Страница 7 от 19

Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия

Публикувано на: 24 Мар 2015 11:05
от Toyko
Продължение по темата.... качвах се пак на Хонда Акорд(за всеки случай) и мога да кажа на японците - карайте си я вие, джуджета :) Баси.... Не знам как за европейски пазар при среден ръст 185 см в Германия на хората, да не говоря за скандинавски страни може да пуснеш такова нещо? И да изтъкна , че има нещо сбъркано - качих се на новия сивик - същата генерация и той се оказа по-просторен ?!?!?!? Някой има ли отговор каква е логиката при тия ? Но стига за тях.

Форд - уникално купе - просторно , голямо, багажника става, е не е като сюпърб чак де. Само дето единия форд не се отвори багажника от първото щракване, а другия му пищеше алармата незнайно защо ? Тест драйв ми трябва, но тия не си плащат застраховките :-( Волво няма изгодно, s40 е малко, а s60 не излизат много оферти.

Инсигния - няма незнайно защо почти коли, освен една леко блкъсната явно и поприкрита, която видях, много ме кефят тия търговци на коли като почнат да мажат ...

Сюпърба съм го карал, ама нещо ме отказаха с разни истории за качеството..... Както казах за мазда си имам мои съображения да не търся изобщо....

Ходих и при фауве - като купе същата шитня като хонда, разлика голяма няма между пасат и джета (която се оказа чисто мексиканска история) , но като возия покарах джета и си е чист голф ! Не казвам, че голф не е най-добрата малка кола, която съм карал, но просто търся по-дълга база.

Почвам вече да се чудя много , но май остават авенсис, мондео и пасат. И те са 3 от 5 класирани обикновено в топ листата за този клас. Явно не случайно. Е и инсигния - но не намирам.
Като поддръжка май най-много ще плащам за форд като ги знам какви са. Остатъчна стойност също ще е малка.При инсигнията също. Явно си остава :

АВЕНСИС vs ПАСАТ

дали не си губя времето да си докажа, че правилно съм член на тоя форум ? но хобито си е хоби, като ми е скучна рибата, зяпам коли и жени :)

Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия

Публикувано на: 24 Мар 2015 11:16
от mirott
Явно има нещо сбъркано, наистина! Аз лично твърдя, че Акорда е доста по-голям от Авенсиса! Ако си с размерите на Любо Ганев-ок! Не мога да разбера какво точно визираш...аз съм доста едър и в 8-ма генерация ми е много широко. Даже на докрай издърпана седалка назад не мога да стигна педалите и зад мен спокойно може да седне човек! Пасат 3-ка може би е по-голям-скачай на VW и се не бой:)!

Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия

Публикувано на: 24 Мар 2015 11:54
от nowyaris
Авенсис срещу Пасат не е правилната формулировка biggrin.gif .Правилната е Авенсис или Пасат :thumbsup: . Всичко друго е "мижи да те лажем". Аз съм 1,90,100 кила и Акорда също ми е тесен,както и 3-ката ,както и Ц-класата. Не знам защо.Всъщност не са тесни,а ми е неудобно да влизам и излизам от шофьорското място.

Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия

Публикувано на: 24 Мар 2015 12:03
от Toyko
mirott написа:Явно има нещо сбъркано, наистина! Аз лично твърдя, че Акорда е доста по-голям от Авенсиса! Ако си с размерите на Любо Ганев-ок! Не мога да разбера какво точно визираш...аз съм доста едър и в 8-ма генерация ми е много широко. Даже на докрай издърпана седалка назад не мога да стигна педалите и зад мен спокойно може да седне човек! Пасат 3-ка може би е по-голям-скачай на VW и се не бой:)!
Е как така човек? Ходих да гледам колите на цариградско преди метро ? Има 2 моделни серии, сивика определено е по-удобен, а детето не може да седне зад мен в акорда ? Акордът има и някво издадено за крака , което дразни. Май ще ме откажат от пасата, като гледам индекса за надежност.
nowyaris написа:Авенсис срещу Пасат не е правилната формулировка biggrin.gif .Правилната е Авенсис или Пасат :thumbsup: . Всичко друго е "мижи да те лажем". Аз съм 1,90,100 кила и Акорда също ми е тесен,както и 3-ката ,както и Ц-класата. Не знам защо.Всъщност не са тесни,а ми е неудобно да влизам и излизам от шофьорското място.
не ми е тесен странично а на краката ми е късо и никой не може да седне зад мен не знам защо, на сивика е по-удобно.
вижте по-долу обаче индекса :-(((

