mapamop написа: ↑28 Ное 2023 17:27
Дебелината няма значение в смисъла на това изречение. Наблягаме на думичките "анти-корозионна защита" (<=0 при Койотите), "последващата обработка" (поцинковане, елементарно оксидиране, потапяне в някакъв препарат за пасивриране от сорта на ръждопреобразувателите) - няма ги тия думички в производството на Койота. Не е от значение колко е дебела ламарината, от значение е как е третирана че да не кипва за 6 до 8 часа. Когато е дебела, обаче имаш доста повече време за перфорация от ръжда.
Колко повече време, 3 месеца, 6 месеца. Тя една кола няма ли анти-корозионна защита дебелината на ламарината е без значение. А Тойота за да дава 12 години гаранция против ръжда,значи си е свършила добре работата с анти-корозионната защита. Което не означава,че няма ръждясали Тойоти. Едно 407 с ръждясали прагове спира наблизо до нас, беше купено чисто ново, много 307-ци съм виждал ръждясали.
mapamop написа: ↑28 Ное 2023 17:27
Тойота не е ли "по-яката марка" от френските? Смяташ че в Камри и Лексус няма да има ръжда изобщо понеже нямат общи части със Койота? Аз не - едва ли са си променили принципите на работа, осввен че са наблегнали на шумоизолация и дребни благини.
По-здравата е , но не значи нито по-комфортната, нито с повече екстри и т.н. Пежо 607 е много хубава кола, която според мен е по-добра от Ауди А6 като комфорт,а и дизайн.
mapamop написа: ↑28 Ное 2023 17:27
Точно тук си в грешка - колко да не са важни за структурата и безопасността:
реброто на купето отзад където слагаш крика (Т22, Т25),
задното бомбе на амортисьора (Т22, Т25),
предното бомбе на амортисьора и лагера на макферсона (Т22, Т25)
предната греда под радиатора която пречи на купето да се разтвори като ножица, освен предния мост (Т22, Т25) и има роля при челен удар
Преден мост (Т25 основно, но и на Т22 не беше някакво УАУ цвете)
Заден мост (Т25 предимно, но и на Т22 не беше "със повърхностна ръжда")
Полуоски и на Т22 бяха ръждясали под тампоните, аз смених 2 от които едната се скъса от ръжда, ако поровиш из форума има поне още един човек със скъсана от ръжда полуоска. Те верно че не отговарят за струтурната якост и безопасността. Какво пък толкова ще стане като скъсам полуоска на кръстовище, че моята там се скъса. Голям праз.... Понеже става дума как на другите им падали мостовете - за твое сведение, на баща ми Опела без да е пипан, взе да гние чак сега - на 23 години, Астрата си хвърли сменените някога прагове на 27 години. Не помня на тия двата Опела някой, някога да е сменял мостове с носачи, полуоски щот' са скъсани от ръжда. Голфа на шурея сцепи тази година леко предните бомбета - на 30 годишна възраст. Моите са леко кипнали въпреки ваксата навсякъде и шагрена отвън при гумата.
Задни калници, и пода на купето ще приемем че може и без тях - все пак се повишава проветривостта на купето като ги няма, и имаш шанс да приложиш повече спирачно усилие при катастрофа - просто спираш да си режеш ноктите на краката, за да може да ги забиеш през пода в асфалта. За тях никак няма да се заяждам. Тавана и той не е важен докато не падне навътре предния прозорец. Интересно че толкова мразения ми Опел Астма беше целия боядисан вътре, а не на грунд или нищо. По-често нищо, защото под мокетите и корите не се вижда че нищо.
