Страница 7 от 15
Публикувано на: 07 Фев 2009 17:05
от jim_beam
LEXUS написа:jim_beam написа:но следващия ще е бензин най-вероятно хибрид.
Ох,а дано! Пожелавам ти го. И аз имам такова желание,особено като видях новия Приус 3 ,Тойота ме впечатлиха още повече.

да,но мисля да изчакам докато ги направят plug-in,т.е. да могат да се включват в контакта.дотогава ще са излезли и подобрените литиево-йонни батерии на панасоник.прогнозата е към 2010 година,а след това ще направят и следващата крачка към чисто ел. автомобил.
да не пренебрегваме и хонда,очаквам новите модели с интерес.не че лексус няма да бъдат сред най-добрите,но говорим за масови коли по джоба на средно статистическия човек.тук по най-нови наблюдения мисля,че хонда ще дръпне доста prius-купувачи поради по-ниската цена,макар и с по-елементарна техника.
Публикувано на: 08 Фев 2009 19:55
от george
jim_beam написа:george написа:... 2.2 D-CAT 6AUT / 150 к.с. ползва същата технология като 2.2 D-CAT 6MT / 177 к.с., но мощността е ограничена до 150 коня, за да се намалят емисиите CO2 и се покрие еко-нормата EURO5....
d-cat 177 к.с. още откакто излезе този мотор(в rav4 от 12/2005,корола версо не знам точно откога) си покрива euro5,това се дължи на много ефективния филтър за сажди,който е серия.но както вече знаем с това се увеличава много вероятността от дефекти.поради тая причина предпочетох модела без филтър и не съжалявам,но следващия ще е бензин най-вероятно хибрид.

внимавайте с новите дизели,че като знам качеството на горивото

D-CAT 177 к.с. с РЪЧНА трансмисия действително е ЕВРО5 още от излизането си.
D-CAT 150 к.с. АВТОМАТ ще излеза първо при Авенсис, а по-късно и при РАВ4 и ВЕРСО
Разликата не е само във филтъра - DPNR за D-CAT (а не DPF). Ползват се пиезоинжектори и настройката на двигателя е различна. Изисква дизелово гориво със съдържание на сяра до 50 ppm. Такова е и горивото в България - от края на 2006-та. Вече се предлага и гориво с 10 ppm сяра (от OMV). Българския стандарт (преди 01.01.2007) беше съдържание на сяра до 350 ppm и имаше опасност от задръстване на филтъра.
Аз самия карам Авенис D-CAT 177 к.с. (вече е на над 25.000 км) и мямам никакъв проблем с горивата (зареждам само на Шел). Автомобила е ПЕРФЕКТЕН. Вече карах и новия Авенсис с D-CAT MT, като действително му трябва малко време да се разработи.
А новия PRIUS наистина е невероятен, включително със слънчевите батерии, които ще се вграждат в тавана на автомобила

