Твърдо не си прав колега... Да не те плаша, ама техниката доста напредна

Микросекунди? Ами аз вкъщи в момента си направих едно сървърче, което обработва сигнали с НАНОсекунди
Едно просто търсене виждам сервиз с името на столицата ни, които предлагат рециклиране по технология на производителя, оригинални резервни части, 'кодиране' и т.н. и т.н....
Дори за щатски дизели съм ползвал варненска фирма, която е оторизирана от производителя, и работи с негови резервни части и инструменти, софтуер (включително и правейки зададен от производителя гаранционен ъпдейт на двигателя)...
Отново - въпреки цената си тези стендове не са космическа технология...
С подръчни материали навярно бих могъл да спретна подобен 'любителски' стенд за под 500лв. С който да мога да си направя оценка на работата на дюзите и дори да си изчисля 'кода'

Да, ще е точно любителски, защото за домашен стенд бих ползвал подръчни материали и не бих могъл да работя бързо и ефективно с него, просто защото не бих ползвал съвременни и по-скъпи датчици... Ама резултата би бил еднакъв ако се внимава...
Разликата със старите стендове за центровки на помпи на камионите не са чак толкова големи...
Защото отново - какво съдържа такъв стенд?
1. Помпа високо налягане. Управляема - може да се управлява чрез управление на електродвигателчето, което я върти с определени обороти и т.н..
2. Регулатор високо налягане - да може да се настрои и поддържа равномерно налягане към дюзата
3. Генератор на сигнал към дюзата с регулируеми точно настройваеми параметри (брой впръсквания, честота и т.н.).
4. Дебитомер за преминалото през дюзата гориво и върнатото гориво.
На старите стендове дори да няма електронен дебитомер, а се правеше с брояч на оборотите (може и механичен

), от които знаеш колко порции е впръскала дюзата (щото се управляваше механично

, и градуирана колбичка, в която се събира изпръсканото гориво за тези например 100-1000 впръсквания...
Останалото е софтуер и прости сметки.
Да, няма да имаш механичен брояч на оборотите, а ще накараш компютъра да генерира например 1000 или 10000 пулса с честота 5-6Hz, и продължителност 0.5мс за оценка работа при празен ход
За горивата и т.н. - доста сме писали... Какво според теб означава, че тук липсват 'горива стандарт Евро 4 и 5' и къде се ползва например дизел с такава спецификация ?
А за третото поколение комън рейл Бош и 3000 бара, показват непознаване на материята - все пак съвременните комън рейл машинки май работят до около 2000 бара
Иначе стенд - отиваш в магазина и си купуваш... Дори и в България

Ето един стенд, който би ти вършил работа, кодирал дюзи и на Бош трето поколение
https://dieselland.bg/cr-jet-4ep-%D1%81 ... %B7%D0%B8/