Страница 7 от 8

Публикувано на: 23 Фев 2009 09:19
от Troshko
diver написа:
Tibi.B написа:
diver написа:
Търси некой с фотошоп, да му догоди динотаблицата....
Или виси на опашка пред ХЕЕД за дино графика като едно време с купони за хляб.Сега с купони за дино :whistle:
Абе некак си ми е трудно да си представя, че ще дам 1 торба с кинти за турбо проект и ще оставя баш динографиката в сервиза....

Абе ти каде живееш ,кой да ти каже ,че на диното давали и графики !!!

Публикувано на: 23 Фев 2009 09:22
от diver
Tibi.B написа:
diver написа:
Tibi.B написа:
Или виси на опашка пред ХЕЕД за дино графика като едно време с купони за хляб.Сега с купони за дино :whistle:
Абе некак си ми е трудно да си представя, че ще дам 1 торба с кинти за турбо проект и ще оставя баш динографиката в сервиза....

Абе ти каде живееш ,кой да ти каже ,че на диното давали и графики !!!
Може да са нямали принтер :) Да кажа на колегата, че става и с оризова хартия и цветни пастелчета. Лепиш оризовата хартия на монитора и с пастелчетата прерисуваш biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 06 Мар 2009 01:02
от mirchevbg
bad_dog написа:
80 коня може да се добавят към 140 само с турбо.
Тук казват друго, и става дума за 1zz - аз съм си лаик, признавам, интересно ми е какво мислите вие...

"I build a lot of ZZ engines but the majority tend to be 2ZZ. It's nice when every now and then I'm asked to do something a little different and that's what has happened here. MWR was asked to build a strong, reliable, streetable NA 1ZZ engine with the maximum possible output. Here's what I came up with:


(standard notes apply- torque is on a different scale so the lines do not cross at 5250 and the torque curve looks lumpy despite being between 130 and 153 wtq from 3000-7400 which is remarkably flat. Measured on a Dynapack dyno which reads similarly to a Dynojet. Stock 1ZZ's typically register 117-118whp or so on this unit)

- We now offer a 2.75" or 3" short cold air intake for the MR2-S, it works with the 1ZZ or 2ZZ. When I put the 3" unit on this car it picked up 8-9hp over the 1ZZ AEM CAI that was on it though the old air filter was pretty dirty so I don't claim everyone will see that increase. PFC is required since the larger tube throws off the air meter signal scaling. We now have a good base map for this configuration so that can be preloaded in PFCs.

http://store.monkeywrenchracing.com/...oducts_id=1032

- The engine is built to run on 91 octane and be driven daily. If someone wants to run 93-94 octane, E85, race gas, whatever then we can definitely push the compression ratio higher and get more power.

- MWR rods were used to ensure revving to 8k+ would be reliable.

- The Crower stage 3 cams work great. Midrange punch is strong, idle is ok, top end is fantastic. MWR valves, springs and Ti retainers keep valve motion under control to 8k+ and improve flow.

- The port work on this head worked great. We've fine tuned our porting especially on the 1ZZ head and now port them specifically to suit the 82mm bore.

- We've now done this 1zz spyder header a few times and it has worked great. Currently looking at making a batch of them.

- Circuitworx oil pump and Moroso oil pan keep the oil system working great in all conditions.

I'm happy with the results. The torque is fantastic and blows away any 2ZZ short of a built stroker. Like I mentioned, higher compression could push power output even higher. We are also working on a prototype intake manifold that could provide a significant improvement as well. 185 is great but more is always better of course. For now I'm happy with a ~77hp increase at the crankshaft. 215hp at the crank from a lowly 1ZZ!

If anyone wants to bring their car here so I can build the first 190+ whp NA 1ZZ let me know. I'll get you a quote Seriously though, if you're curious what a setup like this would cost you can see the prices for most of the parts on the website. Figure another $1500 or so for install and tuning. "
__________________

Публикувано на: 06 Мар 2009 01:08
от mirchevbg
Бързам до добавя че лично моето мнение да си бе взел по големия мотор отначало, вместо куп пари за модификации...

Публикувано на: 06 Мар 2009 01:52
от LordDigital
mirchevbg написа:Бързам до добавя че лично моето мнение да си бе взел по големия мотор отначало, вместо куп пари за модификации...
Епа тогава кой щеше да рани децата на момчетата от известния Спортно-Технически тУнинг Сервиз ? :whistle:

Публикувано на: 06 Мар 2009 02:20
от rudolf
mirchevbg написа:
bad_dog написа:
80 коня може да се добавят към 140 само с турбо.
Тук казват друго, и става дума за 1zz - аз съм си лаик, признавам, интересно ми е какво мислите вие...

"I build a lot of ZZ engines but the majority tend to be 2ZZ. It's nice when every now and then I'm asked to do something a little different and that's what has happened here. MWR was asked to build a strong, reliable, streetable NA 1ZZ engine with the maximum possible output. Here's what I came up with:


(standard notes apply- torque is on a different scale so the lines do not cross at 5250 and the torque curve looks lumpy despite being between 130 and 153 wtq from 3000-7400 which is remarkably flat. Measured on a Dynapack dyno which reads similarly to a Dynojet. Stock 1ZZ's typically register 117-118whp or so on this unit)

- We now offer a 2.75" or 3" short cold air intake for the MR2-S, it works with the 1ZZ or 2ZZ. When I put the 3" unit on this car it picked up 8-9hp over the 1ZZ AEM CAI that was on it though the old air filter was pretty dirty so I don't claim everyone will see that increase. PFC is required since the larger tube throws off the air meter signal scaling. We now have a good base map for this configuration so that can be preloaded in PFCs.

http://store.monkeywrenchracing.com/...oducts_id=1032

- The engine is built to run on 91 octane and be driven daily. If someone wants to run 93-94 octane, E85, race gas, whatever then we can definitely push the compression ratio higher and get more power.