Добре, приемаме,че Опел имат по-добра анти-корозионна защита от Тойота. На тойота им падат таваните от ръжда и предните прозорци,греди,мостове,подове, общо взето не остана детайл по тях, който не ръждясва, така да бъде. Не знам как изкарват 12г. гаранция и на 20-тата са изгнили целите, възможно е, не споря. Но спора само за източника на данните за този извод, ти може и 50 Тойоти да си правил ръждиви и да си си изградил мнение, но да има 2 опела без ръжда и да си изградил мнение. Не споря за това. Казвам само за източника на опита. Твой опит, твое мнение, но не генерално заключение. Нито казвам,че си прав, нито ,че не си прав.
mapamop написа: ↑28 Ное 2023 17:27
Това са бройки които са ми минали през ръцете и очите. И съм видял къде колко гният. Но и това няма значение, защото аз карам Тойота която гние, а ми казаха че изобщо не гние и е много здрава навсякъде. Уви не е точно така и е нормално да се възпаля, предвид сериозното разминаване на очаквания и реалност. Това че не гние очевидно, не означва че не гние изобщо.
Честно казано ми е през палеца на десния крак колко гният другите или колко вериги сменят на година. Аз си гледам моята си кочина и тя не е чак толкова ОК, колкото я изкарват. Факт е че е по-добре откъм мотор, от другите, от някои е светлинни години напред откъм ръжда, но някой да ми каже че няма хич и е много добре подготвена си е опашата лъжа.
НА теб може да ти е през каквото си избереш, но мнението ти е едностранчиво, това какво теб те интересува изобщо не променя общата ситуация,че всички коли гният,особено Мерцедес, които са два пъти по-скъпи от Тойота. Вие сте се събрали двама,които не харесвате Тойота във форум Тойота и убеждавате хора, които харесват Тойота,че тя е оризарски кашон, ръбат ръждавелник. Ако обичаш, това,че ти си направил избор,който не ти харесва, не съм виновен аз или някой от форума Тойота. Аз затова не карам Ауди,Фолксваген или Мерцедес, защото не ми харесват, просто не ги карам,а не влизам в техните форуми да ги ограмотявам как не си харесвам колата и е пълен германски кашон. Тива,че вие не харесвате това,което карате, е ваше право, и да го критикувате, но мое право е да го харесвам и да ви казвам,че тези проблеми ги има при повечето марки , и то далеч по-скъпи от тойота.
mapamop написа: ↑28 Ное 2023 17:27
Нищо не надценявам или подценявам. Оризарските кашони е просто събирателно за ръбатите форми на всички марки пристигнали от оризовите страни (Азия, за да стоплиш по-бързо). В това число влизат и корейските примерно.
Да не забравяме че и за другите марки има обидни квалификации като "душегуб", "масларник", "ръждилник", FixItAgainTomorrow, БъркаМасло_и_Вода, но това не ги прави по-малко или повече желани от "публиката".
Това е отново някакво пошло налагане на лично мнение. Това че според теб са ръбати кашони изобщо не ги прави такива в действителност. Аз пък харесвамименно тези коли, а според мен грозни кашони са германските, но от култура и такт не бих се регистрирал в техен форум да им изяснявам моето виждане по въпроса за колите,които те харесват.
nov написа: ↑28 Ное 2023 17:38
Кога ръждясват Лада и конкретно Волга и твоите Тойоти - само да вметна , сравняваме коли от началото на 70-те с коли от началото на 2000-та година? Демек има няма 30 години разлика в технологиите и едната руска, другата японска.............
Ти традиционно не си разбрал смисъла. Смисълът на написаното е,че когато нямаш адекватна анти-корозионна обработка дебелината на ламарината е практически без значение. Това доказват ръждясващите москвичи и Волги с дебели ламарини.
nov написа: ↑28 Ное 2023 17:38
Пак ти казвам, чети - ако си ми подчинен да си изхвърчал с 200 от фирмата, бъди функционално грамотен.Относно сектантството - харесвам всяка марка, която е надеждна и не ме е разочаровала до момента, а съм имал да не кажа доста, но достатъчно автомобили от различни класове, такива посредствени решения, като в Тойотата в друг МОЙ автомобил не съм срещал и развалят, като цяло добрите ми впечатления ЗАСЕГА от автомобила, като надеждност.
