mfandakov написа: Двигателист написа: Понеже се споменават демпферните маховици, кой с бензинов автомобил е сменял?
Аз съм сменял,BMW 520 хем е с най-слабият мотор.
sstefan написа: дизел карам и данните си излизат,както и сбора.
И при мен така
slowtraveler написа: Много голям въртящ момент от ниски обороти
Единственият ми критерий при избор на автоматик.
slowtraveler написа: За преразхода - мога да го докарам до заводския само с голямо старание... Но все пак е достижим де...
Никога разхода не е бил критерий,наливам карам,светнели резервата пълня резервоара, и така...
Защо да си усложнявам живота със следене на разход,не ми ли отърва махам колата.
От любопитство - на какъв пробег се скапа демпфера?
ТТодоров написа: карам дизел Евро 6 - не знам за какви миризми и пушеци иде реч. Слагал съм си носа зад ауспусите.
карам Ярис Евро 3 е май - на студен двигател си мирише на недоизгоряло гориво.
Е, ти пък. Нормално. Аз и от е5 и от еев (междинките, има ги при товарните, при леките не знам) не усещам лоша миризма, а и определено не димят, ако работят нещата дето се грижат за това. Ако имат и редукция с адблу, съвсем на пара го докарват отзад

(все пак да не стигаме до крайности и да лапаме ауспусите

) . Наблюденията са ми от Бенц Е350 дизел и Волво С80 Д5. И двете с дпф, и двете без редукция с „адблу”.
Също и от доста камиони с адблу, на които бай ганьо е сложил емулатор щото него еко-меко не го интересува, ама сега щото нещо по германия ги погнаха, че лъжат и на ганьо му треснаха глоби и се започва обратен процес по махане на емулаторите и възстановяване на нормалната работа на адблу системата. Така че всичко си е наред, докато не ти бръкнат в джоба за премахнат дпф, за емулирани системи за рециркулация и редукция и т.н. Тогава доста защитници на някои тези, ще преминат доста бързо на другия бряг
Иначе по сериозно - дано повече хора като ттодоров и слоу и др. да имат възможност да карат е6, защото без преувеличение, скоро в големите градове едвам ще се диша. За другите - има пропан-бутан.

Той поне директно ти качва дъртата кошница с една еврокатегория нагоре

А и 20 на сто да харчи, все едно дизел 10

Все пак си мисля, че е по важен разхода в пари, от колкото в литри
