Страница 7 от 10

Публикувано на: 03 Май 2009 19:08
от pumabg
Момчета тая кола изрови асфалта днес...
:censored:
Явно е било от компютъра...
Айде, че не се сдържам да направя още две кръгчета

tongue.gif biggrin.gif

Публикувано на: 07 Май 2009 10:11
от pumabg
Здравейте знам, че е малко извън темата, но през празниците пътувах доста.
Количката вървеше чудесно, от време на време забиваше малко, но 4 човека плюс багаж за 1.3 не е малко.
Прави ми впечатление, че която и от колите си да карам се получава едно и също.
Дали е новата королка 1.6 VVTI или служебното TDI 136к.с, през определен период от време на дълъг път губят мощност.
Въпросът е може ли това да е от компютъра, който от време на време да вкарва колата в някакъв по слаб режим за да пази двигателя или.....???
Даже TDI- то, което е супер мощно, по някой път на баир не може да вдигне повече от 140...
Просто ми е интересно от какво се получава това ...

Поздрави

Публикувано на: 07 Май 2009 15:20
от slowtraveler
Да не би да усещаш включването на компресора на климатика?
Обикновено се усеща точно като загуба на мощност...
Ама чак пък 136к.с. да не ще да вдигне над 140км/ч ми се струва много малко вероятно biggrin.gif
Друго дето се сещам е EGR да вкарва повече изгорели газове в неподходящ момент.

Публикувано на: 07 Май 2009 15:54
от pumabg
slowtraveler написа:Да не би да усещаш включването на компресора на климатика?
Обикновено се усеща точно като загуба на мощност...
Ама чак пък 136к.с. да не ще да вдигне над 140км/ч ми се струва много малко вероятно biggrin.gif
Друго дето се сещам е EGR да вкарва повече изгорели газове в неподходящ момент.
Не, карах без климатик, но не е от това ..
Просто след дълго газиране педала започва да се втвърдява...
И това е с почти всички коли, които съм карал...

Публикувано на: 07 Май 2009 16:06
от Vesko
pumabg написа:
slowtraveler написа:Да не би да усещаш включването на компресора на климатика?
Обикновено се усеща точно като загуба на мощност...
Ама чак пък 136к.с. да не ще да вдигне над 140км/ч ми се струва много малко вероятно biggrin.gif
Друго дето се сещам е EGR да вкарва повече изгорели газове в неподходящ момент.
Не, карах без климатик, но не е от това ..
Просто след дълго газиране педала започва да се втвърдява...
И това е с почти всички коли, които съм карал...
Ако е с почти всички коли които си карал, може би не трябва да търсиш прочината в колата smile.gif

Публикувано на: 07 Май 2009 16:15
от pumabg
Vesko написа: Ако е с почти всички коли които си карал, може би не трябва да търсиш прочината в колата smile.gif
Възможно smile.gif

Публикувано на: 07 Май 2009 16:19
от Vesko
pumabg написа:
Vesko написа: Ако е с почти всички коли които си карал, може би не трябва да търсиш прочината в колата smile.gif
Възможно smile.gif
Въднъж само ми се е случвало да загуби мощност авенсис 2.2Д4Д, обаче му насвяткаха повечето лампички по таблото, изключи си турбото.... и се прибрах с пътна помощ smile.gif После в сервиза ми казаха че имало грешка високо налягане в турбото. Ама определено беше заради начина по който карах тогава smile.gif

Публикувано на: 07 Май 2009 18:40
от mitoko
Vesko написа:
pumabg написа:
Vesko написа: Ако е с почти всички коли които си карал, може би не трябва да търсиш прочината в колата smile.gif
Възможно smile.gif
Въднъж само ми се е случвало да загуби мощност авенсис 2.2Д4Д, обаче му насвяткаха повечето лампички по таблото, изключи си турбото.... и се прибрах с пътна помощ smile.gif После в сервиза ми казаха че имало грешка високо налягане в турбото. Ама определено беше заради начина по който карах тогава smile.gif
тебе трабва тойота да те направи тест пилот на новите модели laugh.gif :thumbsup:

Публикувано на: 08 Май 2009 21:56
от pumabg
Айде бе няма ли да каже някой две думи по въпроса ...

пп. ако видите черна тойота корола в центъра да кара, като идиот ......просто да знаете, че съм аз ....Тая кола полудя :whistle:

Публикувано на: 02 Юли 2009 11:24
от pumabg
Здравейте, преди пет дена с един колега от форума на Хонда сменихме за 3 път в период от 1.5 м. свещите на Королката ...с такива http://www.ngksparkplugs.com/products/s ... p?mode=nml
Рестартирахме компютъра, и сега тестваме как се държи перлата ...
Както знаете от темата колата преди ядеше свещи, и след едно известно време спираше да върви ..Резултат даваха само нови свещи или добавки за чистене ...
Въпроса е че тези свещи които сега взех имат друго топлинно число..(вместо 5 са 6 сиреч по студени)
Колата има много Power, но от време на време пак глъхне все едно компютъра бърка предварението...
Може ли това да е от топлинното число?Кво мислите unsure.gif

