Страница 67 от 83

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 04 Окт 2021 21:39
от travelboy1965
Оф.В подземния гараж до мен има една Октавия 4.Очите ми останаха.Изглежда като лимузина.Мога да прежаля 500 лв капаро за Королата,ама с тия турбинирани двигатели на шкодата ме е страх.
Говорих с Тойота другата седмица ще я карам на магистрала,че преди да я поръчам карахме 10 Мин. в града и нямам впечатления ускорява ли бръмчи ли.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 04 Окт 2021 22:00
от slowtraveler
Очакваш някой да ти потвърди, че си направил правилният избор? И така да е - това ще промени ли избора ти?
Или очакваш да каже, че си сгрешил - и веднага ще се откажеш от избора?!
Странни въпроси...

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 04 Окт 2021 22:48
от travelboy1965
Не.Очаквам някой който е карал и двете да даде обективно мнение.Всъщност другата седмица както казах ще карам Королата на магистрала да видя как е.И да.Ако не ми хареса ще се откажа.Предния път го претупаха с оправдание,че бързали.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 04 Окт 2021 22:54
от Volkata
Най - добре сам да пробвате и двете, турбото е риск, но чувството за ускорение няма как да се покрие от по - слаб автомобил без турбо така че ако това очаквате направо взимайте шкодата, ако търсите съвкупност от различни качества тогава пробвайте и ще решите и разберете най добре

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 05 Окт 2021 07:46
от dracunculus
Всъщност, ако търсите динамика и искате все пак да е хибрид (или да не е малък турбо двигател с всичките му потенциални недостатъци) си помислете за 2л Корола или Камри. Ако бюджетът го позволява и нямате против комбитата (в случая на 2л Корола). Вървят и двете много добре и според мен си струват пред една Шкода.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 05 Окт 2021 08:37
от slowtraveler
travelboy1965 написа: 04 Окт 2021 22:48 Не.Очаквам някой който е карал и двете да даде обективно мнение.Всъщност другата седмица както казах ще карам Королата на магистрала да видя как е.И да.Ако не ми хареса ще се откажа.Предния път го претупаха с оправдание,че бързали.
mellow.gif mellow.gif mellow.gif
Затова и ми бе странен (да не кажа по-силна дума) въпроса...
НЯМА КАК някой който е карал и двете да даде ОБЕКТИВНО мнение - мнението ще си е чисто субективно според това какво търси КОНКРЕТНИЯ човек в автомобила.
С малки разлики в изискванията изборът може да е коренно различен... Затова и се прави тест-драйв, който да отговори на въпросите ти ПРЕДИ да се направи избора...
До момента винаги съм правил такъв тест драйв (с изключение на Маздата6 - там имах впечатления от предходния модел, но този, който избрах бе съвсем нов и го нямаше още в шоурума като го поръчах) и не съм грешал... :thumbsup:

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 05 Окт 2021 09:11
от nicktodorov
dracunculus написа: 05 Окт 2021 07:46 си помислете за 2л Корола
Големия хибрид май нещо са спрели да го предлагат обаче на Королата.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 05 Окт 2021 09:13
от dracunculus
Сериозно? Надявам се да е временно положение само. Иначе би била най-недомислената стъпка от страна на Тойота. Въпреки, че те са "царе" в това отношение tooth.gif

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 05 Окт 2021 11:13
от nicktodorov
Ами аз поне не го намирам вече на сайта им. Нито в конфигуратора, нито в ценовата листа. Което води и до елиминирането на три нива на оборудване, които вървяха само с големия мотор.

Май ще се окаже, че съм притежател на рядка конфигурация на Королата, която като се наканя да продам най-после, ще е без алтернатива tooth.gif

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 05 Окт 2021 11:24
от travelboy1965
Пробвах и двете но няма как да сравниш.Королата ми дадоха само в града..То ясно че автоматик в града ще е добре.Шкодата пък не беше автомат.Иди сравнявай.Другаъа седмица ще карам Королата на магистрала и ще видя как е.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 07 Окт 2021 00:12
от trib
travelboy1965, някои от съфорумците тук може би знаят, че от доста време се чудя между нова Корола и Голф. Може би няма друг луд като мен, но взех Голф под наем за един ден, както и Корола. Само, че не беше Хибрид Королата, та направих и тест драйв повече от час с Хибрида. В крайна сметка - след месеци чудене, четене и тестване (не бързам с избора) миналия понеделник реших да поръчам Голфа и отидох до VW, за да правим договор. Казаха ми обаче доставка между 9 и 12 месеца, което за съжаление ме накара да се откажа на този етап. Още повече, че искат 10% капаро. Отидох до Шкода да питам за Октавия, но същата работа - даже търговецът ми каза минимум 12 месеца доставка. Т.е. засега се отказвам от нова кола от ВАГ групата.

Сега ми иде направо да се гръмна и започвам всичко наново - и след като през седмицата тествах Шкода Карок и новия Нисан Кашкай само ми се затвърди мнението, че за моите изисквания Голфът е по-добрата кола. Сега се насочвам към избор на кола втора ръка от официален дилър в Германия на до 50000 км, но с този ковид става доста по-сложно прибирането на самоход...

