Proekt Supra MA61 na Punky

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 24 Мар 2005 05:52

punkara написа:L-type e vinagi s 10-konya po-malko ot P-type-ovete. 145kc sa purvite L-typove v US, a 155 sa P-typovete, posle idvat 150kc L-type, i 160kc P-type (tova e moyat model). Razlikite v Californiiskite i drugite US spec cars, e va lambda sondata, i katalizatora.
Punky, ste i maha6 li na tvojta katalizatora(ako ne sa go mahnali ve4e biggrin.gif ) i 6te smenq6 li lambda sondata?!? rolleyes.gif

Ako iska6 da i proveri6 istoriqta(car history) moje da probva6 za $20 v www.carmax.com, ama ne znam dali e nujno. Tq 4isto nova li e dokarana v Germany ili e karana predi tova v US?!?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 24 Мар 2005 09:41

Инак по въпроса за скоростта 2 мнения няма - с гаранция ще удари над 200.

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 24 Мар 2005 10:55

za istoriata na kolata ne e carmax.com, ami e:
http://www.carfax.com/
->

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 25 Мар 2005 02:28

Japanese_fever написа:
punkara написа:L-type e vinagi s 10-konya po-malko ot P-type-ovete. 145kc sa purvite L-typove v US, a 155 sa P-typovete, posle idvat 150kc L-type, i 160kc P-type (tova e moyat model). Razlikite v Californiiskite i drugite US spec cars, e va lambda sondata, i katalizatora.
Punky, ste i maha6 li na tvojta katalizatora(ako ne sa go mahnali ve4e biggrin.gif ) i 6te smenq6 li lambda sondata?!? rolleyes.gif

Ako iska6 da i proveri6 istoriqta(car history) moje da probva6 za $20 v www.carmax.com, ama ne znam dali e nujno. Tq 4isto nova li e dokarana v Germany ili e karana predi tova v US?!?
ima si i katalizator, i i slozish chisto nova lambda sonda... i nyama da gi maham! ima EGR i pr. ako shte gi maham, shte tryabva da vzema ECU ot Evropeiska, da i razkaram vsichkite EGR-i i pr. i togava i katalizatora, inache e po-dobre s nego.
kolata ya e dokaral sobstvenikut predi 5-6 godini v Germaniya, sluzil e v edna ot US basite tam, posle si e trugnal, i prodal kolata na edin germanec, koiito ya prodade na men.
povecheto mili si gi e navurtyala v US.
originalniyat i cvyat e chertveno bordo, (kato na tazi na snimkata deto e v predishnite stranici na toya post) posle e boyadisvana kafyav metalik, koito e dosta izblednyal, no kato e mokra, kolata napravo blesti...:). kakto i da e, shte ya preboyadisam v originalniyat i cvyat, men me kefi mnogo.... cool.gif .
ostana da i sloza novo zadno gurne, che staroto otdolu ima dupka, koyato se uvelichava sus vseki izminat kilometur... mad.gif
iskam i sedalkite da im smenya otvutre dunaprena, che e dosta iztunyal, yavno e bil moya kategoriya amerikaneca... tongue.gif , inache samata damaska e mnogo gotina, i men me kefi happy.gif
dnes slozih samo za proba edni 17" djanti s gumi ot Mitsubishi galant, i hich ne mi haresa kak stoyat sad.gif
taya kola si e napravena za djanti s 0 ili negativen offset, ili pone s debel vunshen bord.
originalnite djanti sa prosto super, samo teya pusti gumi deto nemoje chovek da gi nameri... sad.gif 225/60 14 HR. v momenta e s takiva samo che speed mark S (do 180km/h BF Goodrich)... ta defakto sa nelegalni...
shte mu mislya.
wacko.gif

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 25 Мар 2005 07:09

ALTEZZA написа:za istoriata na kolata ne e carmax.com, ami e:
http://www.carfax.com/
Ourkah se?!? wacko.gif biggrin.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 25 Мар 2005 09:43

punkara написа:

ima si i katalizator, i i slozish chisto nova lambda sonda... i nyama da gi maham! ima EGR i pr. ako shte gi maham, shte tryabva da vzema ECU ot Evropeiska, da i razkaram vsichkite EGR-i i pr. i togava i katalizatora, inache e po-dobre s nego.
zasto da e po-dobre s katalizatora? ohmy.gif wacko.gif
->

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 25 Мар 2005 15:22

ALTEZZA написа:
punkara написа:

ima si i katalizator, i i slozish chisto nova lambda sonda... i nyama da gi maham! ima EGR i pr. ako shte gi maham, shte tryabva da vzema ECU ot Evropeiska, da i razkaram vsichkite EGR-i i pr. i togava i katalizatora, inache e po-dobre s nego.
zasto da e po-dobre s katalizatora? ohmy.gif wacko.gif
shtot harchi 9L/100km, a ne 12-13L/100km wink.gif , i ne zamursyava tolkova vuzduha! happy.gif

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 25 Мар 2005 21:42

aha, o.k., az se opasiavah da ne pochnesh da razvivash razni teorii za back pressure.
->

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 26 Мар 2005 12:42

ALTEZZA написа:aha, o.k., az se opasiavah da ne pochn
esh da razvivash razni teorii za back pressure.
az nyama kakvo da gi razvivam, te sa si razviti veche....:whistle: goleminata na trubite, gladkostta im i izolaciyata im imat OGROMNO znachenie po kakuv nbachin izlizat gazovete po sistemata, i suotvetno vliyayat mnogo na moshtnostta na dvigatelyat. ta back pressure sushto e e vazna! tongue.gif

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 26 Мар 2005 16:09

da znam che sastestvuva i e vajen i triabva da ima niakakav, no si vikam da ne pochnesh sega da me karash da slagam obratno katalizatorite mi.
->

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 26 Мар 2005 21:43

ALTEZZA написа:da znam che sastestvuva i e vajen i triabva da ima niakakav, no si vikam da ne pochnesh sega da me karash da slagam obratno katalizatorite mi.
biggrin.gif tova sha bude dosta interesno....ALTEZZOV ..vikai me da gledam/pomagam!!!!!!!! biggrin.gif biggrin.gif
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 26 Мар 2005 22:07

ALTEZZA написа:da znam che sastestvuva i e vajen i triabva da ima niakakav, no si vikam da ne pochnesh sega da me karash da slagam obratno katalizatorite mi.
na tvoe myasto bih slozil kataliozator sled header-a... wink.gif :whistle:

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 27 Мар 2005 06:19

zasto?
btw, vav foruma na IS300 ima razni hora det preporachvat da ostavia katalizatora zad headera, hem po malko ste smardi, hem zapazval chast ot moshnosta na niski oboroti. ta ti kakvo ste kajesh po vaprosa?
->

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 27 Мар 2005 07:00

ALTEZZA написа:zasto?
btw, vav foruma na IS300 ima razni hora det preporachvat da ostavia katalizatora zad headera, hem po malko ste smardi, hem zapazval chast ot moshnosta na niski oboroti. ta ti kakvo ste kajesh po vaprosa?
ami preporuchvam sushtoto, da ti kaza pravo! wink.gif

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 27 Мар 2005 12:46

tova hubavo, no zasto?
->

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта