Страница 66 от 79
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 26 Ное 2024 11:27
от WoLF
Взети са предвид тези неща при конекторите, но допълнителното внимание не е излишно. Рискове има и като се разхождаш в това време

Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 26 Ное 2024 11:28
от slowtraveler
Предполагам, че станцията подава ток чак след като 'се разбере с автомобила' - т.е. след като са подключени коректно кабелите...
Т.е. би трябвало дори да е по-безопасно отколкото ако изкараш един котлон на двора

Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 26 Ное 2024 11:46
от Hursa
Но котлоните не са с мощност от до няколкостотин киловата. Така че диелектрични боти и ръкавици, както и противопожарно одеало от тежък тип няма да са излишни
biro написа: ↑25 Ное 2024 18:25
има залепена лента дунапрен с квадратен профил 5х5см.
Буквално, като дунапрен ли е или е по-плътно.
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 26 Ное 2024 12:01
от biro
Малко по-плътно е. И не е контисийл както предполага Гена. В средата на гумата е гледано по ширина, широко е около 5см и също толкова високо. Здраво е залепено по целия периметър от вътре.
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 26 Ное 2024 12:09
от Hursa
Вероятно е шумоплъщащ елемент, подобно на това, което лепят по стените на звукозаписните студия. Може би и залепващия слой гаси вибрации в протектора и затова е в средата му. До колко ли е ефективно. И дали не прави гумите по-тежки, макар и с малко, но периферията и.
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 26 Ное 2024 17:54
от WoLF
То на електричката точно гумите ще са и проблема с теглото. До колкото знам и този слой си има живот и го побългаряват с ножа да не прави дисбаланс

Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 26 Ное 2024 17:59
от zorbata
gena_bs написа: ↑25 Ное 2024 21:29
EV = EV-compatible
Не е дунапрен, а ContiSeal™:
Точно такива взех - да видим колко ще изкарат.
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 08 Дек 2024 22:23
от Тойота рав4 хибрид
Здравейте,от 6 месеца карам рав4 хибрид 21г
Искам да попитам какъв разход ви дава в този сезон
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 08 Дек 2024 23:13
от zorbata
Не знам дали ще ти свърши работа, но тия дни до Банско и обратно в хибриден режим - на отиване 8/100, на връщане 7/100. На връщане при спускането "налях" за около 10 км. ток.
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 09 Дек 2024 00:23
от Тойота рав4 хибрид
На дълго не съм я карал скоро
Дава ми 8.5 но тук из квартала може би е нормално
А лятото какъв разход ви дава
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 09 Дек 2024 08:39
от WoLF
8.5 е добре за градско и такъв размер автомобил. Конкурентите под 10 дали свалят въобще...
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 13 Дек 2024 23:06
от zorbata
Тойота рав4 хибрид написа: ↑09 Дек 2024 00:23
Дава ми 8.5 но тук из квартала може би е нормално
Колега моята е PHEV и заради това казах че данните са хибриден режим - в "квартала" съм само на ток с много малки изключения.
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 15 Дек 2024 15:13
от stanislav1982
Alexandov_777 написа: ↑31 Мар 2024 22:20
Със сигурност, проблемът при новопроизведените автомобили е коригиран! Проблемите бяха основно в Канада и по-малко в САЩ, в областите с много сняг. Явно въпросният кабел не беше защитен. Компания като Тойота, пък и която и да било, веднага би взела мерки.
Здравейте, нов участник съм и точно този проблем ме накара да се регистрирам във форума. Дълго се колебах между нов Rav4 plugin и обикновен хибрид. Проблемът с Rav4 plugin е, че въпросният кабел корозира двустранно, а при хибрида само при задната букса. Съществуват 4 модификации на този кабел, като последната "четвърта генерация" се появява за пръв път от 04.2024. Четвърта генерация е единствената, която би могло да се каже, че въвежда някаква допълнителна защита.
Компания като Тойота, пък и която и да било, веднага би взела мерки.
Симулирано е взимане на мерки, но проблемът не е решен вече 5 години. С настоящата четвърта генерация ще видим каква е ситуацията през 2025 година.
пишат в нета че от 2023г. се прави от различен материал да не корозира, но дали е така
Не, не е така. Има достатъчно снимки на корозирали трета генерация кабели. Четвърта генерация се появява 04.2024 г.
В Канада, Тойота е загубила делото по колективен иск за този кабел и съдът ги е осъдил да дават по 8 години гаранция и 160 000 км.
Това е адресът на групата Toyota CABLEGATE и в нея има доста неприятна информация по темата.
https://www.facebook.com/groups/toyotacablegate/
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 24 Дек 2024 11:18
от georgi_et
Здравейте, колеги!
След 9 месеца и 11000 км реших да добавя и моето мнение за колата.
Автомобилът е страхотен! Точно това, което обещават от Тойота, без излишен "wow" ефект. Комфорт, динамика, икономия на гориво - всичко е според очакванията. Материалите и сглобката са на ниво, без да скърца и трака някъде. Не е луксозно, но за това си има Лексус. Вървежът и пъргавината са повече от достатъчни (да не кажа впечатляващи) за класа автомобил. Има място за подобрение при шумоизолацията, осбено при шофиране в EV режим, защото понякога се чуват гумите и двигателите на околните коли, но затова пък има не лошo (съвсем не впечатляващо) JBL озвучаване. Колата предоставя възможност за приятно шофиране както на хората, на които не им се занимава да следят пробег, kW, km, така и на тези, на които им се експериментира кога, къде и как могат да извадят по-добър разход и икономия.
EV пробегът напълно ме устройва за градско шофиране в София, като ми е достатъчно да зареждам предимно на нощна тарифа със заводското зарядно. През студените дни много помага през приложението да си пусна климатизацията 10-тина минути преди тръгване сутрин, докато е още включена към контакта, което добавя към обхвата, защото не хаби батерия за подгряване.
На магистрала разходът ми е 7,5 - 8 л/100 км със скорост на круиз контрол 145 км/час (140 по GPS), което за размерите и теглото на колата е страхотно. За сравнение Авенсиса ми даваше 9-10 л/100 км.
С Равката се убедих колко е важно да си избереш автомобил според, това къде, колко и как ще се кара. Според мен от там идва разочарованието на някои хора, които не могат да достигнат разхода на дизелов автомобил при шофиране основно по магистрала. Затова пък, при извънградско шофиране по пресечен терен, където има възможност за по-голямя рекуперация, разходът е феноменален (1,5 - 2 л/100 км).
Като обобщение мога да кажа, че съм изключително доволен от избора си и искам да благодаря на всички във форума (най-вече на Monster, заради подробните му мнения), защото първоначално се бях насочил към хибридния вариант.
Пожелавам ви весели празници и успешна 2025-та година!
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Публикувано на: 24 Дек 2024 15:45
от Мирослав Петков
stanislav1982, колега, в Канада стана модерно да си монтират това:
https://cablewarden.com/products/cable-warden
Аз си го поръчах и всеки момент го очаквам да пристигне. Дано не е късно за моя автомобил!