Аз много добре чета и зная какво пиша. Щом си разочарован и от надеждността, за какво я караш, само да се сърдиш и недоволстваш по форуми ли? Ти лично каза,че това е основна причина да я караш.
nov написа: ↑28 Ное 2023 17:38
Форум на Тойота, говорим за Тойота - сравнението е за СРАВНЕНИЕ с другите марки, нали не е САМО Тойота в света или бъркам?
Не отговори кое е некоректното на линка за Г клас? Както ти твърдиш,че ръждясва Ленд Крузер, така ръждясва и Мерцедес, а и Волво.
nov написа: ↑28 Ное 2023 17:38
Аз не съм казвал, че на ФОЛКСВАГЕН не се чупят кутиите, карам Тойота и говоря за Тойота или ,като има минуси Тойота не е възможно, за плюсовете обаче е САМО Тойота, кой е сектанта незнам?
Къде ти казвам,че минуси за Тойота не са възможни. Ти обявяваш,че Тойота имат проблеми със ск.кутии, понеже така си чул от няколко случая, за всяка марка могат да се дадат такива примери и тогава заключението е различно, всяка марка има проблеми със ск.кутии.
nov написа: ↑28 Ное 2023 17:38
Моля те, кажи ми сериозен ли си с тоя въпрос или се правиш на малоумен???????????????????????????????????????????
Сериозен съм. Аз не зная как става, обясни,ако ти знаеш.
nov написа: ↑28 Ное 2023 17:38
Говориш пълен булшит, какви аргументи за ужасната обезшуменост в купето, казах ти - не си се качвал в такъв джип, не си се качвал и в друг СУВ за сравнение, къса кутия/високи обороти, нефункционална задна врата........................айде върни се в началото на темата и виж 14-те точки, който съм изброил и пак да кажа, момента , който пропускаш ЗА МЕН минусите, на някой друг могат да не му правят впечатление тия неща.
Ти не си се аргументирал за тънката ламарина и за задната врата, това,че на теб не ти харесва нещо, не го прави световен проблем или конструктивна недомислица. Твоят аргумент в случая следва да е на мен не ми хареса,а не конструктивно е отвратително, защото за повечето клиенти на Тойота и Мерцедес Г клас не е отвратително. Да, ако казваш,че според теб е отратително, ОК, твое мнение.
Никъде не съм коментирал обезшуменост,къси скорости, говоря само за нещата,които съм оспорил като липса на аргументация.
nov написа: ↑28 Ное 2023 17:38
Ама..................хем боли, хем сърби, драго ми е - като има минуси се насочваме и към други марки, като са плюсове - само Тойота, айде слез малко на земята, че ставаш безкрайно смешен. Ето пресен пример от уикенда - имах възможността да вляза да огледам подробно Хюндай Санта Фе 2010 година (надявам се да не се измъкнеш този път, че хюндая е премиум?), тенекия на допир и възприятие - като танк, за габаритите не говоря, таблото вътре е по-красиво от моя РАВ, осветлението на таблото и бутоните - в пъти по-красиви от на моя РАВ (моя РАВ е 2012), вътре седалки, пространство, пластмаси - не коментирам - поне 3 нива отгоре са и о чудо......................ш...та багажна врата се отваря нормално, ДИЗЕЛ,автомат на реални 760к.км - при 130 е по-тих отколкото моя РАВ (който е бензинов и пак кда кажа е 2012) със 100, ,да не говорим за самото усещане, аз все едно съм в Жигула - оня все едно е почти във XC60 или Q5, което си избереш.
Не оспорвам обезшуменост, интериор, Хюндая е действително доста добър, но тенекия на допир и възприятие, това не е аргумент, това е лично възприятие,а не аргумент,че това е някакъв недостатък.Дали е красиво таблото отново лично възприятие, не е аргумент, за теб красиво, за друг таблото на Рав4 е по-красиво, как се отваря багажника - отново лично предпочитание,а не аргумент., бутоните били по-красиви,вероятно, но за теб, за друг може бутоните на АРв4 да са по-красиви, това е безсмислено да се дава като обосновка, това е лична естетич1еска преценка. Все едно някой с Алфа да убеждава друг с Мерцедес,1е Алфата изглежда по-спортно и е по-стабилна в завоите, онзи с мерцедеса не търси това, той търси примерно спокоен автомобил с по-мека возия. Общо взето това е безумно да се дава като извод.
nov написа: ↑28 Ное 2023 17:38
айде пак се почнА с психологията, ама си е БАШ кашон дори до един Хюндай с 2 години по-стар от него или сега ще ми кажеш, че моето е фейслифт на оная Тойота от 2006 и видиш ли затова, ами , като е фейслифт що не са си сверили часовника,м? Кашон не ами...................ако не е тая прословута надеждност никога нямаше да си взема Тойота............
