Страница 66 от 320

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 01 Фев 2021 12:50
от Not_active_user_2
Volkata написа: 01 Фев 2021 00:01 Пробвай да влизаш наобратно, и нещо ако се подложи някъде или някакеа корекция на настилката лека ако се направи, ако е вкод за подземни гаражи сигурно и на други коли не им е удобно
Реално само королата не влиза без да задира. Явно пропорцията не е подходяща за този конкретен наклон. Иначе влиза и минито на съседа, което е ниско като картинг.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 01 Фев 2021 13:22
от van
2см разлика по каталожни данни има ако се сравнява с корола ниво ТРЕК. Не виждам откъде ще дойде разликата ако се използват джанти с по-голям диаметър тъй като гумата в този случай е по-ниска.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 01 Фев 2021 14:06
от Krachunov
Hybrid1stTime написа: 01 Фев 2021 12:41
Krachunov написа: 01 Фев 2021 09:08 рампи за бордюр.
Ако съм разбрал правилно, проблема ти е на рампата за спускане към гаража, когато стигнеш най - долу, носа задира?
Да, точно това е проблема. Благодаря, това с легналия полицай може и да помогне.. Стида да мога да отварям вратите, но това е супер идея.
Защо да отваряш вратите? Да ги слагаш и махаш ли ? Перфоратор и ги монтираш директно, съмнява ме някой да има против.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 01 Фев 2021 14:08
от BOz
Krachunov написа: 01 Фев 2021 14:06 Перфоратор и ги монтираш директно, съмнява ме някой да има против.
Колко готино и се карам постоянно, като някой реши да си слага нещо (примерно "устройство" против паркиране на друг автомобил) и с перфоратора бичи плочата отдолу, минавайки през цялата хидроизолация. Ама колите в подземния паркинг да му мислят.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 01 Фев 2021 23:49
от Krachunov
BOz написа: 01 Фев 2021 14:08
Krachunov написа: 01 Фев 2021 14:06 Перфоратор и ги монтираш директно, съмнява ме някой да има против.
Колко готино и се карам постоянно, като някой реши да си слага нещо (примерно "устройство" против паркиране на друг автомобил) и с перфоратора бичи плочата отдолу, минавайки през цялата хидроизолация. Ама колите в подземния паркинг да му мислят.
Има неща, които не са съпоставими с други. Да сложиш антипаркинг скоба, особено ако не е на частен терен е едно от тях.
Рампите за подход към подземен гараж в жилищтните блокове в повечето случаи са на най - долно ниво. Така в този ред на мисли, не биха нарушили нечия чужда собственост...както е във вашия случай с изолацията.. Освен това, няма да закрепва титаник, че да пробие цялата плоча.
Предложената идея, в най - лошия случай няма да пречи на никой.В средния вариант ще му реши проблема.А в добрия,още някой ще бъде доволен, че няма да задира бронята

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 01 Фев 2021 23:53
от Krachunov
Hybrid1stTime написа: 01 Фев 2021 12:50
Volkata написа: 01 Фев 2021 00:01 Пробвай да влизаш наобратно, и нещо ако се подложи някъде или някакеа корекция на настилката лека ако се направи, ако е вкод за подземни гаражи сигурно и на други коли не им е удобно
Реално само королата не влиза без да задира. Явно пропорцията не е подходяща за този конкретен наклон. Иначе влиза и минито на съседа, което е ниско като картинг.
Минито ако е по - късо от королата, нормално да не задира

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 05 Фев 2021 22:11
от Volkata
При обслужването на колата, както писах по - назад в темата ми заведоха по гаранция подмяна на лайсните на прозорците и тази седмица ги смених, но така и не ми излизаше в приложението MyT обслужването, до сега излизаше само кога е пристигнала колата в тойота преди да ми я предадат и сега се появи и иск за гаранцията, но така и не излиза обслужването, съответно питах ги и незнаеха защо не излиза всичко е регистрирано и т.н., някой вече минал и ползващ приложението да сподели дали при него е отразено и колко време е отнело

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 05 Фев 2021 23:17
от Krachunov
Като гледам отразено е. Ама кога точно не мога да кажа защото не съм го гледал. На 22 януари минах обслужване. Имам две събития, Хиброд чека пише реалните км, докато на обслужването пише 15 000км

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 08 Фев 2021 14:21
от speeder88
Здравейте!

От известно време чета форума, защото съм решил да сменям превозното средство и съм се насочил към новата Corolla в комби изпълнение. Харесал съм големият HYBRID със 180 коня. Дилърът ме зарадва, че вече мога да поръчам предпоследното ниво Luxury с този мотор. Още не съм направил поръчка, защото имам оше някои чуденки относно колата и ще се радвам да ми помогнете. В своя защита ще каже, че изчетох голямата темат за хибридното задвижване, а също така и тази.

1. Интересуваме как се представя хибридната система при преход по магистрала 200-300-400км. Надявам се че няма как батерията да се изчерпи и да не мога да разчитам на допълнителната й мощ.
2. По други форуми бях чел, че при продължително изкачване на проходи, планини и т.н. е възможно да се случи горното, така ли е?
3. Прочетох и за AndroidAuto/AppleCarPlay - да разбирам, че ако искам да виждам Google Maps или Waze на дисплея, а да го управлявам през телефона трябва да съм го свързал с кабел?
4. Останалата връзка през Bluetooth предполагам си е стандартна - музика, разговори и т.н.
5. Джантите 5х100 ли са или 5х114,3?

Благодаря на отзовоалите се!

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 08 Фев 2021 16:04
от slowtraveler
По т.2 - теоретично е възможно, ама едва ли някой го до постигал :) За да свърши батерията, значи че НЕПРЕКЪСНАТО си държал газта 'до дупка' - нещо по-вероятно да стане по магистрала и то ако не е 'електронно ограничен' автомобила - както е при хибридите... Всяко намаляване на изискваната мощност освобождава 'излишъка' да зареди батерията.. Което при проходи практически е нещо съвсем обичайно - т.е. не бих се притеснявал...

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 08 Фев 2021 16:43
от Enwor
По т.1 - като нормален автомобил с ДВГ, само дето на места изключва двигателя.
По т.2 - аз основно карам по подбалканския и е повече заредена от колкото разредена батерията. Варианта да те остави на пътя е като всяка друга коля - като свърши горивото. Тя самата няма да ти позволи да я източиш прекомерно при нормално каране.
т.3 и 4 - да. Свързвайки кабела, той автоматични активира Bluetooth-a свързва устройствата (поне при андроида).

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 08 Фев 2021 17:14
от stereo_man
Аз съм със седан с по-малкия мотор, но предполагам, че ще е същото и при по-големия.

При магистрално каране или планинско изкачване ползва повече бензиновия мотор. Ако заряда на батерията падне, реално системата ползва бензиновия за задвижване и за зареждане на батерията. Според мен няма как да падне батерията по този начин, т.к. освен от спиране и каране по инерция, може да се зарежда и от бензиновия мотор.

По отношение на андроид ауто/карплей - за да ги ползваш трябва телефона да е свързан с кабел. Свързвайки го, автоматично се прекъсва връзката с блутут и се ползва кабела (можеш да провеждаш обаждания, да набираш, да ползваш номерата от указателя на телефона и т.н., но през кабела). Музиката е по същия начин- когато си с блутут можеш да си слушаш през него, когато си с кабел трябва да са качени на телефона или да ползваш приложение (spotify, mixcloud или друго подобно).

За джантите мисля, че са 5х114,3, но не съм 100% сигурен

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 08 Фев 2021 18:49
от Krachunov
Вече са ти отговорили, но и аз да те успокоя. НЯМА как да изхабиш батерията напълно... както няма и вариант да я презаредиш. Компютъра на колата се грижи за тези неща, така че ти само може да гледаш картинките как се движат. В Инструкциите на колата изрично пише, да не се оставя без гориво защото може да се повреди системата.. Тоест да караш до отказ на бензиновия двигател и после да чакаш на батерията.... НО това важи и за всяка нормална кола.
Относно проходи и тн... по - големия разход нагоре, ще го компенсираш после надолу.
По андроид аутото, супер яко е, карта музика - пушка.. Единствено като минус е ако по някаква причина буксичката на телефона ти се разлопа. След като го понапръсках с вода един път (телефона) почна да ми прекъсва супер лесно андроид аутото.
За джантите малко по - късно мога да ти пиша.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 08 Фев 2021 20:07
от Hursa
speeder88 написа: 08 Фев 2021 14:21 1. Интересуваме как се представя хибридната система при преход по магистрала 200-300-400км. Надявам се че няма как батерията да се изчерпи и да не мога да разчитам на допълнителната й мощ.
2. По други форуми бях чел, че при продължително изкачване на проходи, планини и т.н. е възможно да се случи горното, така ли е?
Идеята на хибрида е да добавя тази допълнителна мощност (от батерията) всеки път, когато е необходима. Затова всеки хибрид поддържа едно определено ниво на заряд на батерията. При нормално шофиране - необходимата мощност, като осреднена за пътуването - е много по-малка от пълната мощност на хибридната система, както и на ДВГ. Дори при интензивно шофиране - необходимата осреднена мощност е много под мощността, която може да даде ДВГ. (За пример - може да се разглежда функционирането на хибридната система при формула 1 - по време на състезания.) В общия случай - многократно по-малка, по-малка от най-икономичния режим на двигателя - така хибрида има възможност да възстановява зададения заряд на батерията - или чрез регенерация, при забавяне, или чрез ДВГ, натоварвайки го допълнително до най-икономичните му режими - и в последствие тази допълнителна ел мощност да се използва (това най-вече може да се наблюдава при изкачване в планински проход, където непрекъснато се редуват забавяне с последващо ускорение). На това се базира хибрида (според мен). Вместо да се ползва мощен ДВГ, който да покрива всички режими на задвижване на автомобила, чиято пълна мощност да се ползва за относително много кратко време, се вгражда по-маломощен (често по-малък) и по-икономичен ДВГ. Но благодарение на хибридната система - потребителя получава по-мощен, като цяло автомобил, по-икономичен, възможност за регенерация на част от енергията при забавяне на автомобила, възможност за относително продължителна експлоатация в чисто електричен режим, когато не е необходима висока мощност и скорост при градско шофиране, осмисля широко разпространената т. н. "старт-стоп" система, като на практика (почти) се изключва работата на двигателя при спрял автомобил, при забавянето му, при движение с много ниска скорост (например в задръствания или на светофари) и маневриране.
Горното - според мен, до колкото го разбирам. smile.gif
► Виж съдържание

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 09 Фев 2021 06:46
от wachman
speeder88 написа: 08 Фев 2021 14:21 1. Интересуваме как се представя хибридната система при преход по магистрала 200-300-400км. Надявам се че няма как батерията да се изчерпи и да не мога да разчитам на допълнителната й мощ.
Като непрофисионалист ще се опитам да го обясня с мои думи.
Както знаете (предполагам tooth.gif ) има няколко вида хибриди. Такива които са изцяло на ток (Tesla и др.). Tакива които са комбинирани с ДГВ, но батерията се зарежда през ел.мрежа (plugin hybrid). И такива, на които батерият се зарежда от ДВГ (дискутирания хибрид на Тойта). Карал съм и Lexus GS450H. Хибридните системи и на двата автомобила са еднакви.
Заряд на батерията до 0 никога не може да бъде постигнат по време на движение на автомобила. Дори в EV режим след определен заряд, режима се изключва и включва ДВГ за да зареди батерията. Единствения вариант е автомобила да не се кара дълго време (над 2 месец). Тогава може би има вероятност батериите да се прецакат (както стана в Lexus-а).
Дълги шофирания и преходи: според шофирането е и разхода на гориво. Но батерията извън града мисля, че под 50% никога не е падала.

ПП
Малко за разхода.
С риск да ми бъдат отправени много критики за следващото написано, се извинявам!
Магистрала (Варна - Белокопитово), круиз контрол 160 км/ч, пробег 90 км. След това до Русе, скорост 50-110-140. Средна скорост за пробега от 200 км беше 112 км/ч, разход 7.5. Време 1 час и 40 мин.
Същия пробег с нормално каране - Русе - Белокопитово, средна скорост 75км/ч и магистрала с круиз контрол на 125км/ч, разход малко над 4.5. Време 2 часа и 20 мин.

Та няма значение как се кара, бързо или бавно, нагоре или надолу. Батерията никога не свърши :), за сметка на горивото.