Страница 7 от 9

Публикувано на: 04 Мар 2009 11:38
от Kiki
Me4oKyX написа: Тъжната истина е, че 90% от проблемите при новите коли, а и не само, са предизвикани от собствениците,
Абсолютно вярно! :thumbsup:

Публикувано на: 04 Мар 2009 13:58
от SFINKS
малко не съм съгласен , частите и елементите на новите автомобили се правят от все по евтини материли с използването на все по евтина ръботна ръка и така нататък .Затова и качеството постоянно пада ..

Публикувано на: 04 Мар 2009 14:16
от slowtraveler
Kiki написа:
Me4oKyX написа: Тъжната истина е, че 90% от проблемите при новите коли, а и не само, са предизвикани от собствениците,
Абсолютно вярно! :thumbsup:
За новите коли не съм съгласен, че проблемите са предизвикани от собствениците.
Едва ли има някой луд да не си ползва гаранцията и да не обслужва колата си в необходимия обем, на предвидените километри и в официалния сервиз през време на гаранцията.....
Една кола както и да я караш, какъвто и джигит да си, би трябвало да не ти създава проблеми поне в гаранционния срок..

Публикувано на: 04 Мар 2009 15:38
от nov
LEXUS написа:
nov написа:....колега Fido ми кажи като отвориш следния линк и като говиме за кола след 2001-2003 година кой ше си пие кафето:http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... ta-avensis, без да се заяждам като пак уточнявам че не съм фен на Ауди.А изводите ако искаш си ги запази за себе си.Защото ако трябва да взимам кола след 2001-2003 много бих се замисли каква ще е освен ако нямам пари за Лексус :thumbsup:
Ех тия Ауди.Какви изводи да си направи човека,след като ти не си си направил никакви изводи. В anusedcar.com ясно се вижда,че Ауди А4 е по-напред само при 2-3 годишните коли. Извод за това,че Ауди са дръпнали не може да се прави от 1 модел при 2-3 годишните.Всяко изключение потвърждава правилото. Защо не погледнеш къде е А3,А6 и така нататък.Та те са плачевно назад.Ауди са много зле със здравината на колите си.Те дръпват временно ,а не постоянно да са сред най-здравите като Тойота.Помня в предишни доклади на ТЮВ,че Ауди по едно време вкарваха като най-здрав модел А2 за една година,сега А4 ,но при тях няма постоянство в качеството, А3 е назад,останалите им модели също. В дългосрочен план А4 също е назад в класацията.Тоест то не е кола,на която може да се разчита.
Колега ако човека не може да си направи изводите от статистиката ....... бих се въздържал от коментар.Така ако сега ми предстои да си взимам кола от тези години за които Ауди излизат напред спрямо Авенсиса познай дали ще си взема Тойота, (това беше извода), вярно другите им модели са назад.А Тойота постоянна ли е в качеството я се загледай в същата статистика и ми кажи колко се е запазил процента на надеждност в автомобилите им.Вярно спрямо другите марки са по-надеждни ( като изкл. конкретното сравнение в линк-а за тези 2-3 години), но като цяло качеството им падна значително след 2001-ва.А дали на ауди може да се разчите или не незнам ама за смяна не сегменти на по 50к.км не съм чувал, пък нека пак не може да се разчита :thumbsup:

Публикувано на: 04 Мар 2009 18:14
от Kiki
slowtraveler написа:Една кола както и да я караш, какъвто и джигит да си, би трябвало да не ти създава проблеми поне в гаранционния срок..
Слоу, нали не мислиш, че една кола, която има две, или три години гаранция ще издържи на джигидско каране и нередовно обслужване през гаранционния срок. wink.gif

Публикувано на: 04 Мар 2009 18:19
от diver
nov написа:Вярно спрямо другите марки са по-надеждни:
Открихме топлата вода...

Публикувано на: 04 Мар 2009 18:45
от gringo359
Чувал съм не едно мнение,че в БГ се внасят продукти със "занижени параметри", вероятно защото ни смятат за хора със "занижени параметри".
Не знам дали е така,но според мен има някаква логика в това твърдение.

Публикувано на: 04 Мар 2009 19:54
от Uncle Dido
Статистика е интересна дума. По едно време й казвахме стъкмистика. Та аз изводите съм си ги направил.


