Страница 7 от 8

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 25 Фев 2020 21:43
от Canga7a
Оказаха се четките на стартера .ЕГР грешката не свети ,макар че под 2300 оборота колата ми се струва тромава ,но така ще се кара

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 25 Фев 2020 22:10
от Revenger
Това за четките на стартера сам ли се убеди или ти го каза някой майстор?
Ако е майстор, според мен се е направил на интересен, за да ти вземе повече пари.
Имам предвид, че при износени четки на стартера колата нямаше да пали и студена.

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 25 Фев 2020 22:40
от Canga7a
Revenger написа: 25 Фев 2020 22:10 Това за четките на стартера сам ли се убеди или ти го каза някой майстор?
Един майстор сваля колектора и ЕГР за чистене (които бяха доста чисто ,явно предишния собственик го е правил това) и като видях това му казах да свали стартера ,занесох го на един който прави само стартери (трябва да му бъде свален) ,сменил четки ми каза за 30 лв ,дадох го на другия майстор сглоби колата карах я докато загрее хубаво и градско и на магистралата и спрях изчаках 1-2 мин врътнах ключа и си пали както когато е студена на 2рата секунда може би ,но вървежа в ниските си е същия за жалост :(

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 26 Фев 2020 16:05
от Canga7a
Как и от къде мога да сваля Techstream ?

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 27 Фев 2020 09:15
от todorakis
Canga7a написа: 26 Фев 2020 16:05 Как и от къде мога да сваля Techstream ?
Разгледай форума по- детайлно и ще намериш отговор на въпроса.

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 16 Юли 2020 22:06
от Славчо
Здравейте - някой пребори ли се с грешката Р0400? Почистих дебитомера с Спрей за дебитомери , смених ЕГР с работещ такъв от ударена , чистих и дроселова клапа с спрей за карбуратори и пак след 50-60 км набива Р0400 w00t.gif w00t.gif w00t.gif w00t.gif w00t.gif w00t.gif Някой ако знае сервиз с добра диагностика - нека сподели - поне да знам какво трябва да сменя /ако не работи или не е в норма /. И всеки ден да се чистят - ефект -0. След като светне чека - двигателя се чува с по груб звук и забелязвам,че изпушва при тръгване . unsure.gif

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 17 Юли 2020 09:38
от todorakis
Понеже не съм сигурен, кой вид ЕГР е при теб, ако е такъв от снимката, виж болтчето оградено в червено да не е навито докрай. Ако е така, трябва да се развие, иначе ЕГР остава леко отворен.

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 18 Юли 2020 22:03
от Славчо
Благодаря за отговора колега ,но моя е по различен и няма винтчета ;)
Е такова чудо
Е такова чудо
ЕГР денсо.jpg (8.38 KiB) Преглеждано 4695 пъти

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 20 Юли 2020 12:40
от Славчо
Някой може ли да каже как да се свържа с Mehannika? Нещо тази грешка ми лази по нервите w00t.gif ще вложа още малко старание и ако ли не - mobile.bg ба го wink.gif

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 20 Юли 2020 17:08
от mapamop
Съобщение и чакаш отговор доколкто знам. Така като гледам имаш 2 поста и съобщенията трябва да ти работят.

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 21 Юли 2020 19:06
от rkulov
Грешка p0400

Causes
- clogged or restricted EGR passages
- sticking or clogged EGR valve
- stuck open EGR valve
- clogged or leaking vacuum line for the EGR valve
- problem with EGR valve position sensor
- cracked or restricted vacuum line to the manifold absolute pressure (MAP) sensor
- clogged catalytic converter
- carbon deposits (soot) on the EGR temperature sensor (Nissan)
- faulty mass airflow sensor (MAF)
- open or short in the EGR temperature sensor circuit
- misrouted vacuum lines
- electrical problem with the EGR valve control circuit
- engine computer problems

Ако го затапиш и ти го махнат софтуерно и под 2400 оборота ще тръгне.