Това за надеждността преди колко мнения написа,че започваш да се разочароваш. Последно не знам доволен ли си , разочатован ли си, това като с тънката ламарина стана, още не можеш да обясниш защо дебелата ламрина на Меган повече ти харесва. Може би и Рена с пластмасови калници не харесваш, щото чукат на пластмаса,а не на дебела ламарина,както ти харесваш
Ако ти беше прав Тойота РАв4 нямаше да е най-продаваният СУВ на планетата,а щеше да е Хюндай Санта Фе, затова ти казах личните предпочитания не променят реалната действителност и предпочитания на милионите клиенти, които с парите си показват кой продукт е по-добър.
nov написа: ↑28 Ное 2023 17:38
Чел съм книгата, имам я и кво - това са мениджърски похвати.като спазват тези принципи - защо сглобката им е посредствена, защо вътре пластмасите са ужасни, защо са толкова шумни? Да надеждни са, макар и не толкова колкото преди, в Хонда също спазват тия принципи, а са доста по-напред относно качеството на материалите вътре?
Така е когато не разбираш какво ти се пише. Щом си я чел, можеш ли да обясниш къде в книгата се обяснява за сглобка и пластмаси?
Нито сглобката им е посредствена, нито пластмасите. Влез в една Корола 2006-та и един Голф 5-ца и ще се убедиш,че Тойотата е с много по-качествен интериор и табло и с много по-добра сглобка. За разлика от първия Аурис,където свалиха качеството на материалите и сглобката.
nov написа: ↑28 Ное 2023 17:38
Айде пак сложните депутатски изрази, а реално нищо съществено казано - човек този ти изказ не те прави убедителен, дори напротив.Ти запознат ли си в детайли с работата на заводите Тойота?
Говорим за принцип на работа, това,което е изложено в книгата. Аз не искам да съм убедителен, така се изразявам. Аз трябва ли да те помоля да не се изразяваш просташки? Можеш ли? Кой как се изразява си е негова работа. Аз не се стремя да те убеждавам,а да ти покажа логическите ти пропуски, които са много, ти нямаш последователно твърдение,обосновано на надеждни доказателства в две последователни мнения. Ти си като нещо на запис- Тойотите ръждясват, грозни са,шумни, изостанали, ама защо, защото така мисля аз. Да, но така може в твоята среда, там ако се съгласяват да те слушат безкритично , аз имам съществени забележки, които ти не си длъжен да отразяваш, нито да отговаряш, но аз съм напълно свободен да ги правя и пиша, защото не харесвам необоснован човек да си налага мнението просто защото според него е така.
nov написа: ↑28 Ное 2023 17:38
А бе ти наистина ли, след снимките на Тараторя говориш отново за прословутите ти неносещи части и т.н., дъното на купето и отстрани не са ли част от "клетката" на колата при удар? Да има еърбеци, завеси и т.н., но енергията на удара освен предната част я поема и тази клетка в която клетка вътре са хората, не ми се иска да си представя как това при удар ще се нагъне, като ФАФлена кора.Те много части вече според теб станаха неносещи/неотговорни - то не бяха носачи, сега тенекията по дъното и долните греди отстрани - ми то всичкко е неносещо и неотговорно да я беха направИлИ , като трабант от мукава, барем немаше да гние .....................И ето пак се намесват БМВ-та,Опели - да срамно и позорно е за марка имаща се за Премиум да им се къса задния мост (визирам Е46, или на Мерц да гният прагове и вежди), но пък конструктивно АЗ лично не съм виждал це клас или тройка изгнила ОТВЪТРЕ по купето, Опел отдавна приключиха с ръждата - Тойота обаче ги изпреварва вече по тоя показател.
