Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
-
- Мнения: 5138
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Ами покажете тези 26% икономичност в литри.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- slowtraveler
- Мнения: 5529
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 253 пъти
- Получена благодарност: 259 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Гледам, че при всички режими освен в чисто градско каране е по-зле от по-икономичните дизелови аналози...
Да не говорим за съвременен хибрид от VW групата като Порше Кайен (отново коментирам само разходът и параметри)...
Не съм гледал в детайли Поршето, но имам големи съмнения, че ползва същата кутия ZF-8HP (като на моя автомобил, за която съм чел доста, и която при определени предавки е с КПД~100%), и за която ZF имаше готова разработка след хидротрансформатора на входа на кутията да има куплиран ел-двигател... Неслучайно ZF 'утепаха рибата' с тази кутия, и дори бяха разработилит готово задвижване (да продават цял готов 'plug&play' задвижващ мост на автопроизводителите)
П.С. твоите примери потвърждават мнението ми... Появява се някой с амбиции, и разбива на пух и прах 'достиженията' на Тойота отпреди десетилетия... Да, срещу друга цена - тези големи инвестиции трябва да се изплащат...
А Тойота - играе точно съгласно примера в статията за Боинг и Еърбъс - 'дребни подобрения' и нищо повече...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 5138
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Не споря, че хибрида е нещо безпереспективно, а че тойота го развиват твърде бавно. Защо само 2 години след излизане на хибридния рав, се налага да бъде модернизиран - може би защото са решили, че и така ще мине (ще се продава), пуснали са нещо недоразвито. (Нещо, като третото поколение на приус - само дето "то" изкара повече от 6 години - толкова години тъпчене на място. 3то поколение, което не е по-добро от 2ро - това по ваши думи - и сигурно сте прав.) Няма подобна таблица, където да го сравним с други хибриди на други марки. Но може би в близките години това ще се промени.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
А защо не си предлагат най-икономичните модели като хибриди? Може би не им е чак толкова лесно да направят нещо поне толкова ефективно като "20 годишната" технология на Тойота?
- slowtraveler
- Мнения: 5529
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 253 пъти
- Получена благодарност: 259 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Пак - сравни параметрите например на хибридния Кайен с който и да е модел на Тойота... Става въпрос за различен порядък - и като мощност, и като икономичност...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Защо? Искам точно обратното - някой друг модел да е с подобна платформа , тип задвижване и да е по-ефективен от Тойота. Да се сравняват ябълки с ябълки. Да, съгласен съм, че щом Тойота имат ябълки, това не пречи на другите да правят ананаси....slowtraveler написа: ↑21 Май 2019 16:25 Пак - сравни параметрите например на хибридния Кайен с който и да е модел на Тойота... Става въпрос за различен порядък - и като мощност, и като икономичност...
Ама като че ли малко подценяваме Тойота с подобни сравнения за закостенялост и дребни подобрения.... Първият електрически RAV беше преди много, много години.... Имаше и съвместна дейност с Тесла.... Кой прави батериите на Тесла, в партньорство ли са с Панасоник? Тойота е също партньор на Панасоник за това....
Чел съм мнения от Тойота, че към този момент, сега, нарочно акцентират на нормалните хибриди, от една страна - защото така вложените ресурси се използват максимално ефективно (ресурсите за една батерия за електромобил или плъг ин ще се използват за много повече X хибрида), а от друга - защото самата технология все още е доста скъпа, недостатъчно ефективна, нерентабилна... Абсолютно съм убеден, че когато другите започнат да извличат дивиденти от своите 'ананаси', то Тойота веднага ще се намеси силно на пазара.
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 06 Юли 2018 15:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis T25, 2007, D4D 126hp
- Получена благодарност: 1 път
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
За мен в последните 20 години ДВГтата стават все по-капризни, по-чупливи, по-скъпи и все по-малко ремонтно пригодни. Май са по-екологични, но незнам къде видя прогрес тука. Относно новите скоростни кутий и те вече искат грижи почти колкото едно ДВГ. Необслужваемите ДСГта и подобни ги видяхме как преди 200К хвърлят кости и струват по 2 чанти с пари.Hursa написа: ↑21 Май 2019 12:52 Не че хибрида на тойота е същия като от преди 20 години. Но наистина - да го сравним с развитието на ДВГ ("бензинови" и "дизелови") за тези 20 години. Да го сравним с развитието на трансмисиите за тези години. На такъв "фон" развитието на тойотовия хибрид изглежда като тъпчене на място - просто се възползва от прогреса в двигателостроенето.
Явно имаш доста високи очаквания относно прогреса. За мен първия и последния приус не са толкова еднакви. Не, че промените са лошо нещо, но много генерални промени в една платформа означават само едно, че има сериозни недомислици. Иначе и на мен ми се иска вече да сме в космоса и си говорим за совалки във форума, но за сега толкова.slowtraveler написа: ↑21 Май 2019 10:46 За съжаление не виждам НИКАКЪВ значим прогрес в хибридната им система отпреди 20г... Платформата е една и съща...