Затова карам Тойота.

Публикувано на: 04 Мар 2009 20:05
от Vesko
Kiki написа:
slowtraveler написа:Една кола както и да я караш, какъвто и джигит да си, би трябвало да не ти създава проблеми поне в гаранционния срок..
Слоу, нали не мислиш, че една кола, която има две, или три години гаранция ще издържи на джигидско каране и нередовно обслужване през гаранционния срок. wink.gif
На нередовно обслужване не знам дали ще издържи, но на всичко останало издържа biggrin.gif

Публикувано на: 04 Мар 2009 20:37
от nov
diver написа:
nov написа:Вярно спрямо другите марки са по-надеждни:
Открихме топлата вода...
Колега да мисля ли , че четеш избирателно?

Публикувано на: 04 Мар 2009 20:40
от nov
Fido Dido написа:Статистика е интересна дума. По едно време й казвахме стъкмистика. Та аз изводите съм си ги направил.


Затова карам Тойота.
Стъкмистика в БГ -да но в ТЮВ едва ли? По същата логика може да с екаже че резултати за надеждност на Тойота, Мицубиши, Хонда и т.н. японски марки са стъкмени? Едва ли wacko.gif

Публикувано на: 04 Мар 2009 20:53
от slowtraveler
Kiki написа:
slowtraveler написа:Една кола както и да я караш, какъвто и джигит да си, би трябвало да не ти създава проблеми поне в гаранционния срок..
Слоу, нали не мислиш, че една кола, която има две, или три години гаранция ще издържи на джигидско каране и нередовно обслужване през гаранционния срок. wink.gif
Кики, разбира се, че не мисля това, а имах впредвид само шофирането - не вади изречението от контекста... :whistle:
Предполагам, че се изразих точно какво мисля :
slowtraveler написа: Едва ли има някой луд да не си ползва гаранцията и да не обслужва колата си в необходимия обем, на предвидените километри и в официалния сервиз през време на гаранцията.....
@nov - статистиката навсякъде е стъкмистика, не заради участниците, а заради това, че дори теоретично не може да бъде обективна - всичко зависи по какви параметри се прави статистиката...
Дори и статистиката на ТЮВ не може да бъде критерий, защото критериите също са ограничени...

Публикувано на: 04 Мар 2009 20:56
от Uncle Dido
Говоря за БГ. Подръжката на един автомобил в Германия е една, тук е съвсем друго. Нашенеца сменя тогава, когато се строши съвсем, а и на това отгоре с възможно най-евтините части. Типично голфаджийско мислене. Та на фона на това всепоглъщащо безхаберие и тотална немърливост, Тойота изпъква като един от най-безпроблемните автомобили. Не става въпрос за масовост на една марка, а колко проблемна е. Ако при Тойота бушоните са консуматив, както каза Веско biggrin.gif , то при Ауди - турбини и дебитомери са редовно на дневен ред. Да не говорим за прословутото окачване, дето го набутаха и на Шкода и Пасат.

Публикувано на: 04 Мар 2009 21:32
от nov
Fido Dido написа:Говоря за БГ. Подръжката на един автомобил в Германия е една, тук е съвсем друго. Нашенеца сменя тогава, когато се строши съвсем, а и на това отгоре с възможно най-евтините части. Типично голфаджийско мислене. Та на фона на това всепоглъщащо безхаберие и тотална немърливост, Тойота изпъква като един от най-безпроблемните автомобили. Не става въпрос за масовост на една марка, а колко проблемна е. Ако при Тойота бушоните са консуматив, както каза Веско biggrin.gif , то при Ауди - турбини и дебитомери са редовно на дневен ред. Да не говорим за прословутото окачване, дето го набутаха и на Шкода и Пасат.
Напълно съм съгласен този път с теб колега така е, въпреки че специално аз нещо ако ми направи впечатление го сменям веднага нито едната нито другата си карина съм оставил без поддръжка, вярно е че Ауди като цяло са по-некачествени от Тойота спор няма, както и останалите немски марки Опел, Фауве, БМВ, Меро.Но и те имат модели които в доста пъти са по-надеждни от Тойота, според Тюв а и според познати и приятели които са сменили няколко марки вече.Това исках да кажа като взех цитата от Тюв, а вече те дали стъкмяват или не незнам но мисля че статистиката която изнасят е обективна cool.gif