- MWR rods were used to ensure revving to 8k+ would be reliable.

- The Crower stage 3 cams work great. Midrange punch is strong, idle is ok, top end is fantastic. MWR valves, springs and Ti retainers keep valve motion under control to 8k+ and improve flow.

- The port work on this head worked great. We've fine tuned our porting especially on the 1ZZ head and now port them specifically to suit the 82mm bore.

- We've now done this 1zz spyder header a few times and it has worked great. Currently looking at making a batch of them.

- Circuitworx oil pump and Moroso oil pan keep the oil system working great in all conditions.

I'm happy with the results. The torque is fantastic and blows away any 2ZZ short of a built stroker. Like I mentioned, higher compression could push power output even higher. We are also working on a prototype intake manifold that could provide a significant improvement as well. 185 is great but more is always better of course. For now I'm happy with a ~77hp increase at the crankshaft. 215hp at the crank from a lowly 1ZZ!

If anyone wants to bring their car here so I can build the first 190+ whp NA 1ZZ let me know. I'll get you a quote Seriously though, if you're curious what a setup like this would cost you can see the prices for most of the parts on the website. Figure another $1500 or so for install and tuning. "
__________________

той бад дог може би е имал в предвид да се добавят към даден двигател,,а не да го подмениш,,,виж списака на подменените неща.
мисля че с подобен замах,при турбо тунинг ,подходящ двигател би трябвало да подминава 350 коня...

а може да е имал в редвид и да искара 10к километра и да можеш да го ползваш,,,а не няколко дино теста,,обърни внимание и на текста:
For now I'm happy with a ~77hp increase at the crankshaft.If anyone wants to bring their car here so I can build the first 190+ whp NA 1ZZ let me know.....очевидно не е евтин и масов тунинг.

Публикувано на: 06 Мар 2009 02:50
от Bass_Man
Ако това светло синьото му е торка значи ако си смени колекторите ще изкара още някой кон отгоре !
А иначе историята познава и съвсем сток мотори с подобни и по-добри параметри !
И също така нали не си мислиш , че ако си махнеш турбото и ти ще извадиш 215 коня на вала ?

Публикувано на: 06 Мар 2009 07:46
от diver
Целия тоя шум за какво ?! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Стоково едно хонде С2000 или некоя мазда ванкел, вади повече и гаранция кат пари стъпват по-малко от тая конверсия.

Публикувано на: 06 Мар 2009 07:48
от mirchevbg
Ако става дума за мен, аз съм с атмосферка...Не че не ми се искаше 2zz, и разликата в цената не бе брутална, ама все ще се върна в БГ...и акцизи, горива (тук ни дават по 400 литра на месец безкацизен бензин- 90 стотинки литъра , направо са върнали комунизма в това НАТО)

Публикувано на: 06 Мар 2009 09:29
от rudolf
mirchevbg написа:Ако става дума за мен, аз съм с атмосферка...Не че не ми се искаше 2zz, и разликата в цената не бе брутална, ама все ще се върна в БГ...и акцизи, горива (тук ни дават по 400 литра на месец безкацизен бензин- 90 стотинки литъра , направо са върнали комунизма в това НАТО)
е в всички представителства и на външно министерство са така,,,и в русия ,ама за всички:) happy.gif ...по скоро колите са ви с статут на неутрална територия на която сигурно имате някакъв имунитет....да не ви съдат за военни престъпления laugh.gif

Публикувано на: 06 Мар 2009 18:01
от diver
Аре бе, кво стана с тая динографика, толкоз ли няма кой да я нарисува?! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 08 Мар 2009 09:13
от Troshko
diver написа:Аре бе, кво стана с тая динографика, толкоз ли няма кой да я нарисува?! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Аз мога да спретна една.От кое дино искате Ники Златков или ХЕЕД и най-важното колко коне .


П.С Аз поради Тодоров ден още съм на конска вълна :whistle:

Публикувано на: 08 Мар 2009 22:27
от C7227BX
diver написа:Аре бе, кво стана с тая динографика, толкоз ли няма кой да я нарисува?! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Ееее, колко ти е зор за това дино . Какво толкова си се заял с колегата с МР-а не мога да разбера.Ти като можеш повече и имаш време да си качиш твоето дино дай да видиме и ние лаиците.

Публикувано на: 08 Мар 2009 23:17
от diver
C7227BX написа:
diver написа:Аре бе, кво стана с тая динографика, толкоз ли няма кой да я нарисува?! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Ееее, колко ти е зор за това дино . Какво толкова си се заял с колегата с МР-а не мога да разбера.Ти като можеш повече и имаш време да си качиш твоето дино дай да видиме и ние лаиците.
Не ги разбирам аз нещата, па и къде съм виждал дино....

Публикувано на: 09 Мар 2009 07:21
от Troshko
diver написа:
C7227BX написа:
diver написа:Аре бе, кво стана с тая динографика, толкоз ли няма кой да я нарисува?! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Ееее, колко ти е зор за това дино . Какво толкова си се заял с колегата с МР-а не мога да разбера.Ти като можеш повече и имаш време да си качиш твоето дино дай да видиме и ние лаиците.
Не ги разбирам аз нещата, па и къде съм виждал дино....
У Надежда недей се прави ...........