Проблема е, че са много силни само на брошурата. Иначе панамерата от София до морето с по-спортно каране 2-3 литра масло си ги папка спокойно. Тея коли са само за да демонстрираш колко пари можеш да извадиш за кола.slowtraveler написа: ↑21 Май 2019 14:12 Да не говорим за съвременен хибрид от VW групата като Порше Кайен (отново коментирам само разходът и параметри)...
- BOz
- Мнения: 4473
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 167 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Нали точно това казвам. Че вече и на извънградско си е 1:1 с дизелите и въобще не изостава от тях, а си е в битката наравно като има и по-икономични дизели, но има и такива, които харчат и повече. За това дадох примера с дизелите.slowtraveler написа: ↑21 Май 2019 14:12 Гледам, че при всички режими освен в чисто градско каране е по-зле от по-икономичните дизелови аналози...
Но главно примерът беше насочен към тази тема или в частност какво развиват. Ами просто виж колко е харчила предишната генерация и колко следващата. И като цяло се вижда доста голям напредък, въпреки морално остарялата технология, каквото и да означава това.
Е как да го сравниш, като нямат аналогични модели на пазара?slowtraveler написа: ↑21 Май 2019 16:25 Пак - сравни параметрите например на хибридния Кайен с който и да е модел на Тойота... Става въпрос за различен порядък - и като мощност, и като икономичност...
Просто ФВ групата и Тойота правят доста различна политика. Едните продават икономични модели, другите основно плъг-ин, за да могат да намалят хартиения разход и ЦО2, то. Предполагам знаеш защо.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
- slowtraveler
- Мнения: 5529
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 253 пъти
- Получена благодарност: 259 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
За мен 'качеството' на технологията има пряко изражение в разхода...
Съвсем не омаловажавам това, което направиха Тойота преди десетилетия - те бяха първопроходците... Но на практика ползват същата технология като само я 'доизцеждат'...
Докато другите съвсем не спяха, а просто са преценили, че трябва да изкарат хибрида като му дойде времето...
Е, явно времето дойде и изкараха съвременно поколение...
Та коя Тойота има разход 3.2л/100км? Ярисче хибрид нали?
Я сравнете сега с джип над 400к.с. и 2.4тона сухо тегло... Ама било с по-мощен електродвигател и с по-голям пробег на електричество - ами супер - за ежедневно шофиране имаш 'електромобил', а извън града имаш 'бегачка'...
А за развитието на Тойота - каква технологична разлика сте видяли? Има леееки изменения, но концепцията си е същата през последните 20г...
Да не говорим за RX - 'идеалното не се нуждае от подобрение'
Съвсем не омаловажавам това, което направиха Тойота преди десетилетия - те бяха първопроходците... Но на практика ползват същата технология като само я 'доизцеждат'...
Докато другите съвсем не спяха, а просто са преценили, че трябва да изкарат хибрида като му дойде времето...
Е, явно времето дойде и изкараха съвременно поколение...
Та коя Тойота има разход 3.2л/100км? Ярисче хибрид нали?
Я сравнете сега с джип над 400к.с. и 2.4тона сухо тегло... Ама било с по-мощен електродвигател и с по-голям пробег на електричество - ами супер - за ежедневно шофиране имаш 'електромобил', а извън града имаш 'бегачка'...
А за развитието на Тойота - каква технологична разлика сте видяли? Има леееки изменения, но концепцията си е същата през последните 20г...
Да не говорим за RX - 'идеалното не се нуждае от подобрение'
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Е, въобще не съм съгласен. Супер е технологично да сложиш голямата батерия, само тя струваща колкото един нормален автомобил (и въпреки това на производителя пак не му излиза сметката) и да кажеш, че не харчиш бензин. Иначе за сведение - plug in Prius Prime се води с разход 1.4l/100, a може да се докарва и до далеч по-малко - 0.8l/100 ... и това е с батерия само 8.8kWh
като между другото, този модел е и автомобилът с най-висока електрическа ефективност:
https://insideevs.com/features/336777/1 ... n-hybrids/
тъй де, Тойота никакъв прогрес нямат и тъпчат на едно място....
като между другото, този модел е и автомобилът с най-висока електрическа ефективност:
https://insideevs.com/features/336777/1 ... n-hybrids/
тъй де, Тойота никакъв прогрес нямат и тъпчат на едно място....
-
- Мнения: 536
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 5 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Сравнения на плъгин със не-плъгин.. доста безмислени. "Качеството" на технологията - имаж впредвид brute force? Cayenne-а не е особено впечатляващ, като видиш kwh/km статистиките.
За развитие на платформата - изобщо не спят. Доста има изписано по Oak Ridge статиите за еволюцията на хибридната им система. Че не се говори за това е друг въпрос.
