Calcs/13/8f14e45fceea167a7.html#
За проверката - ТМ Ауто.Ако ти се разкарва пък в Гърция.....там ще я прегледат още по-добре и из основи.
Успех и да се похвалиш.

Публикувано на: 18 Май 2009 22:38
от bg20010
Правилно си се ориентирал.И на мен предишната кола ми беше Рено.Ако купиш Тоиотата няма да сгрешиш;карам точно това към ,което си се насочил.Успех с покупката.

Публикувано на: 18 Май 2009 22:40
от bg20010
ТМ Ауто е наи-добрия вариант,но ще трябва да почакаш,т.к има опашки.

Публикувано на: 22 Май 2009 16:41
от tntony
Един съединител издържа около 200 хил. така че си пмисли че съвсем скоро ще трябва да дадеш още 600 - 1000 лева за оригинален съединител и по добре не се занимавай с разни други за да не стане както при мен 2 пъти съединител и 3 пъти амортесьори - най добре оригинални :thumbsup:

Публикувано на: 22 Май 2009 17:20
от Petar
Ne sym syglasen 4e edin syedinitel izdyrja 200000 hiliadi km. moje dago precakah i na 100000 moje i na 300000 km

Публикувано на: 05 Юни 2009 18:17
от krasko
Колеги,има ли особени разлики между 1.6и по-малкия мотор 1.4 vvt-i,защото аз съм се спрял на него.Досега не съм имал Тойота...но нали винаги има първи път :))Ако някой знае дали дават някакъв дефект нека сподели или да ме насочи към тема която да прочета.Благодаря ви!

Публикувано на: 18 Юни 2009 08:26
от bg20010
Съединителя издържа около 100000 км,това го знам от собствен опит,но разбира се зависи от стила на каране,терена и пр.
Колега krasko, аз бих взел по-гледания мотор,за мен и двата са добри.