Страница 7 от 8
Публикувано на: 07 Апр 2009 23:39
от martod
И защо над максимума ?...
Източете част от маслото, и го направи на 2-3 мм. под максимума, и виж дали няма да изчисти пушека.....
Публикувано на: 08 Апр 2009 22:29
от Джамбазов
Дано не се окажа прав, но си мисля че имаш пукнато бутало.

Публикувано на: 08 Апр 2009 22:50
от diver
kronos написа:Доста над максимума е. На цвят е добре.
....
Досега лично аз поне не съм виждал масло на дизел да е добро на цвят! Обикновенно 5 мин след смяната става черно...
Публикувано на: 08 Апр 2009 22:50
от martod
kronos написа:
Това бутало от какво ще се пукне нали дюзите са нови?
Най лесно се пука от вода в цилиндрите....Ти при предишният проблем, сети ли се да свалиш резервоара, и да провериш да не са ти сипали някоя нафта пълна с вода......
Публикувано на: 09 Апр 2009 02:03
от Me4oKyX
Колега, проблема е не в колите, а в теб - прекалено си доверчив! Още повече, че отиваш при някакви типове, само щото са лъскав сервиз, отиваш с голямата джипка, отваряш големите джобове.... Оттам вече знаеш какво ти се случи.... Питай приятел, искай идея за сервиз от тукашните Варненци, а не да се втурваш на гол гъз с чефте пищови де са вика.... Вземи питай, пък прегледай, па чак тогаз иди с парите и купи колата!!! Ти си взел две бараки, дето са им стопени лагерите, после отиваш при най-загубените монтьори, дето викат Андренажен ремък, щото са умници, а после колите кенеф..... Ела виж мойта джипка, същата кат твойта е, дали има някакви грижи, а е на 130+хил.км.....
Абе хора, за това сме направили тия форуми, затова направихме клуб, затова правим СБИРКИ!!!! Направете си труда, отидете на една-две, ще се запознаете с хора нови, ще ви дадат безплатен и най-важно, приятелски съвет!
Казвам ти го от сега, приятелски, за да не говориш напред-назад, че Тойота са калпави - новия РАВ4 вози твърдо! Доста по-твърдо от круйзера е надали ще ти допадне. Като проблеми - няма сериозни такива, но от Круйзера да слезеш на Рав-а, надали ще си доволен

С питане до ЦАРИГРАД се стига!!! Ама нейсее.....

