Страница 7 от 8

Публикувано на: 27 Фев 2012 04:12
от Japanese_fever
Джамбазов написа:Трябват ти 6л, 5в40, вземи си оригинален филтър.
+1

Публикувано на: 27 Фев 2012 07:43
от t k d4d
корола д4д 2002г.на200хилки. карам с кастрол магнетик 10в40 добре ли е, или на 5в40 да мина? гори ми 5,6,700 гр. на 10 хил.и това горене започва след 4,5 хил.ЗАЩО? чувал съм,че една здрава кола ако започне да гори след даден пробег ,то маслото е вече за смяна. и знае ли някой какъв визкозитет дават за моя мотор от завода ? и примерно ако е 5в30 до кога, на 200 хил. пак ли с такова?а А като марка кое е по добро ,има и тойотско на същата цена горе доло около 20 лв.от елит кар с малко отстъпка.

Публикувано на: 27 Фев 2012 14:19
от kiks
Мога да препоръчам масло Aral High Tronic 5W-40, пълна синтетика с low saps технология (тоест става и за дизел D4D CAT с DPF филтър за твърди частици, разликата със стандартното 5W-40 е една допълнителна добавка за ниско съдържание на сулфатна пепел, фосфор и сяра, като се препоръчва в комбинация с чист дизел с по-малко съдържание на сяра) Отделно Aral спира поетапно обикновенното 5W-40 като ще се продава само новото, което отговаря на ACEA A3/B3, A3/B4, C3; API SL/CF; MB 229.31;

И най-важното НЕ ГО ГОРИ - не съм доливал и грам масло за пробег от 15 000 км. При смяната нивото на маслото не беше стигнало най-долната част от щеката. Пробега е през лятото, с max motion, като разликата в динамиката на колата е осезателна в сравнение с обикновенния omv дизел.

Предното масло беше бутилирано ТОYOTA 5W-30 като също за 15 000 км не го е горяло. Единствено при старт на двигателя с 5W-40 може би е с една идея по шумен.

Публикувано на: 27 Фев 2012 16:43
от Japanese_fever
Изискванията за маслата вече са API SM/SN.

SL е старо вече.

Публикувано на: 27 Фев 2012 22:30
от kiks
Да, спецификацията отговаряща на API SL е стара, SM e по новата, но нали тя се отнася само за бензинови двигатели. За дизела мисля няма промяна на стандарта CF?

Публикувано на: 27 Фев 2012 23:37
от Japanese_fever
Ne znam, govoreh za masla za benzinovi dvigateli.

корола версо 2002д4д

Публикувано на: 28 Фев 2012 10:59
от djovanov30
корола версо 2002д4д предната смяна бях с наливно мобил 10х40 от ТМ и ми изгоря близо 2л на 10000хл сега съм с MOTUL 5W-40 X-clean C3 8100 ве4е 4000хл и съм долял 0,700 та както е тръгнало 5*40 ще го хар4и пове4е та мисля да се върна на 10*40 но да пробвам с друго не с наливно мобил,и друго 10*40 до 5000 не го пипаше, дайте ми идея с какво да пробвам

Публикувано на: 28 Фев 2012 11:16
от lubooo
ползвам кастрол магнатек 10w40 от колегата acecastrol , за 7000 хил км ми е изгорила около 300 мл , странното е , че предишната година карах с маслото което ми сложиха в тойота - масло “тойота" , пак беше 10w40 и за 10000 км не го беше бутнала грам.Тази година се чудя вече какво решение да взема , защото незнам кое е по-добре да го гори малко или вобще да не го гори wacko.gif

Публикувано на: 29 Фев 2012 16:50
от t k d4d
корола д4д 2002 г.и като нова я дават с полусинтетика 10в40 , ама като марка всеки хвали това от което има най голям кяр.

Публикувано на: 29 Фев 2012 16:52
от t k d4d
lubooo написа:ползвам кастрол магнатек 10w40 от колегата acecastrol , за 7000 хил км ми е изгорила около 300 мл , странното е , че предишната година карах с маслото което ми сложиха в тойота - масло “тойота" , пак беше 10w40 и за 10000 км не го беше бутнала грам.Тази година се чудя вече какво решение да взема , защото незнам кое е по-добре да го гори малко или вобще да не го гори wacko.gif
ква е цената на тойота 1 литър?

Публикувано на: 01 Мар 2012 11:57
от kiks
бутилирано TOYOTA - последно 27 лв. през 2010 г. оторизиран сервиз; относно Corolla E12 / Verso с D4D 2002 - 2004 по каталог излиза масло от 0W-30; 0W-40; 5W-30 до 5W-40

Публикувано на: 01 Мар 2012 12:20
от lubooo
t k d4d написа:
lubooo написа:ползвам кастрол магнатек 10w40 от колегата acecastrol , за 7000 хил км ми е изгорила около 300 мл , странното е , че предишната година карах с маслото което ми сложиха в тойота - масло “тойота" , пак беше 10w40 и за 10000 км не го беше бутнала грам.Тази година се чудя вече какво решение да взема , защото незнам кое е по-добре да го гори малко или вобще да не го гори wacko.gif
ква е цената на тойота 1 литър?
цената беше или 13 или 14 лв за литър тойотското масло , кастрола и тои толкова струва , това преди 2 години в тойота в Велико Търново.

Публикувано на: 02 Мар 2012 09:38
от TurboFreak
Yacco Galaxie 15/50 колата е 2000 турбо. за 6000 км. съм долял 100 грама.

Публикувано на: 03 Мар 2012 18:03
от furnace
Neste 5w 30 City Pro.
На Акорда слагам такова от 3-4 години, ако не ме лъже паметта, на Селиката- за 2ри път и сложих тази есен.
По-евтино от оригиналното Тойота, с добри показатели е, какво повече.
Винаги гледам при покупка на масло датата на производство. Ако е по-старо от 3-4 месца, избягвам да го купувам.

Публикувано на: 30 Апр 2012 11:33
от Trumi
Здравейте колеги!
Моята Тотка е дъртичка,но подържана с мерак и каквото е имало се сменя или поглежда на момента с оригинални части.Тя е 1987 дизел,67киловата,хеч бека.Казаха ми в сервиза да я карам с 15W40 защото била по-стара,а п-старите коли се карали с такова масло и аз като не разбирам много така правя.Само че и взимам масло Кастрол 15В40(червената туба) от Австрия и да и долея макс 150 грама на 9-10 000км.Отворих линковете които сте постали тук,но не мога да разбера по заводски характерситки с какво масло е дадено да се кара тази кола.ПАрите за маслото не са проблем,само да мога да разбера.Колата я обичам и никога не бих се разделил с нея,дори на трупчета след време да я оставя,а заведа ли я на сервиз,след отваряне на капака ВИНАГИ първата реакция е ЪъъЪЪЪ(няма грам теч,масло или някоя чорба под него и целият двигател е като нов,мога и сникчица да кача).Та с какво масло да я карам не като марка?Тук видях за градуси говорите,но тя е в гараж и винаги изчаквам малко да подгрее като я запаля около 1-2 мин(ако това че е в гараж е важно и че там е 15ина градуса през зимата за вида на маслото ако е важно това за градусите само при палене).Благодаря ви предварително!