Страница 7 от 19
Публикувано на: 26 Юни 2008 21:29
от LEXUS
Scott написа:LEXUS написа:...Интересно е и как си паднал под заводските данни на БМВ,но това няма значение.А защо не се похвалиш кое е по-икономично на градско?...
Не съм паднал под заводските данни - те са 43.5mpg. В града Лексъса дава почти същия разход - 26-28mpg, а Х3-то 'качва' до 36.5mpg. А най-интересното е, че 'чистия' бензинов Лексъс има по-висок данък (определен от емисиите) от 'мръсно' дизелово Х3.
Оф абе вие за X3 Ли говорите,а не за X5,още малко и БМВ 1-ва серия ще сравните с Лексус RX400h с 272 коня. Това BMw е по-малко ,по-леко с 300 кила и има няма 100 коня по-малко и на всичкото отгоре харчи повече от по-големия Lexus RX400h на градско.За емисии трябва ли да говорим и за сажди?В повече от 10 щата в САЩ тези БМВ-та и цялата дизелова германска техника е забранена понеже са много чисти.В Ауто-Билд сравняваха Lexus RX400h i Mercedes ML320 CDi. Лексуса го разкърти МЛ-а на всички дисциплини-ускорение,доускорение,разход на градско,на извънградско бяха почти еднакви,но на емисии Lexus RX400 като са го замерили ,казват,че част от емисиите са му на границите на грешката на уреда,а сажди естествено не съществуват. Мл320 ЦДИ въпреки ,че му сипваха само супер нафта с ниско съдържание на сяра беха снимали марля от уреда,на която се виждат сажди и коментарът беше,че въпреки че това е най-модерен дизел,саждите остават като проблем,разбира се и другите емисии на Мл-а бяха многократно по-високи от на Лексус.
Публикувано на: 26 Юни 2008 21:30
от Vesko
LEXUS написа:Kiki написа:Vesko написа:
LEXUS, не съм успявал да карам с под 10л/100 градско с RX400h в София. Е с голям инат може да изкарам първите 10тина километра с с много нисък разход караики на на електродвигатели, но средно за един резервоар под 10л/100 ми е непостижима цел

Нали щяхме да се обзалагаме на разход -градско 8.0.Ама не за 10км.

Веско,бензина си е бензин-дизела дизел! Ние спорим за ясни неща, които производителите са изследвали в продължение на много време и с цената на много пари. Ние тука се опитваме да се заяждаме за отдавна доказани неща.
Е хайде стига ,де,джип 2 тона с разход градско 10/100км. или 11/100 км.,ходи го докарай тоя разход с дизелов джип с 272 коня,айде стига кики и ти с твоите предубедени мнения.Дизелът бил дизел,бензинът бензин,но хибридът си е хибрид. Когато докараш 5/100 градско с дизела ,ела почерпи.А хибридът ги прави,за Приус говоря,при това е със 110 коня.
Кики, като казах че се обзаагам съвсем нарочно не споменах за какъв пробег става дума. И в интерес на истината живея в люлин и работя в студетски град. Като се прибирам вечер показанието ми за разход на 5мин жинаги е под 10л/100 и то далеч надолу, а е цели 13км iggrin.gif Но сутрин в обратна посока не мога да го постигна.
Лексус, колегата ми има BMW X5-ca не знам колко тежи но ми казва разход до варна и обратно който с хибрида ми е непосилен, а кара по-барзо от мен. Возил съм се при него. През по-повечето време е не с Х5цата, а с мерцедес 500 ама букжите не му помня
Публикувано на: 26 Юни 2008 21:32
от LEXUS
Kiki написа:Лексус, ти луд ли си, или се правиш на такъв? Добре, че направиха хибридни автомобили, които карат на бензин 30%от градското каране ,а останалите 70%на ток, че да свалят разхода на нивото на дизела и ти говориш.