-------------------------------------------

Направих си труда да извадя само подобните коли от TUV 2013 мда.... Авенсис 15 място, номер едно по надежност от не-премиум коли от таози размер
Предпочетената от колегите тук хонда е на 80то място :) Дали хонда не е мит като бмв ? извинявам се :)
Обаче пасата ме отказаха направо с тая класация :-(

rank car make - model fault rate mileage
6. Mercedes-Benz C 5.3% 68 000 km
15. Toyota Avensis 6.3% 78 000 km
22. Audi A4 7.3% 92 000 km
32. Mazda 6 8.3% 77 000 km
45. Opel Vectra 9.2% 87 000 km
45. Škoda Octavia 9.2% 92 000 km
67. Ford Mondeo 10.1% 95 000 km
67. Nissan Qashqai 10.1% 64 000 km
67. Volkswagen Passat 10.1% 111 000 km
80. Honda Accord 11.6% 76 000 km
82. BMW 5 11.9% 99 000 km
85. Škoda Superb 12.4% 94 000 km
86. Mercedes-Benz E 12.5% 110 000 km
111. Citroën C5 15.9% 89 000 km
116. Peugeot 407 18.0% 85 000 km
119. Renault Laguna 23.0% 90 000 km

Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия

Публикувано на: 24 Мар 2015 12:24
от mirott
Аз в момента разполагам с Акорд 2012-та и ми е прекрасно вътре. Може би nowyaris го е казал правилно-неудобно ти е качването и слизането?! Защото седалките са много по-комфортни за пътуване от на посочените от теб коли. Ама да кажеш, че е тясно...не знам! Не го проумявам просто-аз не стигам педалите, а сега мерих отзад разстоянието-23см остават от облегалката на предната седалка до края на задната седалка, долу! Не знам, наистина...
Опел Вектра е на 45-то а Акорд на 80-то? Или Е-класата на 86-то а Мазда 6 на 32-ро...да си я заврат в г**а тая класация, не знам за кво е!

Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия

Публикувано на: 24 Мар 2015 13:51
от Toyko
mirott написа:Аз в момента разполагам с Акорд 2012-та и ми е прекрасно вътре. Може би nowyaris го е казал правилно-неудобно ти е качването и слизането?! Защото седалките са много по-комфортни за пътуване от на посочените от теб коли. Ама да кажеш, че е тясно...не знам! Не го проумявам просто-аз не стигам педалите, а сега мерих отзад разстоянието-23см остават от облегалката на предната седалка до края на задната седалка, долу! Не знам, наистина...
Опел Вектра е на 45-то а Акорд на 80-то? Или Е-класата на 86-то а Мазда 6 на 32-ро...да си я заврат в г**а тая класация, не знам за кво е!
Хехехе ами това е реална статистика на немците за влизания на коли в сервиз. За какво са влизали вече е друг въпрос знам ли....
Обяснявам за позицията - седалка до долу и назад , нагласям се да ми е горе-долу удобно, да речем не до край, ставам и сядам зад себе си - коленете си ги навирам едвам ! При същата симулация в мондео е далеч по-удобно, а да не говорим за сюпърб, където ми остава половин педя и повече.
Авенсис, инсигния и пасат са сходни - малко по-малко място от мондео. Не говоря за влизане/излизане и комфорт при седене на шофьора. Не говоря и за скосявания на покрива , които ги има при някои и си като насаден на пачи яйца отзад :) Ако си говорим като цялостен комфорт при возене, разбира се че отиваме при други коли.... да речем мерцедес или ситроен хидравлика. Между другото номер едно в класацията Мерцедес C (примерно 220) да речем може да се вземе на сходна цена с авенсиса , ако е 2-3 години по-стар.

Да питам да нямаш американска хонда - вижда ми се доста различен акорда там ? Не знам къде се произвеждат за техния пазар, нашите уж нали са японски?
Виж този клип на 2.04 където седи на задната седалка, дразни ме че винаги сядат на седалката зад пътника при тия тестове, а трябва да сядат зад водача :)) - https://www.youtube.com/watch?v=-affYjRkOI0&t=124

А вижте тук американска класаиция явно за надежност:

The Warranty Direct Top 100 Most Reliable Used Cars Of The Past Decade

Honda Accord
Subaru Forester
Mazda MX-5
Mitsubishi Carisma
Toyota Yaris
Honda Civic
Nissan Almera
Honda CR-V
Toyota RAV4
Nissan Micra
Lexus IS 200
Mazda 626
Jaguar X-Type
Toyota Landcruiser
Volvo S/V40
MINI (BMW)
Suzuki Vitara
Mazda 323
Toyota Carina E
Saab 9-5
Lexus LS400
Ford Ka
Rover 45
Hyundai Lantra
Mercedes SLK
Citroen Xsara
Ford Cougar
Subaru Impreza
Skoda Octavia
Audi A4

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 24 Мар 2015 15:13
от mirott
Не уж а си е японска за европейския пазар. Не е за американския. Същата като на клипчето, ама комби. И все пак недоумявам как можеш да кажеш, че ти е тясно в тая кола. Ако наистина търсиш повече пространство от това си си за ван, не за лек автомобил. Или Мерцедес S-клас, Майбах...не знам. Ако мога да помогна с нещо...друго...какво да ти кажа. Избора си е твой в края на краищата. Успех в търсенето и вземането на най-правилното решение за теб!

