Страница 7 от 11

Публикувано на: 22 Апр 2009 11:57
от desSs
Ael написа:Не ,тя просто завижда че мъжете понякога обръщат повече внимание на колите си от колкото на тях tongue.gif
пък после същите тия реват, че докат си човъркат в гаража, някой чужд мъж обръща внимание на жена им laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 22 Апр 2009 12:43
от Ael
desSs написа:
Ael написа:Не ,тя просто завижда че мъжете понякога обръщат повече внимание на колите си от колкото на тях tongue.gif
пък после същите тия реват, че докат си човъркат в гаража, някой чужд мъж обръща внимание на жена им laugh.gif laugh.gif
Спряхме да ревем. Осъзнахме че трябва да има разнообразие ..... щото иначе си омръзваме много бързо и се добива синдрома на взаимната търпимост :whistle:

Публикувано на: 22 Апр 2009 16:02
от slowtraveler
Bass_Man написа:И защо трябва да са различни наляганията на гумите ?
Защото е различно натоварването по мостовете....
Затова си има табличка във всеки автомобил:
При мен е така:
преден/заден мост
празен: 2.2/2.2
пълен 2.6/3.0-3.1

При продължително каране с много висока скорост (при мен >200км/ч) препоръчват увеличение с 0.1-0.2атм..

Публикувано на: 22 Апр 2009 16:19
от didak
slowtraveler написа:
Bass_Man написа:И защо трябва да са различни наляганията на гумите ?
Защото е различно натоварването по мостовете....
Затова си има табличка във всеки автомобил:
При мен е така:
преден/заден мост
празен: 2.2/2.2
пълен 2.6/3.0-3.1

При продължително каране с много висока скорост (при мен >200км/ч) препоръчват увеличение с 0.1-0.2атм..
Ти явно си рядко срещания пример за еднакво налягане преден/заден.
Едва ли от Мазда са успели да разпределят натоварването поравно между двата моста /празен/ - тогава къде е логиката?!
Не вярвам да си с различен размер гуми предни/задни unsure.gif

Публикувано на: 22 Апр 2009 17:02
от slowtraveler
Сега проверих точно какво пише в книжката:
данните за наляганията които съм цитирал са съвсем точни, само дето вместо 'празен' се разбира без багаж 'до 4 човека'....
При 4 човека би трябвало да е нормално такава развесовка.
Все пак двигателя е напречен и е в задната част на коша...
И мен ме учуди, че БМВ-то с 6 цилиндров надлъжен дизелов двигател е с обявена развесовка 50/50, но явно умните глави ги смятат тези работи
biggrin.gif

Публикувано на: 22 Апр 2009 21:54
от Bass_Man
Аве не стига , че я има 5 жени я няма във форума пък и , като се излъже някоя нова да влезе се надпреварвате кой да я нахрани първи :whistle: голема работа сте ей ! tongue.gif
BTW : това за 50:50 е едно от малкото неща , които на VAG също са им много неясни , за разлика от BMW и MB ( от немските производители !!! и ся чакам Рудолф да покаже още коя година Шкода и VW са имали кола 50:50........ ) .
Въпроса за налягането го зададох защото за първи път чувам от колегата предния мост да е напомпан повече от задния ( за автомобил ) , което според мен не е много правилно . А и си мисля , че не караме камиони , че да помпаме преден и заден мост поотделно . В повечето случай на самите коли си има таблички с препоръчителните стойности в зависимост от максималната скорост и натоварването на автомобила но там никога разликите не са драстични . А и в крайна сметка много зависи и от използваните гуми . Та от тази гледна точка май пак само си прохлаждаме клавиатурите .

Публикувано на: 22 Апр 2009 23:01
от desSs
и къде да я търся таз табличка :help:

Публикувано на: 22 Апр 2009 23:08
от Bass_Man
desSs написа:и къде да я търся таз табличка :help:
Някъде по вратите и праговете ! Ако я няма там в книжката .
Аз бих ти препоръчал рецептата между 2 и 3 бара , както ти е най-комфортно и отговаря на стила ти на каране . Просто набелязваш една седмица за тестове и почваш от 2 към 3 бара да покачваш и би трябвало да забележиш разликата . :thumbsup:

Публикувано на: 22 Апр 2009 23:23
от desSs
хаха ся остава да намеря и кой да ми помпи гумите цяла седмица laugh.gif
ше потърся утре табличката, по-лесно ми изглежда biggrin.gif

Публикувано на: 22 Апр 2009 23:47
от rudolf
Bass_Man написа:BTW : това за 50:50 е едно от малкото неща , които на VAG също са им много неясни , за разлика от BMW и MB ( от немските производители !!! и ся чакам Рудолф да покаже още коя година Шкода и VW са имали кола 50:50........ ) .
.
много от отдавна:thumbsup:

мисля че с разлика в налягания на гуми ,понякога се настройва автомобила за поведение в завой и увеличаване на контактното петно при нужда,,,

Публикувано на: 23 Апр 2009 01:27
от Bass_Man
desSs написа:хаха ся остава да намеря и кой да ми помпи гумите цяла седмица laugh.gif
ше потърся утре табличката, по-лесно ми изглежда biggrin.gif
Е няма ли ослужливи бензинджий/гумаджий при вас ве ?

Рудолфо само с много отдавна няма да минеш ! Имена и адреси колега !
Иначе за налягането не само в завой поведението се променя tongue.gif .

Публикувано на: 23 Апр 2009 09:19
от max-2
desSs,
3 бара е прекалено много, едно, че ще ти изпадат пломбите и второ контактното петно с пътя е по-малко. Препоръчвам ти да помпиш (да ти ги помпят) на 2.2бара и да си свиркаш :thumbsup:

Публикувано на: 23 Апр 2009 11:19
от Petar
Moje da ogledah iv japkata tam nai 4esto se srehta tablicita za naliganeto na gumite

Публикувано на: 23 Апр 2009 13:03
от mitoko
и в жапката и на колоната на вратата на водача

Публикувано на: 23 Апр 2009 13:45
от Bass_Man
max-2 написа:desSs,
3 бара е прекалено много, едно, че ще ти изпадат пломбите и второ контактното петно с пътя е по-малко.....................
Еми точно за това най-добре е да си пробва , а не да ползва универсални рецепти !
А контактното петно зависи от много неща не само от налягането на гумите .