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 20 Авг 2020 13:58
от MMalamova
Добър ден! Имам голям проблем с моята RAV4 2008 г. Да кажа първо , че се намирам в Норвегия. Месец януари при шофиране на пълно разстояние светна таблото с Sheck engine system, Sheck VSC system и Sheck 4х4 system. Колата бе карана в авариен режим около 100 км. След кратък престой на бензиностанция всичко изчезна и колата си работеше нормално и така до преди месец когато също по-време на движение всичко отново светна. Тъй като знаех , че проблема е от този клапан бях купила нов . Колата отиде в сервиз на Тойота и той беше сменен . Преместих колата на съседен паркинг и тя поработи малко на място. Всичко пак светна и се върнах обратно. След нова диагностика ми казаха , че дюзите са за смяна. Те бяха с параметри -1,3 ; 4 ; - 2,2 ; -1,3 / по спомен. Поръчах от България рециклирани 4 броя. Смениха и тях. Взех колата от сервиза на първа и втора скорост леко прекъсване и след 5-6 километра започна да излиза повече от обичайното бял дим. На 8-9 километър при натискането на съединителя да превключва на по-висока предавка колата влезе в режим на максимални обороти сама и излезе огромно кълбо бял дим . Като превключих всичко изчезна и така 2 пъти. С пътна помощ я върнах в сервиза. След два дни гледане ми казаха , че пак изписвало грешката за клапана . Но не знаят какво и е . Някакви съвети от някой който е имал подобен проблем.
По. Помолих да проверят турбокомпресор и казаха е няма проблем с него.

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 20 Авг 2020 23:47
от jacob12
Бял дим на празен ход- износено легло на дюзата ( инжектора)
Бял дим в движение - мирише на антифриз в цилиндъра - гарнитура на глава, пукната глава или просто кривина. В редки случаи разход на антифриз през охладител на ЕГР - трябва да се види за наличие на СО в антифриза с уред

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 04 Окт 2020 22:28
от simonpetrov
Здравейте! Както по-напред в темата беше отбелязано, че след почистване на всмукателния колектор проблема се решава свалих своя колектор. Разгледайте снимките и си правете извод. За сега наистина изчезна досадната грешка P0400, скъпо струваща при лутане ( подмяна на дебитомери, на ЕГР клапани, и т.н.), връщаща се на всяко второ стартиране на двигателя след шофиране в диапазона 1600/3000 оборота. Или по-точно казано ускорение до 80км/ч 3000 оборота, отпускане на газта (без спирачка) до 1600 оборота и грешката идва.
На входа на всмукателния колектор саждите от изгорели газове се омасляват от маслените пари носени от свежия въздух след интеркулера. Така се образуват наслагвания от сажди блокиращи изцяло или частично притока на изгорелите газове пращани от EGR клапана към колектора. Двигателя е на 231530 реални километра.
E4554E25-BA6F-44BD-BC9E-D7671205DD09.jpeg
E4554E25-BA6F-44BD-BC9E-D7671205DD09.jpeg (930.41 KiB) Преглеждано 3524 пъти
FB8FBB56-BA26-4417-9887-A2D1F5833C14.jpeg
FB8FBB56-BA26-4417-9887-A2D1F5833C14.jpeg (1.28 MiB) Преглеждано 3524 пъти
7E1A5816-8C5D-4F71-AF5D-5FD47DB3BA24.jpeg
7E1A5816-8C5D-4F71-AF5D-5FD47DB3BA24.jpeg (871.73 KiB) Преглеждано 3524 пъти
3BE9ED65-FCF3-421D-A01F-4F2EB86BB31A.jpeg
3BE9ED65-FCF3-421D-A01F-4F2EB86BB31A.jpeg (797.93 KiB) Преглеждано 3524 пъти

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 05 Окт 2020 08:58
от simonpetrov
P0400 Exhaust Gas recirculation flow

Target and actual mass air flow rates differ
(The MIL is illuminated and a DTC is set when the same malfunction is detected on 2 consecutive trips:

•Open or short in EGR circuit
•EGR valve assembly
•EGR passage
•Intake shutter
•Mass air flow meter
•Contamination in mass air flow meter
•ECM