Страница 7 от 31

Re: Колата на Airfan

Публикувано на: 08 Яну 2014 16:44
от Petar
Airfan написа:
IvoDobrev написа:Ако искаш да съм честен, като се прибрах вкъщи и на предния капак намерих точно същото петънце старателно замазано с маркер отгоре. Дефект в боята - лака няма проблем и е нанесен добре. Никога не бих го видял ако не бях забелязал матирания вид на петното от маркера. Не питай къде заврях търговеца - съответно макар и неочаквано за мен той предложи да пребоядисат капака. Естествено му отказах предложението - тоя момент ще си дойде рано или късно. Но меко казано ми направи неприятно вчепетление - напомних им, че изкупувайки старият ми авенсис за едно петънце ми отбиха 250 лева за пребоядисване на вратата.
При мен е на задна дясна врата в ниското и за сега няма да го закачам.
Това най-вероятно се получава от пътуването на колата до салона с автовоза

Re: Колата на Airfan

Публикувано на: 09 Яну 2014 09:03
от IvoDobrev
Ами проблема е само в слоя боя в който има небоядисана точка, а отгоре е лакирана читаво. Определено е проблем от завода ;-) всъщност не е проблем че има толкова незабележим дефект. Проблем беше опита да го скрият и то нескопосано.

Re: Колата на Airfan

Публикувано на: 09 Яну 2014 21:32
от zi_zi_top
Пребоядисването на въпросния детайл е само въпрос на време, а не на желание. На моята Корола не са пребоядисвани само тавана и десните врати. Засега! laugh.gif Предният капак е с 3-та боя и то само заради доброжелатели... :help:

Re: Колата на Airfan

Публикувано на: 09 Яну 2014 21:37
от Kiki
zi_zi_top написа:Пребоядисването на въпросния детайл е само въпрос на време, а не на желание. На моята Корола не са пребоядисвани само тавана и десните врати. Засега! laugh.gif Предният капак е с 3-та боя и то само заради доброжелатели... :help:
Значи полирането, което направихме преди три години си е заминало отдавна. biggrin.gif

Re: Колата на Airfan

Публикувано на: 09 Яну 2014 21:45
от zi_zi_top
Вече не издребнявам толкова! laugh.gif

Re: Колата на Airfan

Публикувано на: 11 Яну 2014 14:14
от Airfan
Днес щракнах няколко снимки с другия фотоапарат.
Табло
Табло
9327-800.jpg (269.24 KiB) Преглеждано 2141 пъти
Странично
Странично
9313-800-a.jpg (375.16 KiB) Преглеждано 2141 пъти

Re: Колата на Airfan

Публикувано на: 11 Яну 2014 14:47
от slowtraveler
Колко скоростен е автоматика?
Как се държи в комплект с бензинката? (маломощните бензинки винаги са ме разочаровали в комплект с автоматик - има голямо 'хлъцване' при кикдаун ако трябва да преминеш от икономичен режим към сериозно ускорение).
И какво ти е вече по-трезвото впечатлението от автомобила - какво ти харесва и какво не ?

Re: Колата на Airfan

Публикувано на: 11 Яну 2014 15:44
от Airfan
slowtraveler написа:Колко скоростен е автоматика?
Как се държи в комплект с бензинката? (маломощните бензинки винаги са ме разочаровали в комплект с автоматик - има голямо 'хлъцване' при кикдаун ако трябва да преминеш от икономичен режим към сериозно ускорение).
И какво ти е вече по-трезвото впечатлението от автомобила - какво ти харесва и какво не ?
Автоматика е 7-степенен. За сега съм му навъртял към 100 км и не съм вдигал над 4000 об, а и в книжката пише да внимавам със спирането първите 100 км, да не тегля каравани първите 800 км и да избягвам високи обороти и рязкото вдигане на оборотите в първите 1000 км, та съм далеч от трезвото, но ето какво съм забелязал за сега.
Ускорението на колата е много плавно и няма прихлъцвания или какъвто и да било род потръпвания в купето. Според зависи как се подаде газ се изстрелва по-бързо или си потегля мудно. При рязко натискане, с уговорката, че не съм настъпвал до долу педала, колата се изстрелва от място без замисляне като съвременен турбо-дизелов автомобил. Ако съм поддържал ниска скорост, примерно 40 км/ч, според софтуера на кутията, това се случва с 1000 об/мин и рязко натисна педала да ускоря има един много лек лаг, който се усеща, но не е нищо притеснително. Като цяло съм учуден колко добре се държи колата въпреки, че не е турбинирана и е автоматик. Повечко ще я настъпя като навъртя малко километри, че ми е жал малко в момента... Като цяло тези 147 коня мисля, че дават прилична динамика и няма да опъвам врата като изпреварвам, но ако имаше мотор 180-200 коня щеше напрактика да се превърне в един сериозен, полу-спортен автомобил. Ако имаше такъв, щях такъв да купя.

Като комфорт - колата вози много комфортно за моите разбирания. Както и на тест драйва и сега аз чувам нещо като леко хлопане в предната част на колата, което явно е нормално и другите около мен не го чуват, но пък аз съм педант и имам ухо за всякакви паразитни шумове. В случая явно това си е звука на колата. По интериора нищо не скърца, както се и очакваше.

