Страница 7 от 8
Публикувано на: 02 Апр 2006 14:55
от agent dust
LordDigital написа:
Брех брех брех ,Лъчо да не е станал диструбор на тез Apexi-та

не(още), но има мерак да вкара малко от въпросните кулери

Публикувано на: 03 Апр 2006 22:22
от LordDigital
Кво стаа ораи ли кутията?
Аз бих предположил нещо проблеми по лостовата сисема или муфичка щом като точно 5-та и Задна са бегали ,ма все пак кажи тука кво и беше.
Публикувано на: 04 Апр 2006 09:15
от DANIEL
LordDigital написа:Кво стаа ораи ли кутията?
Аз бих предположил нещо проблеми по лостовата сисема или муфичка щом като точно 5-та и Задна са бегали ,ма все пак кажи тука кво и беше.
не съм я отворил още, но не е по лостовата система с сигорност, като стои на свободна се чува леко звънтене вътре
отстрани има капак към задна и 5-та, доно от там се отстрани проблема, че ако трябва да се сваля цялата ...
утре сутринта ще я карам при едни момчета
Публикувано на: 04 Апр 2006 19:08
от punkara
DANIEL написа:LordDigital написа:Кво стаа ораи ли кутията?
Аз бих предположил нещо проблеми по лостовата сисема или муфичка щом като точно 5-та и Задна са бегали ,ма все пак кажи тука кво и беше.
не съм я отворил още, но не е по лостовата система с сигорност, като стои на свободна се чува леко звънтене вътре
отстрани има капак към задна и 5-та, доно от там се отстрани проблема, че ако трябва да се сваля цялата ...
утре сутринта ще я карам при едни момчета
shte tryabva da se svali cyalata!

Публикувано на: 04 Апр 2006 20:57
от ALTEZZA
punkara написа:
shte tryabva da se svali cyalata!

чувал сам че това изобщо не е удоволствие да се сваля тази трансмисия.
Публикувано на: 04 Апр 2006 22:12
от punkara
abe kato cyalo e malko po-shibano ot standartnata FWD kutiya, no si e gore dolu sushtata vrutka.

Публикувано на: 04 Апр 2006 23:30
от agent dust
доколкото разбрах, на божура щели да шлайфат бетона да се понамали сцеплението, че много народ пострада точно от счупени кутии, полуоски и съединители. коли, правели десетки и стотици стартове на асвалт не издържат и три старта на бетона :(
Публикувано на: 05 Апр 2006 16:03
от DANIEL
не мисля че мойта се е счупила заради бетона, днес я отвориха само капака отстрани, счупена е вилката на 5-та скорост
ако само тва е проблема ще минем и без сваляне, ще я мъча да я заварям, щото нова направо незнав от къде моще да се вземе
ама ако не стане ще трябва да търся
Публикувано на: 27 Сеп 2006 09:25
от DANIEL
Публикувано на: 27 Сеп 2006 11:18
от NIK_4E
Това от кога е ? Да не би Животното да ти прави огъвките на тръбите за интерколера ?
Изглежда зверски и тоя интерколер

Публикувано на: 27 Сеп 2006 17:35
от LordDigital
Хубав кулер ,ма за мене е прекалено голям освен ако нема да се правят едно 400 коня. За по-малко коне ,просто със тоз мотор ча докарва бая ЛАГ. Па и за 400 коня бих препоръчал водна/алкохолна инжекциа и кулер със поне 30-40% по-малък обем...
Интересно какво ча праиш със бронята?
Публикувано на: 27 Сеп 2006 19:21
от poli

Кога го взе кога го монтира.
Lord това за лага май не важи за всеки автомобил,аз сложих на Starletта един малко по голям от този и съм направо очарован от ефекта,разлика в пълненето не усетих.
Публикувано на: 27 Сеп 2006 19:41
от DANIEL
размерите на питата са 60/23/6.5 см
пасва си перфектно на бронята, ама още не съм му вързал тръбите зада знам къв ще е ефекта
Публикувано на: 27 Сеп 2006 20:13
от ugabuga
tozi cooler e ot tipa bar & plate. te ne sa tolkova efikasni kato fin & tube no puk imat po malko vutreshno saprotivlenie i lag-a niama da e tolkova goliam.
Публикувано на: 27 Сеп 2006 20:50
от ALTEZZA
a kade e gredata det stoi zad broniata? ili inache kazano onui neshto det poema chelen udar