Публикувано на: 08 Фев 2009 20:21
от george
slowtraveler написа:
Това, че в момента Тойота не се представя добре в този сектор не значи, че не се представя добре в други сектори ...
Слоу,
Какво според теб е добро представяне:
- през 2008-ма в БГ са продадени 788 Авенсис-а (срещу 259 мазди 6-ци)
- Авенсис е на 3-то място сред вносните автомобили в Япония (на първо и второ място са цели МАРКИ, а не модели)
Защо смяташ, че цените на Авенсис са високи - Мазда 6 започва от 40.990 лв с ДДС при двигател 1.8 със скромните 120 к.с. (при 37.700 за Авенсис 1.6 132 к.с.). Не разбрах кое ниво на Авенсис с кое ниво на Мазда 6 сравняваш? Доколкото чух клиентите на Мазда 6 обикновенно са привлечени от дизайна, но след това не са съвсем доволни от автомобила...
И накрая - адаптивните светлини на Авенсис (нива Elegance и Luxury) са наистина адаптивни
Публикувано на: 08 Фев 2009 20:46
от jim_beam
@george
dpnr,dpf,rpf,d-cat са названия за едно и също,което различните марки наричат по различен начин.генерално немсkо говорящите ползват dpf за DieselPartikelFilter,или rpf за RussPartikelFilter.при тези филтри вече има различни принципи на работа,отворени и затворени системи както и такива с адитив и др.d-cat който ползва тойота е един от най-сполучливите но далеч не безгрешен.
Публикувано на: 08 Фев 2009 21:32
от slowtraveler
@george....
Разликата в продажбите си го обяснявам със следното: новия модел на Мазда6 се продава от средата на годината, а и за съжаление дилъра не предлагаше налични модели. Обясниха го с голямото търсене в западна европа и неотпускане на бройки за БГ пазара. Моята я чаках 3 месеца, като не съм имал претенции за цвят и т.н. (средата/края на лятото за Варна отпускаха 1бр/месец с желаното от мен оборудване/двигател)...
Дори и сега Мазда имат проблем с отпуснатите бройки - чака се по няколко месеца...
За цените имах впредвид високите оборудвания: (горе-долу съвпадат предлаганите неща): Авенсис: 69400, Мазда - ~59000 (с вкл. опция навигация - 4000лв)..
За това кой е избирал кола само по дизайн и след това се е разочаровал - не знам... Чел съм такива приказки още преди да взема колата в руски форуми, но ако си работил с руснаци би имал известно критично отношение към такива 'професионални' мнения, защото нямат угодия... (например - 'много са им калпави стъклата на японските автомобили, защото като ги залееш с вряла вода при -30С и те вземат, че се спукат')
Аз лично бях впечатлен от здравината и поведението на предходната Мазда6 (един колега си я купи веднага, след като се появи и съм я карал при случай).
А за навъртяни 11х.км (бензин 2.0 седан, ТЕ+) за 4 месеца не мога да кажа нищо лошо за новата - много съм доволен
За фаровете - под 'наистина адаптивни' какво имаш впредвид - 'лупите' се движат и по хоризонтала ли, или решението за страничната подсветка е друго?
Публикувано на: 09 Фев 2009 09:51
от max-2
Колеги, в събота имах удоволствието да направя тестдрайв на новият авенсис. Автомобилът беше с големия дизелов мотор, 177к.с. и 6-скоростна механична кутия (1,8 бензин автомат не беше на разположение). Направи ми впечатление по-меката возия в сравнение с авенсис 2, струва ми се, че този модел е по-близо до карина по мекота на окачването. Както и че движенията на купето спрямо неравностите на пътя са минимални, много добър комфорт, но това е лично мнение. Удобни, приятно твърди седалки, много добра динамика на всички предавки(като се има в предвид, че ще е и по-добра като се поразработи

). Като цяло-доволен от колата!
Публикувано на: 09 Фев 2009 10:43
от Kiki
Един познат ще си купува новият Авенсис 2.0 Д4Д-126к-с. Обеща веднага да ми се обади да го покарам. След това ще пиша впечатления!
Публикувано на: 09 Фев 2009 11:47
от Рошко
Kiki написа:Един познат ще си купува новият Авенсис 2.0 Д4Д-126к-с. Обеща веднага да ми се обади да го покарам. След това ще пиша впечатления!
Новите не бяха ли D-CAT или аз бъркам?

Публикувано на: 09 Фев 2009 13:35
от Penko
1.6 VVT-i написа:Kiki написа:Един познат ще си купува новият Авенсис 2.0 Д4Д-126к-с. Обеща веднага да ми се обади да го покарам. След това ще пиша впечатления!
Новите не бяха ли D-CAT или аз бъркам?

Верно е че новите са D-CAT но има все още и D-4D
2.0 D-4D 126 к.с.
2.2 D-4D 150 к.с.
2.2 D-CAT А/Т 150 к.с.
2.2 D-CAT 177 к.с.
Публикувано на: 09 Фев 2009 14:15
от ivobox
а каква е разликата при д-кат и д4д
Публикувано на: 09 Фев 2009 19:44
от Kiki
ivobox написа:а каква е разликата при д-кат и д4д
D-CAT / Diezel Clean Advanced Tehnologi/ има самопочистващ се филтър за твърди частици и съответно много по-малко замърсяване на околната среда. Дори и от бензиновите - колкото и да не се харесва на някой!

Публикувано на: 09 Фев 2009 19:52
от ivobox
фактически само филтъра е разликата
Публикувано на: 10 Фев 2009 03:50
от Vesko
Инжекторите са различни. Дори има и малка разлика в кубатурата на 2.2Д4Д и 2.2ДКАТ

Публикувано на: 10 Фев 2009 15:45
от jim_beam
Vesko написа:Инжекторите са различни. Дори има и малка разлика в кубатурата на 2.2Д4Д и 2.2ДКАТ

кубатурата е еднаква,мисля и инжекторите са същите.става въпрос за същия полски двигател 2231cm3,който е от края на 2005 в рав4,авенсис и корола версо.най-вероятно освен филтъра и турбината е различна,както и ECU-то.
Публикувано на: 10 Фев 2009 17:36
от Scott
jim_beam написа:...мисля и инжекторите са същите...
Ako става въпрос за разликите между 2AD-FHV и 2AD-FTV те са в инжекторите (пиезо при FHV), главата (място за 5-и инжектор при FHV) и естествено EKU-то. Oсвен това всмукателната и изпускателната системи.