Публикувано на: 09 Апр 2009 02:12
от bubbator
kronos написа:Освен и алпин дизела да го мешат вече с вода... Резервоара го точиха май предния път а и филтъра нали има нещо там да лови водата.
Не знам вече, колкото и да ми харесваше колата ще трябва да се разделя вече с нея и изобщо с марката. Тези дни бяхме на път да купим чисто нова рав-4 заради отстъпките, но като си помисля какво преживях с уж здравия Крузер...все пак не съм мазохист. На всичко отгоре Селиката ни гори по 3-4литра масло на 12к км. и ми казаха че трябвало да и сменя маслените сегменти, а тя е на 112к км.
Благодаря все пак за компетентните отговори!
Баси апокалиптичната картина! Уж "здравия" Крузер счупен, Селиката гори 3-4л(!!!) от смяна до смяна на масло, чисто новия още некупен РАВ-а се очаква да влезе директно в сервиза сигурно за смяна на задкормилно устройство...
Не мога да те разбера какъв човек си. Имам чувството, че и Mercedes да караше все щеше да имаш същите проблеми!
Публикувано на: 09 Апр 2009 08:17
от Джамбазов
bubbator написа:.......Имам чувството, че и Mercedes да караше все щеше да имаш същите проблеми!
ОФФ: Е тук вече сбърка. Мерцедес беше аналог на качество до първата половина на деветдесетте години на миналия век.
Публикувано на: 09 Апр 2009 22:33
от Vokil
Кронос ако маслото е много и е разредено с нафта това може да означава няколко неща : пикаещи дюзи; богата смес; спукано бутало; строешни сегменти на някой ит цилиндрите. Измерете компресията на колата, за да се види дали някой цилиндър не се е издънил.Понякога бутала и глави се прояждат като с киселина от антифриз в резултат от леко духната гарнитура на главата.
Публикувано на: 10 Апр 2009 16:26
от martod
Колега, от тръбичките за излишно гориво, няма как да ти влезе нафта в маслото.....Единственият вариант е през цилиндрите......
Мъка ми е за теб вече, но ще трябва да го отваряте и този мотор...
Публикувано на: 10 Апр 2009 16:32
от slowtraveler
Да не би електрониката да се е ошашкала съвсем.
Системата за изчистване на DPF също може да прави това...
Принципа нали е да 'налее' повече нафта, която да остане неизгоряла в изпускателния колектор и да изгори в катализатора......
Част от нея може да влиза в картера.
Дизелите на Мазда например имат индикатор за 'високо ниво на маслото', което означава, че трябва да се смени...
И този процес явно се управлява от електрониката...
Публикувано на: 10 Апр 2009 17:09
от мехаННика
Martod, къде според теб се намира тръбичката за излишното гориво на 1KD двигател? Kато я откриеш може да си коригираш поста. Добре е че не си литературен герой. По темата ;Kronos, и в Карком и в Мототом има хора способни да ти помогнат. Трябва само да ги откриеш освен ако вече не си блокирал пътеките натам воден от емоции или постове като този по горе.
Публикувано на: 10 Апр 2009 17:13
от мехаННика
Slowtraveler нямах теб предвид просто си по бърз с клавиатурата
Публикувано на: 11 Апр 2009 07:52
от Bass_Man
мехаННика написа:Martod, къде според теб се намира тръбичката за излишното гориво на 1KD двигател? Kато я откриеш може да си коригираш поста. Добре е че не си литературен герой. По темата ;Kronos, и в Карком и в Мототом има хора способни да ти помогнат. Трябва само да ги откриеш освен ако вече не си блокирал пътеките натам воден от емоции или постове като този по горе.
Маханиче , колегата казва , че не може да е от нея защото малко по-нагоре Кроноса споделя какво са му казали в сервиза а не , че на този мотор има такава тръбичка !
И другото , какво точно предлагаш за намирането на "правилните" хора ? Да пуска по един IQ тест на всеки , който се доближи до колата му ли ?
Нали за това са тия измислени фирми с шоуруми за милиони от инокс ( неръждавейка по старому ) и стъкло и секретарки с по 2 метра крак та човек , като влезе вътре да му се свърши работа , а не да се прави на следовател ! Или може би аз съм в грешка нещо ?
Публикувано на: 11 Апр 2009 10:42
от diver
kronos написа:мехаННика написа:Martod, къде според теб се намира тръбичката за излишното гориво на 1KD двигател? Kато я откриеш може да си коригираш поста. Добре е че не си литературен герой. По темата ;Kronos, и в Карком и в Мототом има хора способни да ти помогнат. Трябва само да ги откриеш освен ако вече не си блокирал пътеките натам воден от емоции или постове като този по горе.
Ami sled blizo 11k po remonti e normalno da sym leko qdosan razo4arovan laugh.gif
Аз не бих бил леко ядосан

Бих бил бесен, ноооооо доколкото си от малкото недоволни от марката, бих се запитал докога ще храня некадърни педали авто-механици?!
П.П. Кум съм на един изключително доволен от ФОРД. Никога не е имал никакви проблеми с марката....
П.П.П. Мога да стана КУМ и на един недоволен от ТОЙОТА. Все пак в природата трябва да има някакво равновесие...
П.П.П.П. Секви оферти на лични biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
П.П.П.П.П. Горното за неразбралите да се счита за сарказъм....
Публикувано на: 11 Апр 2009 17:47
от martod
мехаННика написа:Martod, къде според теб се намира тръбичката за излишното гориво на 1KD двигател? Kато я откриеш може да си коригираш поста.
Не ми и трябва да я търся, но предполагам че не е монтирана в картера или вътре в цилиндрите.....По принцип я монтират на дюзите....
А ти като я знаеш къде е, и ако си сигурен че в нея е проблема, кажи му на човека, а не да го препращаш в Карком, Марком, Кореком biggrin.gif и тем подобни....