За "западните" автомобили - единствените хибриди, които виждам от там, са стандартен автоматик/DCT + някъде забит ел.мотор... изключваме ML450/X6AH. Естествено плъгин. Не виждам нищо революционно/нестандартно... изключваме regera-та
Също така неща, като това: https://cleantechnica.com/2019/05/17/co ... di-e-tron/
Чудя се кога някой ще изкара "performance" версия на i8 - сериозна батерия и електрическо задвижване, и малък генератор(30-40kw) за дълги пътувания без места за зареждане. На i3 скутеровия range extender, който дори не зарежда батериите... не.
За развитие на платформата - изобщо не спят. Доста има изписано по Oak Ridge статиите за еволюцията на хибридната им система. Че не се говори за това е друг въпрос.
За "западните" автомобили - единствените хибриди, които виждам от там, са стандартен автоматик/DCT + някъде забит ел.мотор... изключваме ML450/X6AH. Естествено плъгин. Не виждам нищо революционно/нестандартно... изключваме regera-та
Също така неща, като това: https://cleantechnica.com/2019/05/17/co ... di-e-tron/
Чудя се кога някой ще изкара "performance" версия на i8 - сериозна батерия и електрическо задвижване, и малък генератор(30-40kw) за дълги пътувания без места за зареждане. На i3 скутеровия range extender, който дори не зарежда батериите... не.
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Ами я да сравним!!! Като начало да почнем от цената - Кач пара е туй джипче и колко е ярисчето? Като установим това после ще продължим да сравняваме кайени с приуси, орехи с дини, велосипеди с тротинетки, локомотиви с кораби и т.н. Явно играта направи най-абсурдно и ирелевантно сравнение е любима занимавка в този форум. Харесва ми, записвам се да участвамslowtraveler написа: ↑21 Май 2019 21:47 Та коя Тойота има разход 3.2л/100км? Ярисче хибрид нали?
Я сравнете сега с джип над 400к.с. и 2.4тона сухо тегло... Ама било с по-мощен електродвигател и с по-голям пробег на електричество - ами супер - за ежедневно шофиране имаш 'електромобил', а извън града имаш 'бегачка'...
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
ToyotaPassion написа: ↑22 Май 2019 00:15 тъй де, Тойота никакъв прогрес нямат и тъпчат на едно място....
Обаче Като гледам в какъв мощен хейт на Тойота се е превърнала тази тема се съмнявам този сарказъм да бъде приет добре... множество фенове на фолксвагени, шкоди и аудита са се събрали да тролят само колко е зле тойота, колко са изостанали и колко нищо не разбират от развой на двигатели и коли и не могат да ги маркетират добре...
- biro
- Мнения: 2723
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 97 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Има ли много продажби дрънканиците в тази тема се обезмислят. C-hr много плют, но изби рибата. У наше село има 30тина вече.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 5138
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Я колко фенове са се включили в защита на тойота .
Защото няма да има достъчно търсене. Огромното болшинство от потребителите търсещи ниски разходи от автомобила си биха предпочели бюджетен (по евтин модел). Така първоначално ще платят цена за автомобила значително по ниска от тази на хибриден модел. И макар в последствие да плащат малко повече за гориво - то разликата в цената едва ли ще се изплати за "живота" на автомобила.ToyotaPassion написа: ↑21 Май 2019 16:16 А защо не си предлагат най-икономичните модели като хибриди?
Вие сте го написали. Плъгин хибрида поради десетки пъти по голямата батерия са значително по скъпи за производство. (Евентуално могат да са по мудни поради по голямото тегло.) Но ето ВАГ предлагат плъгин хибриди на цена близка до тази на хибридите на тойота. Като дори са с по добри динамични показатели, та дори евентуално и по икономични. Според мен - в това е проблема (за това е този "хейт", в двете теми за новите модели), че тойота започна да се опитва да предлага на европейския пазар ябълките си на цената на ананасите .ToyotaPassion написа: ↑21 Май 2019 16:45 Да, съгласен съм, че щом Тойота имат ябълки, това не пречи на другите да правят ананаси....
Ама като че ли малко подценяваме Тойота с подобни сравнения за закостенялост и дребни подобрения.... Първият електрически RAV беше преди много, много години.... Имаше и съвместна дейност с Тесла.... Кой прави батериите на Тесла, в партньорство ли са с Панасоник? Тойота е също партньор на Панасоник за това....
Чел съм мнения от Тойота, че към този момент, сега, нарочно акцентират на нормалните хибриди, от една страна - защото така вложените ресурси се използват максимално ефективно (ресурсите за една батерия за електромобил или плъг ин ще се използват за много повече X хибрида), а от друга - защото самата технология все още е доста скъпа, недостатъчно ефективна, нерентабилна.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], IVAKABG и 1 гост