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 07 Окт 2021 08:57
от Krachunov
trib написа: 07 Окт 2021 00:12 travelboy1965, някои от съфорумците тук може би знаят, че от доста време се чудя между нова Корола и Голф. Може би няма друг луд като мен, но взех Голф под наем за един ден, както и Корола. Само, че не беше Хибрид Королата, та направих и тест драйв повече от час с Хибрида. В крайна сметка - след месеци чудене, четене и тестване (не бързам с избора) миналия понеделник реших да поръчам Голфа и отидох до VW, за да правим договор. Казаха ми обаче доставка между 9 и 12 месеца, което за съжаление ме накара да се откажа на този етап. Още повече, че искат 10% капаро. Отидох до Шкода да питам за Октавия, но същата работа - даже търговецът ми каза минимум 12 месеца доставка. Т.е. засега се отказвам от нова кола от ВАГ групата.

Сега ми иде направо да се гръмна и започвам всичко наново - и след като през седмицата тествах Шкода Карок и новия Нисан Кашкай само ми се затвърди мнението, че за моите изисквания Голфът е по-добрата кола. Сега се насочвам към избор на кола втора ръка от официален дилър в Германия на до 50000 км, но с този ковид става доста по-сложно прибирането на самоход...
В тойота според зависи, от цвят ниво и тн. времето ще е от 3-4 месеца до 8-10 също. Така, че което и да избереш ще има чакане. А с капарото 10% малко са се оАкали. Карока преди година като обикалях с един приятел да тества, модела изложен в салона беше мн зле. Сигурно се поСТОтвам (нещо като повтарям) но пластмасата беше много зле по таблото. Ръчката за лумбалната опора супер тъпо нелогично и неудобно направена. Но това са субективни усещания.
Като пари да ти я докарат от швабия няма ли да ти стъпи,колкото ново тук?

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 07 Окт 2021 11:02
от travelboy1965
trib написа: 07 Окт 2021 00:12 travelboy1965, някои от съфорумците тук може би знаят, че от доста време се чудя между нова Корола и Голф. Може би няма друг луд като мен, но взех Голф под наем за един ден, както и Корола. Само, че не беше Хибрид Королата, та направих и тест драйв повече от час с Хибрида. В крайна сметка - след месеци чудене, четене и тестване (не бързам с избора) миналия понеделник реших да поръчам Голфа и отидох до VW, за да правим договор. Казаха ми обаче доставка между 9 и 12 месеца, което за съжаление ме накара да се откажа на този етап. Още повече, че искат 10% капаро. Отидох до Шкода да питам за Октавия, но същата работа - даже търговецът ми каза минимум 12 месеца доставка. Т.е. засега се отказвам от нова кола от ВАГ групата.

Сега ми иде направо да се гръмна и започвам всичко наново - и след като през седмицата тествах Шкода Карок и новия Нисан Кашкай само ми се затвърди мнението, че за моите изисквания Голфът е по-добрата кола. Сега се насочвам към избор на кола втора ръка от официален дилър в Германия на до 50000 км, но с този ковид става доста по-сложно прибирането на самоход...
То като гледам нямам много опции.Аз така ли иначе имам поръчка за Корола хибрид с доставка февруари.Една година е много време за доставка за Шкода.Преди 2 седмици ми бяха казали 9 месеца.И аз се чудех за кола от Германия(снаха ми е от Инголщат седалището на Ауди)но цените въобще не ми харесаха за кола втора употреба.На теб защо не ти хареса Королата Хибрид?За града е приятна за каране.Мен ме притеснява единствено,че е по-ниска а аз ходя често на ски зимата и това,че двигателя е по-слаб.Другата седмица пак ще карам този път на магистрала да видя как е.Октавията много ми хареса,но това което чета за двигатели,окачване малко ме плаши.Пък и наистина на тест драйва не ми хареса особено.Малко като каруца вози.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 07 Окт 2021 11:12
от max-2
Окачването на шкода и фолксваген е зле за нашите пътища. Дори и артеон получава ефект на усилване на подскачането на задницата при големи неравности и висока скорост. За возията не говорим.
Не знам новите тойоти как са, но ще видя.
Карината се справя добре.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 07 Окт 2021 12:02
от Krachunov
travelboy1965 написа: 07 Окт 2021 11:02 За града е приятна за каране.Мен ме притеснява единствено,че е по-ниска а аз ходя често на ски зимата и това
Ските какво общо имат? Последните 7-8 години на ски, точно 1 път се е случвало да навали толкова сняг и да ти трябва по - висока кола... и то това само първите 3-4 часа. По - ниското е проблем при стръмни улици заходи за гаражи и бордюри.
travelboy1965 написа: 07 Окт 2021 11:02 че двигателя е по-слаб
Много ми е интересно с колко летите всички дето обяснявате, че е слаб. ДА няма да летиш колкото с 200 коня, но по моите разбирания колата е достатъчно пъргава. Преди месец ми се наложи да транспортирам 350 кила сливи tooth.gif
бая беше клекнала...даже повече. И въпреки това се държеше съвсем прилично. Никога не съм имал проблем на магистрала дори пълна кола 4 възрастни, дете и багаж до тавана (комби). Като на магистрала карам до 160... при изпреварвания основно. Иначе празна магистрала 130-140, тежък трафик според трафика 150-155 но колата си е отзивчива дори по баири.