Страница 1 от 3
Палене Авенсис дизел
Публикувано на: 29 Апр 2009 20:19
от shterev
Здравейте колеги,Авенсиса пали на студено без отказ и така през целият ден.Има моменти през деня когато пали по-трудно/с повече въртене/.Карах я в Тойота Пазарджик но цял ден там не напраи този номер.Казаха че всичко е О.К.Имам съмнения в акумулатора но той си въри струва ми се нормално.Дайте съвет.
Публикувано на: 29 Апр 2009 22:51
от martod
А какъв е мотора?...
И забелязал ли си, дали не го прави като спреш под обратен наклон....
Т.е. когато предницата е на високо а задницата на ниско...
Публикувано на: 01 Май 2009 21:28
от shterev
martod написа:А какъв е мотора?...
И забелязал ли си, дали не го прави като спреш под обратен наклон....
Т.е. когато предницата е на високо а задницата на ниско...
Не ми е напрвило впечатление но ми се струва че когато е на равно.
Двигателят е 2000кубика 90к.с.-98година .
Публикувано на: 01 Май 2009 23:31
от desotodorov
...ако - понякога пали по-трудно - това си е 95% - въздух в системата, но явно мястото от където засмуква, все още успява да задържа херметично с дни - затова не са ти го открили в Тойота...като покараш още исвестно време- най-вероятно затрудненото палене ще зачести - и тогава ще ти се наложи проверка и профилактика горивната система и ГНП, не е страшно, оправя се...когато обаче - паленето се влоши при загрял мотор - т.е. всеки път при топъл старт - мотора пали с повече вРътене - това си е на износена ГНП...т.е. на 2000лв по-малко в джоба

....но твоя случай не е такъв, така че - споко.
Публикувано на: 01 Май 2009 23:31
от martod
shterev написа:
Не ми е напрвило впечатление но ми се струва че когато е на равно.
Двигателят е 2000кубика 90к.с.-98година .
Ами пробвай я тази работа с наклона, защото по някога от клапана за обратното гориво го прави този номер, и когато е спряна предницата на високо, горивото се връща в резервоара.....
Ако го прави независимо от терена, ако можеш да намериш читав акумулатор, в който си сигурен че работи добре, смени акумулатора, и ако запали, значи проблема е в акумулатора.....Ако не запали и с другият акумулатор, проблема е или в стартера, или в центровката на помпата....
Публикувано на: 01 Май 2009 23:34
от desotodorov
Абе Марто - как го постигнахме това бе - ебати единомислието, по-точно - единоотговорието - в една и съща минута.... laugh.gif
Публикувано на: 01 Май 2009 23:40
от martod
desotodorov написа:Абе Марто - как го постигнахме това бе - ебати единомислието, по-точно - единоотговорието - в една и съща минута.... laugh.gif
Единописането е чисто съвпадение, а единомислието е от дългогодишна практика.....

Публикувано на: 02 Май 2009 00:03
от АВЕНСИСА
Абе на колко хиляди е,да не е дошло времето за ремонт
Публикувано на: 02 Май 2009 00:06
от martod
АВЕНСИСА написа:Абе на колко хиляди е,да не е дошло времето за ремонт
То ако е дошло време за ремонт, няма да пали най вече на студено.....Просто иска малко профилактика и настройки от време на време....Нищо че е Тойота.... biggrin.gif
Публикувано на: 02 Май 2009 07:43
от shterev
martod написа:АВЕНСИСА написа:Абе на колко хиляди е,да не е дошло времето за ремонт
То ако е дошло време за ремонт, няма да пали най вече на студено.....Просто иска малко профилактика и настройки от време на време....Нищо че е Тойота.... biggrin.gif
Колеги много благодаря за съветите.Наистина се съмнявам в акумулатора защото правих профилактика на стартера като му смениха четки и там каквото е необходимо.Ще пробвам с друг акумулатор и ще пиша,защото само това не съм пробвал.Ако имате други съвети давайте.
Публикувано на: 02 Май 2009 08:59
от desotodorov
...ами какво - пробвай...ама без да го кОпуваш, според мен не е той проблема. А катализатор, ЕГР и филтър за твърди частици има ли двигателя, не съм запознат с дизелите на Тойота...все още, но такива номерца въртят понякога позапушен катализатор или пък много нагар по клапата на ЕГР (система за рециркулация на отработилите газове).
Публикувано на: 02 Май 2009 21:59
от shterev
desotodorov написа:...ами какво - пробвай...ама без да го кОпуваш, според мен не е той проблема. А катализатор, ЕГР и филтър за твърди частици има ли двигателя, не съм запознат с дизелите на Тойота...все още, но такива номерца въртят понякога позапушен катализатор или пък много нагар по клапата на ЕГР (система за рециркулация на отработилите газове).
Прави ми впечатление че когато не подгрявам пали веднага а когато подгрявам като изгасне реотанчето всичко светва по силно и мисля че е акумулатор т.е като подгрее черпи доста ток и акумулатора отслабва за развъртането на мотора. Споделете какво мислите.
Публикувано на: 02 Май 2009 23:36
от desotodorov
Предишната ми кола беше дизел - Пежо и се държеше по същия начин - след като спре да подгрява - останалите лампи по таблото светваха малко по-силно, даже и при чисто нов акумулатор - в това мога да те уверя, защото аз изчаквах точно това "усилване" на свтлината от лампите и палех след това, защото подгревните ми свещи не бяха добри и се налагаше да изчакам малко след като ламБата с реотанчето изгасне...другото, което мога да споделя е, че при дизеловите двигатели се пали само с хубав акумулатор - т.е. дори съвсем малко да е отслабнал акумулатора - ще чуеш само едно "цък" и стартера даже няма и да си помисли да завърти...друг е въпроса - ти спомена нещо за ремонт на стартера, там втулки смениха ли ти?Защото от затягане във втулките му - може да се получи недостиг на обороти за палене също...
Публикувано на: 05 Май 2009 20:02
от shterev
desotodorov написа:Предишната ми кола беше дизел - Пежо и се държеше по същия начин - след като спре да подгрява - останалите лампи по таблото светваха малко по-силно, даже и при чисто нов акумулатор - в това мога да те уверя, защото аз изчаквах точно това "усилване" на свтлината от лампите и палех след това, защото подгревните ми свещи не бяха добри и се налагаше да изчакам малко след като ламБата с реотанчето изгасне...другото, което мога да споделя е, че при дизеловите двигатели се пали само с хубав акумулатор - т.е. дори съвсем малко да е отслабнал акумулатора - ще чуеш само едно "цък" и стартера даже няма и да си помисли да завърти...друг е въпроса - ти спомена нещо за ремонт на стартера, там втулки смениха ли ти?Защото от затягане във втулките му - може да се получи недостиг на обороти за палене също...
Колеги някой няма ли да пише нещо компетентно по проблема с паленето на дизеловият мотор при загряло положение на Авенсис 2.0td-98г.
Публикувано на: 05 Май 2009 20:53
от ing