И защо не,това се казва технология.Дизели,бензини не ме вълнуват толкова,хибридът е най-ефективната и модерна технология
Публикувано на: 26 Юни 2008 21:33
от Vesko
А за европейският хибрид както пише в статията си е бил сериен biggrin.gif
The world's first hybrid car was Lohner-Porsche petrol-electric "Mixte", built by Ferdinand Porsche at age 27, in 1902.
Porsche gave the nickname "Aunt Eulalia" to the first series of the hybrids, but the official name was Semper Vivus, meaning "always alive".
The first hybrid car used a petrol engine, which rotated at a constant speed to drive a dynamo, which then charged accumulators.
Then, the accumulators fed current to electric motors contained within the hubs of the front wheels.
The hybrid cars quickly became a success. Thousands of hybrid cars were produced in the years between 1902 and 1920, by companies such as Krieger, Lohner-Porsche, and Auto-Mixte.
Публикувано на: 26 Юни 2008 21:34
от LEXUS
Vesko написа:
Лексус, колегата ми има BMW X5-ca не знам колко тежи но ми казва разход до варна и обратно който с хибрида ми е непосилен, а кара по-барзо от мен. Возил съм се при него. През по-повечето време е не с Х5цата, а с мерцедес 500 ама букжите не му помня
Еми вкарай го в града да го депресираш малко.
Публикувано на: 26 Юни 2008 21:38
от LEXUS
Vesko написа:А за европейският хибрид както пише в статията си е бил сериен biggrin.gif
The world's first hybrid car was Lohner-Porsche petrol-electric "Mixte", built by Ferdinand Porsche at age 27, in 1902.
Porsche gave the nickname "Aunt Eulalia" to the first series of the hybrids, but the official name was Semper Vivus, meaning "always alive".
The first hybrid car used a petrol engine, which rotated at a constant speed to drive a dynamo, which then charged accumulators.
Then, the accumulators fed current to electric motors contained within the hubs of the front wheels.
The hybrid cars quickly became a success. Thousands of hybrid cars were produced in the years between 1902 and 1920, by companies such as Krieger, Lohner-Porsche, and Auto-Mixte.
Е,няколко хиляди коли дали могат да се нарекат сериен?И ако е бил хубав защо е спрян от производство .И защо като са толкова техничари германците, японците станаха монополисти при хибридите.И защо Мерцедес драпа да прави хибрид за S-klas и се съединява с БМВ,понеже са големи специалисти немците явно.
Публикувано на: 26 Юни 2008 21:39
от Vesko
LEXUS,
извадка от европейският сайт на LEXUS za RX350 i RX400h. Второто число е за хибрида. Дори и по спецификация градското е по-неикономично
FUEL CONSUMPTION
Urban (l/100km) 15.7 9.1
Extra urban (l/100km) 8.5 7.6
Combined (l/100 km) 11.2 8.1
Публикувано на: 26 Юни 2008 21:42
от LEXUS
Ми то и за БМВ е така
Verbrauch
EU städtisch (l/100 km) 10,2
EU außerstädtisch (l/100 km) 6,9
EU insgesamt (l/100 km) 8,1
Публикувано на: 26 Юни 2008 21:45
от Vesko
LEXUS, има патент от началото на 20ти век за планетарната предавка и за хибрида почти в същият вид в който в момента е хибрида на TOYOTA. Да Toyota направиха търговският бум в момента. Но има още много да се работи по хибридите. Toyota са пурвите в съвремието, но има всички обективни причини хибридите на мерцедес и BMW да са много по-добри. Появяват се 15г след хибрида на TOYOTA и имат шансовете да са по-добри, колкото и да сме фенове на марката

Публикувано на: 26 Юни 2008 21:48
от Vesko
LEXUS написа:Ми то и за БМВ е така
Verbrauch
EU städtisch (l/100 km) 10,2
EU außerstädtisch (l/100 km) 6,9
EU insgesamt (l/100 km) 8,1
Е за комбинирано и изванградско BMW-to си е по-добро от хибрида по спецификации
Добре че бях убеден че искам да карам хибрид, а не четох спецификации biggrin.gif Иначе щях да съм собственик на BMW biggrin.gif
Публикувано на: 26 Юни 2008 21:50
от LEXUS
Vesko написа:LEXUS, има патент от началото на 20ти век за планетарната предавка и за хибрида почти в същият вид в който в момента е хибрида на TOYOTA. Да Toyota направиха търговският бум в момента. Но има още много да се работи по хибридите. Toyota са пурвите в съвремието, но има всички обективни причини хибридите на мерцедес и BMW да са много по-добри. Появяват се 15г след хибрида на TOYOTA и имат шансовете да са по-добри, колкото и да сме фенове на марката

Ти не си фен на марката,това ми е ясно.И в бъдеще време е много лесно да се говори каквото си поиска някой,нека говорим за сега.Тойота няма конкуренция в хибридите и най-добрите хибриди са на Тойота,не на Мерцедес,не на БМВ,защото те още не могат да направят хибрид.То не е проста работа като да правиш локомотивни дизели,които да пушат и тракат.Те германците от 1 век наникъде не са мръднали в технологиите.Дизел и бензин-едновековни технологии,на стари лаври бизнес не се прави,затова са много по-слаби фирми от Тойота.
Публикувано на: 26 Юни 2008 21:52
от LEXUS
Vesko написа:LEXUS написа:Ми то и за БМВ е така
Verbrauch
EU städtisch (l/100 km) 10,2
EU außerstädtisch (l/100 km) 6,9
EU insgesamt (l/100 km) 8,1
Е за комбинирано и изванградско BMW-to си е по-добро от хибрида по спецификации
Добре че бях убеден че искам да карам хибрид, а не четох спецификации biggrin.gif Иначе щях да съм собственик на BMW biggrin.gif
Къде видя,че е по-добро БМВ-то в комбинирания разход?? И двете са 8.1/100км.и Бмв-то харчи повече на градско.
Публикувано на: 26 Юни 2008 21:54
от Vesko
Може и да не съм фен, но от 1999 карам само TOYOTA. А иначе дизеловият локомотив си е типичен хибрид. При него дизеловият агрегат задвийва генератор, който от своя страна захранва електрияеските двигатели който движат локомотива.
Публикувано на: 26 Юни 2008 23:12
от Kiki
Лексус, абе ти защо така упорито се криеш, а не вземеш да дойдеш на срещата на клуба в неделя да се видим да се запознаем и да се разберем по всички въпроси, които ни вълнуват?Ако не се лъжа и ти си от София! Ако не е така предварително се извинявам! Ако пиеш бира ще пийнем и по една бира.

Заповядай!
Публикувано на: 27 Юни 2008 21:05
от jamie
Vesko написа:Toyota са пурвите в съвремието, но има всички обективни причини хибридите на мерцедес и BMW да са много по-добри. Появяват се 15г след хибрида на TOYOTA и имат шансовете да са по-добри, колкото и да сме фенове на марката

Дали ?
Къде остана Хонда Инсайт ? А замисляш ли се че Приуса е вече 3-та генерация - без да има още дори 1-ва европейска...