Публикувано на: 04 Мар 2009 21:35
от LEXUS
nov написа:
LEXUS написа:
nov написа:....колега Fido ми кажи като отвориш следния линк и като говиме за кола след 2001-2003 година кой ше си пие кафето:http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... ta-avensis, без да се заяждам като пак уточнявам че не съм фен на Ауди.А изводите ако искаш си ги запази за себе си.Защото ако трябва да взимам кола след 2001-2003 много бих се замисли каква ще е освен ако нямам пари за Лексус :thumbsup:
Ех тия Ауди.Какви изводи да си направи човека,след като ти не си си направил никакви изводи. В anusedcar.com ясно се вижда,че Ауди А4 е по-напред само при 2-3 годишните коли. Извод за това,че Ауди са дръпнали не може да се прави от 1 модел при 2-3 годишните.Всяко изключение потвърждава правилото. Защо не погледнеш къде е А3,А6 и така нататък.Та те са плачевно назад.Ауди са много зле със здравината на колите си.Те дръпват временно ,а не постоянно да са сред най-здравите като Тойота.Помня в предишни доклади на ТЮВ,че Ауди по едно време вкарваха като най-здрав модел А2 за една година,сега А4 ,но при тях няма постоянство в качеството, А3 е назад,останалите им модели също. В дългосрочен план А4 също е назад в класацията.Тоест то не е кола,на която може да се разчита.
Колега ако човека не може да си направи изводите от статистиката ....... бих се въздържал от коментар.Така ако сега ми предстои да си взимам кола от тези години за които Ауди излизат напред спрямо Авенсиса познай дали ще си взема Тойота, (това беше извода), вярно другите им модели са назад.А Тойота постоянна ли е в качеството я се загледай в същата статистика и ми кажи колко се е запазил процента на надеждност в автомобилите им.Вярно спрямо другите марки са по-надеждни ( като изкл. конкретното сравнение в линк-а за тези 2-3 години), но като цяло качеството им падна значително след 2001-ва.А дали на ауди може да се разчите или не незнам ама за смяна не сегменти на по 50к.км не съм чувал, пък нека пак не може да се разчита :thumbsup:
Нов,на теб мисля ти обясних нещата с факти в една друга тема.Ти си прекалено бос откъм знания ,за да правиш изводи.Разбери ме,поредният си лаик,на който му удрям факти в главата.Какво Ауди ще избереш ти ,като не си видял каква му е дългосрочната надеждност.Ти знаеш ли какво означава дългосрочна НАДЕЖДНОСТ.Ауди А4 попаднало преди Авенсис с 1 процент по-малко повреди при 2-3 годишните и ти крекаш.Какво крекаш,къде е А4 при 8 годишните,къде му е дългосрочната надеждност.Това ,че има 1 процент или 0.5% по-малко повреди от Авенсис при 2-3 годишните по-добро ли го прави Ауди А4 като при 8 годишните е след 30-то място??? Ти разбираш ли какво се пише или си мелиш детски му работи.Ауди щял да си купи,киупи си и му смени цялата ходова част като си толкова тарикат,само че алуминиевите боклукчиви носачи,които на А4 се сменят на 50000км. Ауди не ги е поело в гаранцията,разбрали?? Тойота е поела в удължена гаранция проблемните двигатели и там проблемът е решен,от какво се плашиш ти??/ Вземи си Ауди А4 като си голям философ и му сменяй дебитомери,които при тях са консуматив,ходова част и т.н. и нищо Ауди не го поема в гаранцията ,разбра ли ?? Авенсис е идеален,защото проблемните двигатели са поети БЕЗПЛАТНО от Тойота ,а дефектните Аудита с дефектната си ходова част и дебитомери не са поети от никоя гаранция.И ти какво се хващаш за 0.5% разлика между Авенсис и А4.Това ли ти е козът? 0.5%???
Ето чети как во ти бях написал и виж какво значи постоянно качество при Тойота.Означава ,че всяка година Тойота има най-много коли сред най-здравите при ВСИЧКИ възрастови категории.
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... &start=360