Значи каквото пусне Таратор, всички трябва да казваме така е, това е световната истина, така ли? нямаме право на критично мнение, ами пак ти повтарям, такива снимки могат да се постнат от коли на всяка марка. Казвам,че масово Тойотите ръждясват по неконструктивно носещи части, това не означава,че няма такива, които корозират и по носещи части, но те не са масови. Такива примери има при всяка марка.
nov написа: ↑28 Ное 2023 17:38
Драги мой - правиш ли разлика между "изразявам собственото си мнение" и "налагам собственото си мнение"?
LEXUS написа: ↑Вто Ное 28, 2023 3:45 pm
Разбира се,че правя разлика. Изразявам собствено отношение почти винаги аргументирано, ти почти винаги без аргументи. Твоите единствени аргументи са колите на Таратор и това,което казва той, dracunculus не съществува, колите, за които пише той не коментираш,защото не са Тойота, но това не променя факта,че същите проблеми,за които критикуваш Тойота ги има и при други марки, включително германски премиуми.
ПО такъв начин ти налагаш своето предубедено мнение,защото нямаш аргумент, с който да го защитиш. не можеш да си избираш удобни примери -таратор,а да игнорираш тези,които не потвърждават мнението ти. Именно това е налагане на мнение, а не изразяване на мнение с аргументация.
nov написа: ↑28 Ное 2023 17:38
Напротив, знам и съм го казал - чети,чети.............
Никъде не си написал, освен в първия отговор,че има значение за корозионната защита, в следващото мнение точно обратното че няма значение за нея. Ако лъжа, поправи ме със свой цитат.
nov написа: ↑28 Ное 2023 17:38
Изключително много се радвам, че след 7 страници писане си стигнал до този извод, още в началото на темата и то след подканата на колегата изброих минусите според МЕН лично и какво не ми харесва лично на МЕН в тази кола, според теб разбира се може да са плюсове - твое право .........но влез в такъв автомобил, покарай, виж и тогава пак ще говорим.Лично за МЕН са минуси и реално СПОРЕД МЕН прецакват цялото удоволствие от шофирането и експлоатацията на автомобила с малоумните си решения. Минус за мен е и също ужасната оранжева подсветка на таблото и цялата централна конзола, както и лаНбите в краката на шофера и пътника до него, ужасно е - но да кажем това е субективно - аз бих предпочел зеления цвят, като на Т22 осветлението на таблото.
Какво значи " да кажем това е субективно" В първите изречения ме поздравяваш,че след 7 страници съм разбрал,че всичките точки са субективното ти мнение, което е равносилно на личното ти мнение,а сега след 2 изречения обявяваш,че субективно е мнението ти за осветлението на таблото. Не, субективно е мнението ти и за капака, субективно е мнението за късите предавки,защото за да са къси има причина и тя вероятно е да се използва по-добър оборотен диапазон на висока предавка с цел по-добра динамика. Субективно е мнението ти по отношение на динамиката. Общо взето всичките точки са ти лично мнение, което означава субективно мнение, а дали имат връзка с обективната истина е отделен въпрос.
За това ти говоря, ти дори в едно мнение с 3 изречения имаш две противоречия и дори не знаеш,че е така.
nov написа: ↑28 Ное 2023 17:45
По-добре казано, няма как да е, ей ше дойда на Руси да пием по бира да знаеш.
Има как да е, особено ако обясниш колко време ще е разликата за перфорация от ръждата и това практически какво значение има, след като детайлът вече е компрометиран от ръжда.
nov написа: ↑28 Ное 2023 17:45
карам на къси, че кола 2012 няма DRL - WTF
А кои конкуренти 2012-та имат DRL, Тойота ги въвежда с новия Рав4 2013-та година. Защо да променят дизайна на фара, когато ще сменят модел след една година.