Публикувано на: 11 Ное 2006 20:35
znachi triabva da i slojish 

Кат я дигнеш и дадеш на скорост ,2-те задни ли са въртят или само едната?DANIEL написа:направо ме хвърлихте в размисили с тия торсени и шперове,
кво точно е тва торсен, и как точно се разбира дали работи,
при шпера знам че като са в въздуха двете гуми,
като завъртиш едната и другата се върти в същата посока
pri TORSEN neshtata sa malko po razlichni. kogato gumite sa vav vazduha, deistva kato open diff. kakto i ako ednata ot gumite niama nikakvo sceplenie pak e kat open diff.The Torsen differential* is a purely mechanical device; it has no electronics, clutches or viscous fluids.
The Torsen (from Torque Sensing) works as an open differential when the amount of torque going to each wheel is equal. As soon as one wheel starts to lose traction, the difference in torque causes the gears in the Torsen differential to bind together. The design of the gears in the differential determines the torque bias ratio. For instance, if a particular Torsen differential is designed with a 5:1 bias ratio, it is capable of applying up to five times more torque to the wheel that has good traction.
These devices are often used in high-performance all-wheel-drive vehicles. Like the viscous coupling, they are often used to transfer power between the front and rear wheels. In this application, the Torsen is superior to the viscous coupling because it transfers torque to the stable wheels before the actual slipping occurs.
However, if one set of wheels loses traction completely, the Torsen differential will be unable to supply any torque to the other set of wheels. The bias ratio determines how much torque can be transferred, and five times zero is zero.
Hummer!
The HMMVV, or Hummer, uses Torsen® differentials on the front and rear axles. The owner's manual for the Hummer proposes a novel solution to the problem of one wheel coming off the ground: Apply the brakes. By applying the brakes, torque is applied to the wheel that is in the air, and then five times that torque can go to the wheel with good traction.
Ti na tvoita imash li LSD??? shtoto po princip ne sa mnogo FWD koli-te, dori i po modernite, s LSD...El Camino написа:Тоя тест с вдигането и не-въртенето на едната гума с шпер може ли да не е много меродавен? Щото на моята корола бавно ако въртя гумата нямам проблем, невъзможно става да я позасиля
Ел Каминов има АЕ86V35GTR написа:Ti na tvoita imash li LSD??? shtoto po princip ne sa mnogo FWD koli-te, dori i po modernite, s LSD...El Camino написа:Тоя тест с вдигането и не-въртенето на едната гума с шпер може ли да не е много меродавен? Щото на моята корола бавно ако въртя гумата нямам проблем, невъзможно става да я позасиля
ohhh da be, az se po oburkah zashtoto beshe slojil niakakva snimka na po nova Corola ta zatova rekoh che e FWD... neverminD!bad_dog написа:Ел Каминов има АЕ86V35GTR написа:Ti na tvoita imash li LSD??? shtoto po princip ne sa mnogo FWD koli-te, dori i po modernite, s LSD...El Camino написа:Тоя тест с вдигането и не-въртенето на едната гума с шпер може ли да не е много меродавен? Щото на моята корола бавно ако въртя гумата нямам проблем, невъзможно става да я позасиля
За тая тия думи седмица БАНV35GTR написа:ohhh da be, az se po oburkah zashtoto beshe slojil niakakva snimka na po nova Corola ta zatova rekoh che e FWD... neverminD!bad_dog написа:Ел Каминов има АЕ86V35GTR написа: Ti na tvoita imash li LSD??? shtoto po princip ne sa mnogo FWD koli-te, dori i po modernite, s LSD...
Vuob6te ne si v 4as!V35GTR написа:ohhh da be, az se po oburkah zashtoto beshe slojil niakakva snimka na po nova Corola ta zatova rekoh che e FWD... neverminD!bad_dog написа:Ел Каминов има АЕ86V35GTR написа: Ti na tvoita imash li LSD??? shtoto po princip ne sa mnogo FWD koli-te, dori i po modernite, s LSD...