Страница 7 от 7
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 14 Фев 2021 14:23
от biro
Свещите греят ли?
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 14 Фев 2021 23:10
от рав 4 кн
Да така казаха в супер дизел но околовръстното в София,там смениха и клапана на помпата.А имали значение ,че акумулатара не е от висок клас но е със същите параметри.Също замериха и дюлзите и казаха ,че са в норма.
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 15 Фев 2021 09:02
от ufer
Колега, провери си двата захранващи кабела - и минусовия, и плюсовия. Имах подобен проблем и само добрата маса не беше достатъчна, докато не смених плюсовия кабел. След това колата палеше от раз...

Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 15 Фев 2021 13:06
от рав 4 кн
Ще пробвам и това,МЕРСИ
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 25 Мар 2021 20:54
от Daredevil_666
И така да продължа по темата ми

След сериозно обслужване включващо смяна на съединител и комплект верига, плюс куп семеринги и пистов ремък с ролки и водна помпа и смяна на дихтунги и гарнитури и още какво ли не и ревизия на предницата, колата направо е друга кола. Голяма разлика, обаче сутрин пак не пали

То вече да се смея ли или не знам какво да правя. Проблемът е че от някъде губи налягане на горивото и бутончето на подкачащата помпа на горивния филтър е супер меко и трябва да припомпя няколко пъти докато качи налягане и тогава пали като опарена. Дайте акъл от къде може да гълта въздух и да се реши проблемът. Някакъв клапан ли се поставя да не връща гориво в резервоара ли или нещо друго? Поздрави!
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 25 Мар 2021 21:16
от memorex
Ами ако"гълта"въздух от някъде ,не следва ли та има теч на гориво от там след като избута въздуха.

За да се връща горивото в резервоара трябва да се проследи пътя през горивна помпа и филтър.

.Някой майстори монтират възвратен клапан на филтъра за да не вадят дюзи.Временно.

Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 26 Мар 2021 07:28
от Митхат
Тези корпуси на филтъра дефектират и помпата омеква.
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 26 Дек 2021 22:13
от gogostiv
Имам проблем с паленето под - 6 градуса.Колата е авенсис дкат Т25. Всичко е проверено като дюзи, свещи, рециклиран стартер, нов акумолатор и почистране scv клапан. Последно като беше - 10градуса нагрявах със сешуар горивната рейка от двете стани и колата запали. След това на другия ден нагрях само сензора за налягане на горивото от ляво, но нищо. След това награях от дясно pressure relief valve така се казва помпа за налягане или нещо такова и запали. Та проблема дали е възможно да е в рейката или е нещо друго.Побърка ме тази кола 2ра година.
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 26 Дек 2021 22:22
от memorex
Трябва да се изчаква при подгрева повече или два пъти за по-сигурно.
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 26 Дек 2021 23:08
от gogostiv
И с чакане и без не иска.,без да нагрея рейката от двете страни не пали.
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 27 Дек 2021 11:49
от valentin_1510
Опита ли да подгрееш 2 пъти?
Чистенето на scv не винаги помага. Хубаво е да отидеш в представителство на Тойота и да я оставиш вечерта. На другия ден те да я запалят и да мерят налягането.
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 27 Дек 2021 21:57
от gogostiv
Само това за 2 години не съм правил, но накрая и до тях ще се ходи.