Мда и аз го мислех със WasteGate valve ,само че дори и наи-грамадните такива са около 1-2 инча ,което ми се вижда малко. Освен това струват АЦКИИИ много пари ,щото са със идея да имат убиствено ниско време за реакция ,което във тоз случаи не е необходимо. Та на цената само на една WasteGate valve взех раздвдойителната тръба + електромоторче със клапа. Днеска ходих при поляка (пак пиан горкия) да ми завари Fnagles ,направих и 90 градусова тръба за да не ми духа във пода на колата и сега като затворим мотора ша видя как ша бъде:)El Camino написа:Нещо не ми се подминава тая идея, без да и е отдадено значимото (поне за мен). Аз поне докато карах без ауспух, усетих разлика и то голяма в мощността на високите и не ми се лишава от това чувство, често казано:).
Та мислех си за няколко варианта да се реализира това нещо - хем да е вариращо от купето, хем да е надеждно.
Последната идея беше за wastegate вентил, нещо като от турбо, който да издържа евентуално на температурите там долу. Естествено ще трябва да реагира на много по - ниски налягания, но си мисля, че може да се постигне (може би) ефект от рода на - над 4000 оборота (когато количеството на газовете е Х и съответно налягането е У) да се задейства винтила.
Нещо като регулиране от купето със жило също може да се измисли...
Сметките за АЕ86цата например (1,6 мотор, 8000 оборота макс) продухва грубо около 100 литра в секунда. Та няма ли се окаже малко малко това вентилче си мисля. Трябва да се видят някъде данни за подобни винтили - дебит, работни налягания.
Аре още един Паметник на Културата!
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land

Без много приказки го направи biggrin.gif . Кво да кажа освен евала!:)LordDigital написа:Мда и аз го мислех със WasteGate valve ,само че дори и наи-грамадните такива са около 1-2 инча ,което ми се вижда малко. Освен това струват АЦКИИИ много пари ,щото са със идея да имат убиствено ниско време за реакция ,което във тоз случаи не е необходимо. Та на цената само на една WasteGate valve взех раздвдойителната тръба + електромоторче със клапа. Днеска ходих при поляка (пак пиан горкия) да ми завари Fnagles ,направих и 90 градусова тръба за да не ми духа във пода на колата и сега като затворим мотора ша видя как ша бъде:)El Camino написа:Нещо не ми се подминава тая идея, без да и е отдадено значимото (поне за мен). Аз поне докато карах без ауспух, усетих разлика и то голяма в мощността на високите и не ми се лишава от това чувство, често казано:).
Та мислех си за няколко варианта да се реализира това нещо - хем да е вариращо от купето, хем да е надеждно.
Последната идея беше за wastegate вентил, нещо като от турбо, който да издържа евентуално на температурите там долу. Естествено ще трябва да реагира на много по - ниски налягания, но си мисля, че може да се постигне (може би) ефект от рода на - над 4000 оборота (когато количеството на газовете е Х и съответно налягането е У) да се задейства винтила.
Нещо като регулиране от купето със жило също може да се измисли...
Сметките за АЕ86цата например (1,6 мотор, 8000 оборота макс) продухва грубо около 100 литра в секунда. Та няма ли се окаже малко малко това вентилче си мисля. Трябва да се видят някъде данни за подобни винтили - дебит, работни налягания.
Интересно ми е електомоторчето няма ли да се прегрява там долу или по - точно как изглежда целия setup.
Снимки като изпадне възможност ще качиш нали?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта