Страница 7 от 13

Публикувано на: 24 Мар 2005 05:52
от Japanese_fever
punkara написа:L-type e vinagi s 10-konya po-malko ot P-type-ovete. 145kc sa purvite L-typove v US, a 155 sa P-typovete, posle idvat 150kc L-type, i 160kc P-type (tova e moyat model). Razlikite v Californiiskite i drugite US spec cars, e va lambda sondata, i katalizatora.
Punky, ste i maha6 li na tvojta katalizatora(ako ne sa go mahnali ve4e biggrin.gif ) i 6te smenq6 li lambda sondata?!? rolleyes.gif

Ako iska6 da i proveri6 istoriqta(car history) moje da probva6 za $20 v www.carmax.com, ama ne znam dali e nujno. Tq 4isto nova li e dokarana v Germany ili e karana predi tova v US?!?

Публикувано на: 24 Мар 2005 09:41
от jamie
Инак по въпроса за скоростта 2 мнения няма - с гаранция ще удари над 200.

Публикувано на: 24 Мар 2005 10:55
от ALTEZZA
za istoriata na kolata ne e carmax.com, ami e:
http://www.carfax.com/

Публикувано на: 25 Мар 2005 02:28
от punkara
Japanese_fever написа:
punkara написа:L-type e vinagi s 10-konya po-malko ot P-type-ovete. 145kc sa purvite L-typove v US, a 155 sa P-typovete, posle idvat 150kc L-type, i 160kc P-type (tova e moyat model). Razlikite v Californiiskite i drugite US spec cars, e va lambda sondata, i katalizatora.
Punky, ste i maha6 li na tvojta katalizatora(ako ne sa go mahnali ve4e biggrin.gif ) i 6te smenq6 li lambda sondata?!? rolleyes.gif

Ako iska6 da i proveri6 istoriqta(car history) moje da probva6 za $20 v www.carmax.com, ama ne znam dali e nujno. Tq 4isto nova li e dokarana v Germany ili e karana predi tova v US?!?
ima si i katalizator, i i slozish chisto nova lambda sonda... i nyama da gi maham! ima EGR i pr. ako shte gi maham, shte tryabva da vzema ECU ot Evropeiska, da i razkaram vsichkite EGR-i i pr. i togava i katalizatora, inache e po-dobre s nego.
kolata ya e dokaral sobstvenikut predi 5-6 godini v Germaniya, sluzil e v edna ot US basite tam, posle si e trugnal, i prodal kolata na edin germanec, koiito ya prodade na men.
povecheto mili si gi e navurtyala v US.
originalniyat i cvyat e chertveno bordo, (kato na tazi na snimkata deto e v predishnite stranici na toya post) posle e boyadisvana kafyav metalik, koito e dosta izblednyal, no kato e mokra, kolata napravo blesti...:). kakto i da e, shte ya preboyadisam v originalniyat i cvyat, men me kefi mnogo.... cool.gif .
ostana da i sloza novo zadno gurne, che staroto otdolu ima dupka, koyato se uvelichava sus vseki izminat kilometur... mad.gif
iskam i sedalkite da im smenya otvutre dunaprena, che e dosta iztunyal, yavno e bil moya kategoriya amerikaneca... tongue.gif , inache samata damaska e mnogo gotina, i men me kefi happy.gif
dnes slozih samo za proba edni 17" djanti s gumi ot Mitsubishi galant, i hich ne mi haresa kak stoyat sad.gif
taya kola si e napravena za djanti s 0 ili negativen offset, ili pone s debel vunshen bord.
originalnite djanti sa prosto super, samo teya pusti gumi deto nemoje chovek da gi nameri... sad.gif 225/60 14 HR. v momenta e s takiva samo che speed mark S (do 180km/h BF Goodrich)... ta defakto sa nelegalni...
shte mu mislya.
wacko.gif

Публикувано на: 25 Мар 2005 07:09
от Japanese_fever
ALTEZZA написа:za istoriata na kolata ne e carmax.com, ami e:
http://www.carfax.com/
Ourkah se?!? wacko.gif biggrin.gif

Публикувано на: 25 Мар 2005 09:43
от ALTEZZA
punkara написа:

ima si i katalizator, i i slozish chisto nova lambda sonda... i nyama da gi maham! ima EGR i pr. ako shte gi maham, shte tryabva da vzema ECU ot Evropeiska, da i razkaram vsichkite EGR-i i pr. i togava i katalizatora, inache e po-dobre s nego.
zasto da e po-dobre s katalizatora? ohmy.gif wacko.gif

Публикувано на: 25 Мар 2005 15:22
от punkara
ALTEZZA написа:
punkara написа:

ima si i katalizator, i i slozish chisto nova lambda sonda... i nyama da gi maham! ima EGR i pr. ako shte gi maham, shte tryabva da vzema ECU ot Evropeiska, da i razkaram vsichkite EGR-i i pr. i togava i katalizatora, inache e po-dobre s nego.
zasto da e po-dobre s katalizatora? ohmy.gif wacko.gif
shtot harchi 9L/100km, a ne 12-13L/100km wink.gif , i ne zamursyava tolkova vuzduha! happy.gif

Публикувано на: 25 Мар 2005 21:42
от ALTEZZA
aha, o.k., az se opasiavah da ne pochnesh da razvivash razni teorii za back pressure.

Публикувано на: 26 Мар 2005 12:42
от punkara
ALTEZZA написа:aha, o.k., az se opasiavah da ne pochn
esh da razvivash razni teorii za back pressure.
az nyama kakvo da gi razvivam, te sa si razviti veche....:whistle: goleminata na trubite, gladkostta im i izolaciyata im imat OGROMNO znachenie po kakuv nbachin izlizat gazovete po sistemata, i suotvetno vliyayat mnogo na moshtnostta na dvigatelyat. ta back pressure sushto e e vazna! tongue.gif

Публикувано на: 26 Мар 2005 16:09
от ALTEZZA
da znam che sastestvuva i e vajen i triabva da ima niakakav, no si vikam da ne pochnesh sega da me karash da slagam obratno katalizatorite mi.

Публикувано на: 26 Мар 2005 21:43
от V35GTR
ALTEZZA написа:da znam che sastestvuva i e vajen i triabva da ima niakakav, no si vikam da ne pochnesh sega da me karash da slagam obratno katalizatorite mi.
biggrin.gif tova sha bude dosta interesno....ALTEZZOV ..vikai me da gledam/pomagam!!!!!!!! biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 26 Мар 2005 22:07
от punkara
ALTEZZA написа:da znam che sastestvuva i e vajen i triabva da ima niakakav, no si vikam da ne pochnesh sega da me karash da slagam obratno katalizatorite mi.
na tvoe myasto bih slozil kataliozator sled header-a... wink.gif :whistle:

Публикувано на: 27 Мар 2005 06:19
от ALTEZZA
zasto?
btw, vav foruma na IS300 ima razni hora det preporachvat da ostavia katalizatora zad headera, hem po malko ste smardi, hem zapazval chast ot moshnosta na niski oboroti. ta ti kakvo ste kajesh po vaprosa?

Публикувано на: 27 Мар 2005 07:00
от punkara
ALTEZZA написа:zasto?
btw, vav foruma na IS300 ima razni hora det preporachvat da ostavia katalizatora zad headera, hem po malko ste smardi, hem zapazval chast ot moshnosta na niski oboroti. ta ti kakvo ste kajesh po vaprosa?
ami preporuchvam sushtoto, da ti kaza pravo! wink.gif

Публикувано на: 27 Мар 2005 12:46
от ALTEZZA
tova hubavo, no zasto?