Камерата за заден ход няма очертани габаритите на колата и линии с дистанцията до обектите, както го видях на Аурис, примерно и резолюцията й не е особено голяма. Звуковата система е много прилична, но малко й липсват високите, а не се предлага опционално да се монтира някаква маркова система - JBL, BOSE и т.н. Бих поръчал, ако се предлага. Седалките не са от най-комфортните и малко ми липсват странични опори, но вероятно за този автомобил не се предполага, че ще се кара агресивно. Безконтактното палене и отключване/заключване е голям гъдел, но има един недостатък - не виждам как да си заключа колата, без да активирам алармата, примерно. Не се прибират автоматично огледалата, когато се заключи колата. Не могат да се прибират/отварят огледалата ако не си на контакт.

За сега са ми това забележките, които на повечето хора няма да направят впечатление, но аз съм педант и не спестявам нищо на никой. Всичко останало, което не съм изброил работи перфектно и нямам никакви забележки към него.
А да, щях да пропусна нещо адски полезно - на централната конзола, на големия цветен дисплей може да се извади информация за параметрите на колата - моментен разход, средна скорост и прочие, но основното е, че дава средния разход по минути за последните 15 минути, както и на отделен екран след натискане на бутона Update се генерира поредна графика за средния разход в момента на натискане на бутона. Така за незнам колко време назад може да се помнят разходите, които са запаметени. Примерно след поредното зареждане пълно-пълно.
Багжажника е огромен, но ми липсват някакви странични капаци, в които да си сложа аптечка и т.н. неща. С 300 мъки намерих по-тънка аптечка и съм я сложил под капака в отсега за резервната гума. Там има къде да се напъхат всички неща + пожарогасител 1 кг.

Колата е много готина и е на относително добра цена за класа си. Силно препоръчвам към днешна дата.

Re: Колата на Airfan

Публикувано на: 11 Яну 2014 16:02
от iovkito
Имам въпрос за алармата на колата. Оригинална ли е или допълнително монтирана в сервиза на Тойота , също така застраховалите още ли изискват аларма при положение , че има имобилайзер.

Re: Колата на Airfan

Публикувано на: 11 Яну 2014 16:07
от zi_zi_top
Няма ли органайзер под пода на багажника?!?
Дори моята 10 г. Корола има много практичен органайзер над резервната гума, който побира всички джунджурии (без пожарогасителя естествено).

Re: Колата на Airfan

Публикувано на: 11 Яну 2014 16:27
от Airfan
iovkito написа:Имам въпрос за алармата на колата. Оригинална ли е или допълнително монтирана в сервиза на Тойота , също така застраховалите още ли изискват аларма при положение , че има имобилайзер.
Допълнително монтирана от Тойота тук в България без доплащане. Била одобрена и незнам си какво си. Марката не се сещам каква е... Застрахователите не искат аларма ако има имобилайзер.
zi_zi_top написа:Няма ли органайзер под пода на багажника?!?
Дори моята 10 г. Корола има много практичен органайзер над резервната гума, който побира всички джунджурии (без пожарогасителя естествено).
Има органайзер и там съм сложил нещата, дори и пожарогасителя, но не влиза всичко. Старата ми аптечка беше малко куфарче с дръжка което сега вече няма как да сложа в органайзера.

Re: Колата на Airfan

Публикувано на: 11 Яну 2014 16:32
от slowtraveler
Багажника оправили ли са го? Винаги ме е било яд на старите авенсиси дъгите, които държат капака - практически ти правят неизползваема част от горната част на багажника...

Re: Колата на Airfan

Публикувано на: 11 Яну 2014 17:12
от jim_beam
Airfan написа:
slowtraveler написа:...Колко скоростен е автоматика?...
Автоматика е 7-степенен...
в подписа ти стои cvt,ако е така трябва да е безстепенен автомат.7-те скорости са в такъв случай софтуерно емулирани за който иска ръчно да превключва.
според мен този cvt автомат е изцяло най-добрата разработка и позволява много икономичен разход.не е подходящ само за теглене на тежки ремаркета.
честито и много безаварийни км! :thumbsup:

ps:интересно ми е дали ще успееш да задържиш средния разход под 8,ако нямаш много аутобан би трябвало дори 7,5 да не е проблем.първите 10к не ги брой,тогава разхода е леко увеличен.

Re: Колата на Airfan

Публикувано на: 11 Яну 2014 17:32
от slowtraveler
jim_beam написа:.....
в подписа ти стои cvt,ако е така трябва да е безстепенен автомат.7-те скорости са в такъв случай софтуерно емулирани за който иска ръчно да превключва...
Верно, че така пише - тогава е ясно...

Re: Колата на Airfan

Публикувано на: 11 Яну 2014 20:11
от zi_zi_top
Вземи си читав пожарогасител - поне 2 кг! Пожарогасителите - дезодоранти не вършат никаква работа и са само с декоративна цел за пред КАТ и ГТП.
Пожарогасителят е добре да се монтира на такова място в багажника, което да е лесно достъпно независимо от количеството багаж. :thumbsup:

П.С. Като гледам снимките ми прави впечатление , че нямаш странични предпазни лайсни на вратите. Ако има оригинална опция за такива е добра идея да сложиш. Поемат 90% от ударите на врати на невнимателни и зложелателни шофьори. Аз съм си направил коректор с резервна боя и пораженията по лайсните сам си ги мацвам.