Мисля този уикенд да отскоча и да погледна на място. По разни ревюта в youtube не изглежда чак толкова тясно,но ....да видим



Мисля този уикенд да отскоча и да погледна на място. По разни ревюта в youtube не изглежда чак толкова тясно,но ....да видим
ТТодоров, мисля да погледна ВАГ групата,защото там откъм двигатели има достатъчно избор. За цената на нов/наличен на склад/ тестов ВАГ, Ауди предлагат автомобил на 30-40 000км, при това 2-3 годишен. Не зная дали си струват няколко десетки хиляди лева отгоре само, за да има 4 кръгчета на решетката отпред
Колега Airfan, за апаратите дали тропат не знам, може. Но това, както вече споменах е доста глобален проблем, мога да ти предложа и един Тоуарег и едно Волво S60 с тропащи такива а са все ''премиум-коли'', особено VW-то....по каталог беше към 85 000 Евро преди 2 години. В интерес на истината това явно е някаква руска рулетка. На Авенсиса ми, за над 65000км не тропат, или поне аз не го долавям (сравнявайки ги с тези на Королата.....
Колега, моите спирачни апарати също не тропат. Мисля си да не би това да е бил проблем при моделите, преди фейслифта (2015-)dracunculus написа: ↑13 Фев 2019 09:33 На Авенсиса ми, за над 65000км не тропат, или поне аз не го долавям (сравнявайки ги с тези на Королата.....). За едно си прав- външният вид на Лексуса си е странен и не се харесва на всички, на мен ми харесва определено.
Колега, днес четох подобна статия! Явно при немците положението е наистина трагично! И май тепърва ще става по-зле! Някое лоби добре си свърши работата - компаниите ще завъртят едни милиарди пакmfandakov написа: ↑13 Фев 2019 12:31 Колега едно f10 лошо ли ще ти дойде,виж чудят се кво да ги правят www.vesti.bg/sviat/v-germaniia-pylno-s- ... pi-6092017 Ти гледаш разни Vag ини,отваряй немското мобиле.Тези 2/ 3 годишните![]()
![]()
Незнам честно казано. Когато пуснаха новия Авенсис отидох да го тествам на втория ден. Колата беше на 27 км да речем, от новите дизели и апаратите се чуваха леко още тогава. Не всеки човек ги чува, то е въпрос какво ти прави впечатление и какво не. Качвал съм се на "супер стегнати" автомобили, които за мен са били съборетини. Просто е явно и въпрос до човек, тъй като може да мине и за нормален шум. Лошото е, че аз съм чувал, когато са напълно тихи и тогава всичко беше глухо и яко, а сега е едно ромолене. Ако спирачната система е същата и няма пружина, която да обира хлабината, просто няма как да не тропат. Въпрос на време е само.dracunculus написа: ↑13 Фев 2019 09:33 Колега Airfan, за апаратите дали тропат не знам, може. Но това, както вече споменах е доста глобален проблем, мога да ти предложа и един Тоуарег и едно Волво S60 с тропащи такива а са все ''премиум-коли'', особено VW-то....по каталог беше към 85 000 Евро преди 2 години. В интерес на истината това явно е някаква руска рулетка. На Авенсиса ми, за над 65000км не тропат, или поне аз не го долавям (сравнявайки ги с тези на Королата.....). За едно си прав- външният вид на Лексуса си е странен и не се харесва на всички, на мен ми харесва определено.
И аз това си мислих! В Тойота като карам колата, а това съм го преживявал и в Пежо - оставяш я, гледаш я отдалеч и това е. В никакъв случай няма как да видя какво правят. Мисля,че във всички оторизирани сервизи процедират така!
Потвърждавам - Тоуота Венци В.Търново
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 9 госта