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 24 Мар 2015 16:07
от nowyaris
biggrin.gif Ти гледай Яриса на кое място е.

Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия

Публикувано на: 24 Мар 2015 16:43
от martod
Toyko написа:.Всъщност не са тесни,а ми е неудобно да влизам и излизам от шофьорското място.

не ми е тесен странично а на краката ми е късо и никой не може да седне зад мен не знам защо, на сивика е по-удобно.
Вземай на края един Линкълн Континентал и ще си влизаш от където искаш и навсякъде ще ти е удобно, даже и в багажника . biggrin.gif

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 24 Мар 2015 17:53
от nowyaris
Да вземете да включите и едно i40 в класацията.

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 24 Мар 2015 20:55
от ffsolutions
Колега, само да ти подскажа, така както гледаш класациите, да оглеждаш маааалко по-дълъг период. Какво имам предвид? C класата, която е на 6-то място за 4-5 годишни автомобили, при 6-7 годишни автомобили вече е на 71 място. Нали се сещаш за какво си говорим? laugh.gif Авенсиса от 15-то място отива на 5-то. Акорда се качва до 44-то. При 8-9 годишни автомобили Авенсис вече е на 2-ро място! Акорда отново се качва до 26-то. Сам си прави изводите.

Братята германци правят много хубави автомобили, ама да си ги купиш нови, и след 5 години да ти пратиш на някои друг да му бере гайлето. Като искаш качество и здравина в дългосрочен план, отиваш на японски автомобил. Това е положението.


5 Тойоти в топ 10, какво да говорим повече...

The report of the year 2013 for vehicels of the age 6-7 years
In the chart is 107 models and average fault rate is 17.2%.

rank car make - model fault rate mileage
1. Porsche 911 6.2% 59 000 km
2. Toyota Corolla Verso 6.6% 91 000 km
3. Toyota Prius 7.0% 83 000 km
4. Toyota RAV4 8.3% 81 000 km
5. Toyota Avensis 8.6% 96 000 km
6. Mazda 2 8.7% 68 000 km
7. Ford Fusion 8.9% 71 000 km
8. Volkswagen Golf Plus 9.6% 78 000 km
9. Toyota Corolla 9.9% 81 000 km
9. Subaru Forester 9.9% 90 000 km

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 24 Мар 2015 21:12
от Akima
Очаквам скоро да обсъждате дали по-просторен е планински бегач или Белаз. tooth.gif

Такъв як офтопик ударихме всички,че едва ли може да стане по-зле. stretcher.gif
Ако страничен наблюдател прочете темата от начало до край ще помисли,че са оборудвали всяка лудница с компютри. tongue.gif

Не забравяйте,че предпочитанията ни се различават,а някой изисквания към автомобила са много субективни.
Да не говорим,че ако имаш клаустрофобия може и Крузер да усетиш като Айго.

На колегата успех с избора - ще направиш един пълен кръг и след 2-3 месеца ще се похвалиш с новия си Авенсис. cool.gif

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 25 Мар 2015 08:58
от nowyaris
Туй за лудницата малко......... blush.gif . Страничен наблюдател може да си помисли също така че някой от модераторите работи като Психиатър cool.gif . Което както всички знаем не е професия,а заболяване biggrin.gif .

Re: Авенсис срещу конкуренция употребявани - лека дискусия

Публикувано на: 25 Мар 2015 09:28
от Scott
Toyko написа: Обаче пасата ме отказаха направо с тая класация :-(

rank car make - model fault rate mileage
6. Mercedes-Benz C 5.3% 68 000 km
15. Toyota Avensis 6.3% 78 000 km
22. Audi A4 7.3% 92 000 km
....
67. Volkswagen Passat 10.1% 111 000 km
Аз бих ти обърнал внимание освен на годините и на цифричката за средните изминали километри. Щото Пасата има средно 111к км пробег в тоя тест, а Авенсиса 78к. Та да не се окаже че са доста по-близки по надеждност като ги приравним.

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 25 Мар 2015 10:36
от scorpion
Да разведрим беседата, че усещам скоро ще има нарастване на напрежението cool.gif

Ето я най-здравата, надеждна и най-яка кола, с която мнозина от нас са преживели невероятни моменти. И след 100 години може пак да се ползва :)

Простота на конструкцията, невероятна позиция на седене и панорамен обзор; няма А,Б,В колони и свлечена задница, които да пречат на видимостта; здравина на материала; лесно и бързо сервизно облужване ... няма сервизни акции за педали на газта, карета и рейки на волана.

Е, има охлузени колена, лакти, натъртени дупета ... но удовлствието е жестоко !

Изображение