Публикувано на: 02 Юли 2009 15:06
от xtreme
За да ти бърка аванса, значи някой датчик говори глупости,което пък е странно, защото той като си замине си е заминал.Няма как ту да работи ту не освен, ако не е контактен проблем, или спира да работи като стане по-топличко около него. С две думи сложна работа, а и сигурен ли си ,че не си въобразяваш :)

Публикувано на: 02 Юли 2009 16:03
от pumabg
xtreme написа:За да ти бърка аванса, значи някой датчик говори глупости,което пък е странно, защото той като си замине си е заминал.Няма как ту да работи ту не освен, ако не е контактен проблем, или спира да работи като стане по-топличко около него. С две думи сложна работа, а и сигурен ли си ,че не си въобразяваш :)
Защо тогава при смяна на свещи е добре да се рестартира комп. на ново?
В противен случай, колата върви по зле! Знам го от личен опит...
А що се отнася до въображението, то е насочено изцяло към жените ...другото е в кръга на шегата :thumbsup:

Публикувано на: 03 Юли 2009 01:46
от Bass_Man
pumabg написа: Защо тогава при смяна на свещи е добре да се рестартира комп. на ново?
В противен случай, колата върви по зле! Знам го от личен опит...
А що се отнася до въображението, то е насочено изцяло към жените ...другото е в кръга на шегата :thumbsup:
Пума , пич ! Престани с тези глупости вече а ?
Ти съвсем излетя в космоса !
Като правиш малоумни ритуали не се учудвай , че получаваш малоумни резултати !

Публикувано на: 03 Юли 2009 14:45
от pumabg
Bass_Man написа: Пума , пич ! Престани с тези глупости вече а ?
Ти съвсем излетя в космоса !
Като правиш малоумни ритуали не се учудвай , че получаваш малоумни резултати !

Още в самото начало бях някъде написал, че съм лаик и от ДВГ не разбирам ...
Така обаче са се наредили обстоятелствата, че карам коли от 14 години.
За тези 14 години, колко вещи лица, като теб са се изредили пред очите ми, по добре да не казвам, но полза от тях имаше само на теория!
Защото Пич, до сега ти даже и на теория не го докарваш пък камоли на практика!
Вместо да ме обиждаш да беше казал къде се крие проблема, да подхвърлиш някой съвет за такъв, като мен балам...
Трябваше да обяснявам на форума на Хонда, че да се намери от там свестен човек, който „Пич” в събота на проливния дъжд ми е сменял свещи и за сега даже и пари не е искал за тях...
Та аз да попитам – ти нещо „Пич” можеш ли да помогнеш или само се правиш на Баш майстор? На какъвто и да се правиш обаче си мери приказките и не се чувствай длъжен да ми отговаряш на всеки пост!
Във форума пиша някъде от година и нещо и не случайно!
Имам проблем с колата, който се опитвам отдавна да разреша ...
В началото прекъсваше, ядеше свещи, само от време на време вървеше добре..
Правих кви ли не диагностики, но никой не откри тогава, че лулите на кабелите са нацепени ..(така наречения СПР - синдром на претупаната работа)
Купих преди няколко месеца нови и нещата се подобриха!!!Но проблема се прехвърли върху свещите ..
Смених 1 комплект Denso и 2 комплекта NGK, а преди седмица сложихме и иридиевите Те обаче имат различно топлинно число и сметнах, че може от там да идва проблема.
Въпроса не е в това че колата не върви, като Ферари а в това, че един път върви друг път забива, един път рипа друг път се мъчи.
Желанието ми е колата да върви постоянно добре.
Споделих проблема с момчето, което ми прави последната диагностика и който единствен откри нацепените кабели..
Според него и от досегашната му опит най вероятно е компютъра.
Но дали е той, и от къде да намеря читав за проба си остава загадка за мен..

Публикувано на: 23 Юли 2009 00:38
от Bass_Man
Значи виж сега мисля , че от самото начало те съветвам да престанеш с глупостите и да отидеш при някой , който наистина разбира ( това е най-ценния съвет в случая !!! )! Ти ми вади хиляди теорий и панацеи . И не постигна кой знае какво ( нищо ) .
За да не те обиждам повече ще ти го кажа пак ! Престани с глупостите и си намери някой , който да разбира от тези коли или поне от диагностика. И спри да си мислиш , че аз трябва да ти решавам проблемите ( и не само ти ) ! Абсолютно достатъчно е , че съм ти казал , че тези неща дето ги правиш толкова време са абсолютно безмислени . Обаче ти не слушаш и умуваш . Също така не съм ванга да ти правя диагностика през форума .
Малко късно го видях за това ти го пиша сега . Понеже пак се отваря темата колко е важно да си с 2-електродни свещи !

А и със сигурност вещи лица , като мен никога не са се изправяли пред теб камо ли за 14 години . И ако си мислиш , че от теорията файда няма , а от сменяване на свещи и рестартиране на компютри ( каквото и да значи това ) има ти праим евала . Защото пък с такива , като теб е пълна БГ !

И не се чувствам длъжен да ти отговарям на постовете но се чувствам по-добре , когато съм ти казал , че нещо е безмислено , а ти въпреки това го направиш и се окаже , че съм прав ( както до сега ) . Защото това само показва , че дори и през форума правя по-добра диагностика от пичовете дето ти сменяват свещите в дъжда ( за да има повече драматизъм !!! ) .