Ми аз си мислех, че възраждат старите вариаторни кутии и ги усъвършенстват и те ще са кутиите на бъдещето (Multidrive S - TOYOTA, Multitronic - AUDI, Lineatronic на Субару, Speedgear на FIAT, CVT на RENAULT. Новата НИСАН МИКРА, ХОНДА СТРИЙМ и т.н. и т.н.), ама щом казваш, сигурно ще са тия дето сменяват като малоумен курсист на първо курмуване...zi_zi_top написа:Много, ама страшно много грешиш!gh0s7r1d3r написа:... За мен, ММТ е неуспешна скоростна кутия и като цяло тази концепция с роботизираните ръчни скоростни кутии е доста грешна и обречена...
Всички автомобилни производители ги произвеждат и усъвършенстват все повече. Мислиш ли, че там инженерно-техническия елит е по-глупав от теб!? Едва ли!![]()
Роботизирана скоростна кутия прави автомобила по-икономичен (съответно и по-екологичен) в сравнение с автоматичната и ръчната скоростна кутия в ръцете на неумел шофьор.
Това е бъдещето на автомобилите с ДВГ с фосилни горива, колкото и малко да им остава! Независимо какво си мислите ти и група съветски учени.
А тия роботизирани боклуци ги измислиха АЛфа Ромео преди дооооста години (Selespeed) и спряха да ги правят, защото видяха, че няма оправия с тях. Слагаха ги и на VW Lupo и там спряха. Абе като цяло всички уважаващи себе си производители разбраха, че от това няма да излезе нищо добро. Не броиме СУТИЕН Ц3,Ц4, Ц200 и т.н. Вярвам, че и ТОЙОТА ще спрат...
